Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Rosicky?

Btw nog eens ff naar de goals gekeken. 1 vanop stilstaande fase waar Hoyte in de fout gaat en 3 andere van de flank. 2 rechts (Hoyte weer) en dan de andere aan de linkerkant (traoré) Ge kunt toch ni zeggen da da der niks mee te maken heeft? Nani heeft Hoyte gewoon zot gemaakt en ik ben 100% zkr dat dit tegen Sagna een pak moeilijker had geweest. Want dat is toch 1 van de betere transfers geweest voor arsenal dit seizoen. Zeer solide achteraan en ook goed aanvallend.

Alleen Sagna en Clichy hadden het tij toch niet kunnen keren volgens mij. Wat ik wel geloof is dat de score dan milder zou zijn, dat de wedstrijd minder van een afstraffing zou hebben. En dat Nani zijn goesting niet zo had kunnen doen. :p

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Flauw excuus? Eerder bizarre tegencommentaar mits jullie al pagina's bijeen schreven dat Giggs en Scholes geen startplaats verdienen maar Nani en Anderson etc die hun plaats inpakken veel beter zijn. Of wilt ge er 13 opstellen? Enkel Ronaldo is een speler dat we nog over kunnen discussiëren dat ze hem misten.

Waarmee ik nog altijd niet wil zeggen dat het niet verdiend was of mooi voetbal was van jullie kant, maar ik vind het nogal een paradoxale uitspraak als ge hier al een tijdje meepraat over de PL en dus altijd uw commentaar leest over jullie oude vergane rotten in het vak.
Eender wie niet kan inzien hoeveel Arsenal er op dit moment mist wil de waarheid niet onder ogen zien. En zeg nu niet Adebayor, Clichy en Flamini zaten toch op de bank want dat zij al op de bank zaten en zelfs even meededen is al meer dan een duidelijke indicator dat dit Arsenal allesbehalve zijn niveau ging halen.

Of denkt ge dat ik op basis van het weer zei dat Arsenal vrij zeker ging verliezen voor de match nog maar begon?

Ik heb toch nergens geschreven dat Nani en Anderson moeten spelen in de plaats van Giggs en Scholes. Als er één iemand is die liever de oudere glories ziet dan ben ik het.

Ronaldo, Tevez en Giggs hebben meer gespeeld dan Park, Nani en Fletcher dit jaar hoor.

Ma soit, we hebben gewonnen en we hebben gedemonstreerd, als dat de tacktiek van Arsenal is dit seizoen om in de bekers zwaar op hun doos te krijgen van hun grootste concurrenten, ik heb er geen problemen mee. Dit was net wat we nodig hadden om de moraal terug hoog te krijgen en alsnog voor de titel te gaan.

Ik spreek ook niet tegen dat de backs slecht waren, maar dan hebt ge sterkhouders nodig die het nog in goede banen krijgen, spelers zoals Fabregas, Hleb, Gallas, Touré. Maar die waren of ontzichtbaar of rotslecht.

marre_man

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Hij is dat zkr en vast wel. Maar is al geruime tijd op de sukkel, van de ene blessure naar de andere. Rosicky, hleb, fabregas en flamini zijn het middeveld. Rosicky speelt op links ;)

bwah

Eboué kan rechts mid spelen en Hleb mid links. Dat is eenzelfde discussie die wij niet aanhalen zoals jamaar neville speelde niet (of scholes of giggs). Die vernoemen wij danook niet. Stel dat Wenger Eboué niet als een waardige vervanger zag op mid rechts had hij hem wel back rechts gezet waar hij beter was dan Hoyte.

Wesdude

Legacy Member
marre_man zei:
bwah

Eboué kan rechts mid spelen en Hleb mid links. Dat is eenzelfde discussie die wij niet aanhalen zoals jamaar neville speelde niet (of scholes of giggs). Die vernoemen wij danook niet. Stel dat Wenger Eboué niet als een waardige vervanger zag op mid rechts had hij hem wel back rechts gezet waar hij beter was dan Hoyte.

Of Hargreaves, dieje ook al heel wat blessurelast heeft gehad.

Arsenal is een geweldige ploeg, technisch, passing,... maar United heeft gewoon goed pressing gevoerd en wanneer ge er echt op zit bij Arsenal komen ze in de problemen. Dat is al jaren zo bij Wenger z'n ploegen omdat Wenger geen andere strategie wil/kan gebruiken dan dus zo technisch, snel, korte passing.

Spijtig genoeg zijn er weinig ploegen die een hele match zo hard kunnen pressen als United zaterdag. Veel ploegen proberen en worden dan gewoon door vermoeiheid weggetikt en andere ploegen kunnen het gewoon van aan het begin van de match al niet omdat hun spelers te traag zijn.

marre_man

Legacy Member
Gilberto waarschuwt provocerende Nani


“Ik heb Nani verteld dat hij een doodschop kon krijgen als hij het nog eens zou doen”, zei Gilberto na afloop van de voor Arsenal desastreus verlopen FA Cup-wedstrijd tegen Manchester United. Nani daagde zijn opponenten uit door de bal provocerend hoog te houden toen de Londenaren al op een 4-0 achterstand stonden.

Respect Arsenal :wtf:

zweebee

Legacy Member
Wesdude zei:
Of Hargreaves, dieje ook al heel wat blessurelast heeft gehad.

Arsenal is een geweldige ploeg, technisch, passing,... maar United heeft gewoon goed pressing gevoerd en wanneer ge er echt op zit bij Arsenal komen ze in de problemen. Dat is al jaren zo bij Wenger z'n ploegen omdat Wenger geen andere strategie wil/kan gebruiken dan dus zo technisch, snel, korte passing.

Spijtig genoeg zijn er weinig ploegen die een hele match zo hard kunnen pressen als United zaterdag. Veel ploegen proberen en worden dan gewoon door vermoeiheid weggetikt en andere ploegen kunnen het gewoon van aan het begin van de match al niet omdat hun spelers te traag zijn.

helemaal correct :)
Was echt onder de indruk van de fysieke kracht van ManU ...

KIA_Killer

Legacy Member
Wesdude zei:
Euh bij United stond ook niet de "sterkste" ploeg op het veld ;).

Giggs, Ronaldo, Tevez, Scholes op de bank of in de tribune. Flauw excuus vind ik ma soit.

Giggs en Scholes mogen van jullie toch "buiten" dus stonder er SOWIESO (volgens u) de sterkere 2 spelers op het veld.

Ronaldo staat buiten kijf, da's 1 speler. Tevez, misschien ook (hoewel ik Rooney zeer sterk vond).

Piejie zei:
Tevez?

En zeg nu niet dat Park, Carrick, Fletcher, ... altijd vaste pionnen zijn hé.

Voor Arsenal zijn er echt geen uitvluchten.

Bullshit, er stond 1 basisspeler op het veld. Geen uitvlucht zeg je? :scream:


Park, Carrick, Fletcher, waar wilt gij die nog kwijt? Ge speelt maar met 11 he tish. En tis da die zoooo goeoeee zijn ivm wat er anders op het veld staat.
Mss Park nog, maar die andere 2 kunnen beter.
't is nie da Fletcher elk jaar 2 goals maakt he :x

Tsommy

Legacy Member
marre_man zei:
Gilberto waarschuwt provocerende Nani


“Ik heb Nani verteld dat hij een doodschop kon krijgen als hij het nog eens zou doen”, zei Gilberto na afloop van de voor Arsenal desastreus verlopen FA Cup-wedstrijd tegen Manchester United. Nani daagde zijn opponenten uit door de bal provocerend hoog te houden toen de Londenaren al op een 4-0 achterstand stonden.

Respect Arsenal :wtf:


Wenger en ferguson hebben zelf gezegd dat wat nani deed over the top was. Ge moet ni de arrogante klootzak gaan uithalen want dan gade idd zo een reacties krijge. overdreve Showboaten is voor niks nodig ;) En hij bedoelt ni dat hij dat gaat doen maar dat er spelers zullen zijn die dat zouden doen. (eboue is er wel zo 1 natuurlijk :s , en die tik van gallas was meer van manneke houd u maar wa in )

en in de tekst van skysport staat bad kick da noem ik geen doodschop hé ni overdrijve.
hier staat het volledig :
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3161013,00.html

marre_man

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
en die tik van gallas was meer van manneke houd u maar wa in

hier staat het volledig :
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3161013,00.html

Ik vind het geweldig dat hij dat laat zien en heel erg veel supporters (man utd of neutralen) delen die mening. En het was niet eens zo erg showboaten. Als arsenal zoiets laat zien zou ik er ook niets mis aan vinden. En mocht Arsenal winnen dan ben ik de eerste om toe te geven dat ze beter waren. Ferguson zegt dat hij hem iets gaat zeggen om de gemoederen wat te bedaren, dat is de enige reden. Dat spelers van arsenal als wilde gekken uit cafévoetbal gaan dreigen met vanalles en nog wat en zwaar gaan tackelen ipv zich te gedragen als professionals is hun probleem. Het is niet alsof ze de rest van de match al niet "vernederd" waren. als arsenal wint dan spelen ze geweldig en zijn de superlatieven niet weg te denken; maar als ze verliezen gaan ze een potje wenen.

Gallas trapt hem 3(!) keer echt aan terwijl hij al lang op de grond lag. Gallas had al heel erg lang rood moeten hebben en op zijn minst beschaamd zijn om zijn erbarmelijke match.

edit; en ik vind arsenal nog altyd leuk om naar te kijken maar hun kinderachtig gedrag als ze verliezen gaat er af en toe wel over ze.. Wenger is daar de beste in, vooral in excuses zoeken. Man utd kan tenminste erin berusten en zeggen dat ze slecht hebben gespeeld en dat het veel beter zal moeten.

beelden?

http://nl.youtube.com/watch?v=ABhoutPEUJM; lijkt mij ni echt zeggen stop maar manneke of mis ik iets?

Piejie

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Bullshit, er stond 1 basisspeler op het veld. Geen uitvlucht zeg je? :scream:


Park, Carrick, Fletcher, waar wilt gij die nog kwijt? Ge speelt maar met 11 he tish. En tis da die zoooo goeoeee zijn ivm wat er anders op het veld staat.
Mss Park nog, maar die andere 2 kunnen beter.
't is nie da Fletcher elk jaar 2 goals maakt he :x
Ik denk dat je mij ergens verkeerd begrepen moet hebben :x
KIA_Killer zei:
bah, hij pikt de sterchele-move!
Hopelijk ben je hier niet serieus :unsure:

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Wenger en ferguson hebben zelf gezegd dat wat nani deed over the top was. Ge moet ni de arrogante klootzak gaan uithalen want dan gade idd zo een reacties krijge. overdreve Showboaten is voor niks nodig ;) En hij bedoelt ni dat hij dat gaat doen maar dat er spelers zullen zijn die dat zouden doen. (eboue is er wel zo 1 natuurlijk :s , en die tik van gallas was meer van manneke houd u maar wa in )
Ah, ik dacht dat die tik meer iets was van "ik ben dom, ik wil rood" :unsure:

KIA_Killer

Legacy Member
Piejie zei:
Ah, ik dacht dat die tik meer iets was van "ik ben dom, ik wil rood" :unsure:

Wees gerust, als gij soms debiele opmerkingen geeft denken wij ook dat ge dat doet uit de gedachte: "ik ben dom ik wil een ban".

En da's vo te lachen e pwat

Soit 't zal wel weer aan mij liggen dat ik het niet snap,
ofwel willen jullie weer gewoon jullie gelijk :tongue:

En over dat Stersjel ding, ja dat was voor te lachen.
Wie maakt nu zo een spastische bewegingen alsem scoort ^^
(Sterghélé mag da :love:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan