Giggs en Scholes mogen van jullie toch "buiten" dus stonder er SOWIESO (volgens u) de sterkere 2 spelers op het veld.
Ronaldo staat buiten kijf, da's 1 speler. Tevez, misschien ook (hoewel ik Rooney zeer sterk vond).
Bullshit, er stond 1 basisspeler op het veld. Geen uitvlucht zeg je?
Park, Carrick, Fletcher, waar wilt gij die nog kwijt? Ge speelt maar met 11 he tish. En tis da die zoooo goeoeee zijn ivm wat er anders op het veld staat.
Mss Park nog, maar die andere 2 kunnen beter.
't is nie da Fletcher elk jaar 2 goals maakt he