Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Soit 't zal wel weer aan mij liggen dat ik het niet snap,
ofwel willen jullie weer gewoon jullie gelijk :tongue:
Je leest duidelijk mijn post compleet verkeerd want je herhaalt wat ik zeg (bijvoorbeeld over Fletcher en de andere niet-basisspelers die tegen Arsenal WEL speelden dus = uit jouw post kan ik afleiden dat jij denkt dat zij niet gespeeld hebben tegen Arsenal).
Piejie zei:
Tevez?

En zeg nu niet dat Park, Carrick, Fletcher, ... altijd vaste pionnen zijn hé.

Voor Arsenal zijn er echt geen uitvluchten.
KIA_Killer zei:
En over dat Stersjel ding, ja dat was voor te lachen.
Wie maakt nu zo een spastische bewegingen alsem scoort ^^
(Sterghélé mag da :love:)
Wat ik bedoelde was dat Sterchele deze manier van vieren van Toni heeft. Toni doet dat al jarenlang.

KIA_Killer

Legacy Member
Piejie zei:
Je leest duidelijk mijn post compleet verkeerd want je herhaalt wat ik zeg (bijvoorbeeld over Fletcher en de andere niet-basisspelers die tegen Arsenal WEL speelden dus = uit jouw post kan ik afleiden dat jij denkt dat zij niet gespeeld hebben tegen Arsenal).


Wat ik bedoelde was dat Sterchele deze manier van vieren van Toni heeft. Toni doet dat al jarenlang.

Ik heb de match gezien, ik weet wel dat ze gespeeld hebben.
Maar ik had het over de andere matchen.

My bad, had ik beter moeten uitdrukken.

En dat van Toni wist ik niet ^^

Ma kvin toch da onze stersjel da leuker doet :D

Wesdude

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Giggs en Scholes mogen van jullie toch "buiten" dus stonder er SOWIESO (volgens u) de sterkere 2 spelers op het veld.

Ronaldo staat buiten kijf, da's 1 speler. Tevez, misschien ook (hoewel ik Rooney zeer sterk vond).

Bullshit, er stond 1 basisspeler op het veld. Geen uitvlucht zeg je? :scream:

Park, Carrick, Fletcher, waar wilt gij die nog kwijt? Ge speelt maar met 11 he tish. En tis da die zoooo goeoeee zijn ivm wat er anders op het veld staat.
Mss Park nog, maar die andere 2 kunnen beter.
't is nie da Fletcher elk jaar 2 goals maakt he :x

Waar heb ik ooit gezegd dat ik Giggs en Scholes buiten wil? Lees enkele posts boven u, waar ik nog duidelijk zeg dat ik die 2 prefereer boven Anderson en Nani. En de voorbije pagina's waar ik meermaals Scholes en Giggs verdedig tegen andere United fans. Beetje lezen voor ge u uitlaat zou geen kwaad kunnen.

1 basisspeler, wie was diene ene dan? Gallas, Touré, Fabregas, Eboué of Hleb?

En dat heel stuk over Park, Fletcher en Carrick verstaan ik niet.

Mja nu ga ik zwijgen over die match, tis voorbij nu. Zullen woensdag zien of het iets opgeleverd heeft om Scholes,Giggs en Tevez te laten rusten.

edit: of toch, die fase tussen Gallas en Nani wordt nog onderzocht door de FA.

Wesdude

Legacy Member
Championship side Barnsley have been rewarded for their stunning FA Cup win at Liverpool with a quarter-final tie at home against holders Chelsea.
League One side Bristol Rovers have been drawn at home against West Brom and in the only all-Premier League tie, Manchester United entertain Portsmouth.
Tiens wie had dat verwacht, Chelsea tegen een piss-easy ploegske en United tegen een EPL team. 11x op rij btw dat we in de FA Cup tegen een Premier League ploeg moeten.

Als we de finale halen zal het tegen Chelsea zijn, want in de halve finale krijgen we 9 kansen op 10 Middlesbrough.

Piejie

Legacy Member
Geef me 1 reden waarom United opzettelijk benadeeld/gezocht zou worden bij de loting?

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
Tiens wie had dat verwacht, Chelsea tegen een piss-easy ploegske en United tegen een EPL team. 11x op rij btw dat we in de FA Cup tegen een Premier League ploeg moeten.

Als we de finale halen zal het tegen Chelsea zijn, want in de halve finale krijgen we 9 kansen op 10 Middlesbrough.

lol; chelsea buiten beschouwing gelaten dus weer de moeilijkste loting..maar het is toch thuis en zouden we moeten winnen. 75000 * 55 pond = 4.1 miljoen pond bij - kosten = 3 miljoen pond bij. Altijd handig als we berbatov zullen moeten kopen (:p)

chomo

Legacy Member
Voor tzelfde geld speelt ge tegen Preston, Portsmouth had nooit mogen winne gistere tege die gaste... Preston heeft die gewoon weggespeeld ma konden de kansen ni afwerke, Portsmouth had echt gemakkelijk me 4-0 ofzo kunne verlieze... Anyway nu kunne we weer een herhaling krijgen van de finale van vorig jaar dus geen gezaag :)

Wesdude

Legacy Member
Piejie zei:
Geef me 1 reden waarom United opzettelijk benadeeld/gezocht zou worden bij de loting?

Kijkcijfers over de hele wereld -> reclame-> geld voor de FA

btw, dat is mijn theorie niet hoor, ik hou het op pech bij de lotingen.

Nattefrost

Legacy Member
Piejie zei:
Geef me 1 reden waarom United opzettelijk benadeeld/gezocht zou worden bij de loting?

Dat nu niet, maar dat de FA ergens zit te foefelen om Chelsea en United mekaar te laten ontlopen tot aan een eventuele finale, is gezien de overgebleven ploegen wel denkbaar. Stel u voor dat er een "minderwaardige" ploeg Wembley moet entertainen in de finale, kwa tv-opbrengsten zal dat zeker financiële gevolgen hebben. Niet dat dat terecht is trouwens, toppers in een finale stellen meer teleur door het gesloten spel dan dat er een niet-topper in de finale zou staan.

Blackstone

Legacy Member
Nattefrost zei:
Dat nu niet, maar dat de FA ergens zit te foefelen om Chelsea en United mekaar te laten ontlopen tot aan een eventuele finale, is gezien de overgebleven ploegen wel denkbaar.
'denkbaar' :rofl:
Uiteraard heeft de FA liever 2 topploegen in de finale staan maar dat wil toch niet zeggen dat ze ook effectief ingrijpen in de loting (die dan nog ns live op TV te volgen was). Niet overdrijven eh :p

En het is toch overduidelijk dat Chelsea de zwaarste loting heeft! Snap niet wat die van ManU hier liggen te zagen, Barnsley is een topploeg!!! :unsure:

Nattefrost

Legacy Member
Blackstone zei:
'denkbaar' :rofl:
Uiteraard heeft de FA liever 2 topploegen in de finale staan maar dat wil toch niet zeggen dat ze ook effectief ingrijpen in de loting (die dan nog ns live op TV te volgen was). Niet overdrijven eh :p

En het is toch overduidelijk dat Chelsea de zwaarste loting heeft! Snap niet wat die van ManU hier liggen te zagen, Barnsley is een topploeg!!! :unsure:

Ik zeg niet dat het zo is, maar Piejie vroeg een reden. :p
Ik geloof dat zelf daarom ni he, ma ik snap dat sommigen vinden dat er een geur aan zit. Als ge kijkt naar het aantal 1e klassers dat United de afgelopen jaren geloot heeft tegenover de andere toppers, dat is wel heel onwaarschijnlijk.

Tsommy

Legacy Member
marre_man zei:
lol; chelsea buiten beschouwing gelaten dus weer de moeilijkste loting..maar het is toch thuis en zouden we moeten winnen. 75000 * 55 pond = 4.1 miljoen pond bij - kosten = 3 miljoen pond bij. Altijd handig als we berbatov zullen moeten kopen (:p)

Mssn dat Fergie em is wa betere scouts haalt da em jongere spelers voor een prijske kan kopen ;) ipv der bakken geld tegen aan te smijte.
Ik heb een paar maanden terug eens een lijst gezien van de uitgaven van de grote 4 en Arsenal hun uitgaven waren een heel pak lager. En met veel minder geld ook goede resultaten neer zetten wilt ook iets zeggen hé ;)

Fabby

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Mssn dat Fergie em is wa betere scouts haalt da em jongere spelers voor een prijske kan kopen ;) ipv der bakken geld tegen aan te smijte.
Ik heb een paar maanden terug eens een lijst gezien van de uitgaven van de grote 4 en Arsenal hun uitgaven waren een heel pak lager. En met veel minder geld ook goede resultaten neer zetten wilt ook iets zeggen hé ;)

Om eerlijk te zijn vind ik dat helemaal niet zo significant als supporter. Wat zijn we met geld op een bankrekening? Rente ja maar dat is ook alles.
Nee het is tijd dat Arsenal volgende zomer de grote kanonnen boven haalt.

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Mssn dat Fergie em is wa betere scouts haalt da em jongere spelers voor een prijske kan kopen ;) ipv der bakken geld tegen aan te smijte.
Ik heb een paar maanden terug eens een lijst gezien van de uitgaven van de grote 4 en Arsenal hun uitgaven waren een heel pak lager. En met veel minder geld ook goede resultaten neer zetten wilt ook iets zeggen hé ;)
De "jonge" aankopen van Manchester (Tevez, Nani, Anderson, ...) zijn dan ook wel een niveau hoger dan die van Arsenal (Eduardo, Denilson, ...) hé.

Tsommy

Legacy Member
Eduardo ok. Maar Denilson daar ben ik nog niet zo zkr van die is nog vrij jong hé :)

Blackstone

Legacy Member
Piejie bedoelt dat de jonge talenten van ManU al meer bewezen hebben en bijgevolg ook duurder zijn. Arsenal trekt eerder jonge kerels aan zonder veel ervaring (=goedkoper) in de hoop dat enkelen ervan uitgroeien tot toppers. Denk wel dat Arsenal geen andere keuze heeft want tot dusver hebben zij nooit een budget gehad dat in de buurt lag van dat van ManU. Mss dat het verschil dit jaar wat kleiner wordt door de sterk gestegen inkomsten van Arsenal (groter stadion).

KIA_Killer

Legacy Member
Goh maar wat Arsenal doet met z'n "minder goede" 11-tal is zeker niet slecht lijkt me.

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Eduardo ok. Maar Denilson daar ben ik nog niet zo zkr van die is nog vrij jong hé :)
Anderson is zelf nog een jaartje jonger, Nani amper een jaartje ouder. Dus, dat komt op hetzelfde neer hé.

Zijn allemaal zeer jonge spelers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan