Nattefrost
Legacy Member
tommy_vercetti zei:Rosicky?
Btw nog eens ff naar de goals gekeken. 1 vanop stilstaande fase waar Hoyte in de fout gaat en 3 andere van de flank. 2 rechts (Hoyte weer) en dan de andere aan de linkerkant (traoré) Ge kunt toch ni zeggen da da der niks mee te maken heeft? Nani heeft Hoyte gewoon zot gemaakt en ik ben 100% zkr dat dit tegen Sagna een pak moeilijker had geweest. Want dat is toch 1 van de betere transfers geweest voor arsenal dit seizoen. Zeer solide achteraan en ook goed aanvallend.
Alleen Sagna en Clichy hadden het tij toch niet kunnen keren volgens mij. Wat ik wel geloof is dat de score dan milder zou zijn, dat de wedstrijd minder van een afstraffing zou hebben. En dat Nani zijn goesting niet zo had kunnen doen.








, en die tik van gallas was meer van manneke houd u maar wa in )
)