Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saiko-G zei:een gokje, Man U gaat volgende ronde tegen Chelsea uitkomen ofzo![]()
ad:SteveDB zei:Haha, zalige match! Als Arsenal zo voort doet krijgen ze er nog 2in hun doos.
Idd, met dit voetbal maken ze wel veel kans op de CL.
Je zou toch moeten weten dat zulke posts tegen je gebruikt worden...
1-2 nog gewonne, zowaar winnend doelpunt van RonaldinhoGlor zei:Barca ist weer aant verkloten![]()
Saiko-G zei:een gokje, Man U gaat volgende ronde tegen Chelsea uitkomen ofzo![]()

Hah ik vind het zo komisch, als ik de match zag had ik de indruk dat Arsenal er niet 100% voor ging eerlijk gezegd ik had al de indruk na de carling cup dat het vooral ronde de PL en de CL te doen was en niet de FA en de Carling cup. Ik mag dan biased zijn maar de inzet was er totaal niet. Maar dit kan ik niet met 100% zkrheid zegge tot ik de match tegen Ac milan gezien heb woensdag of het daadwerkelijk zo is. Kdenk wel dat het zo is. De EPL zit er toch dik in
tommy_vercetti zei:Hah ik vind het zo komisch, als ik de match zag had ik de indruk dat Arsenal er niet 100% voor ging eerlijk gezegd ik had al de indruk na de carling cup dat het vooral ronde de PL en de CL te doen was en niet de FA en de Carling cup. Ik mag dan biased zijn maar de inzet was er totaal niet. Maar dit kan ik niet met 100% zkrheid zegge tot ik de match tegen Ac milan gezien heb woensdag of het daadwerkelijk zo is. Kdenk wel dat het zo is. De EPL zit er toch dik in ;
tommy_vercetti zei:Hah ik vind het zo komisch....
marre_man zei:

marre_man zei:
marre_man zei:

. Dan zijn de prestaties van Arsenal veel noemenswaardiger dan die van een dure ploeg als Man u of chelski 

tommy_vercetti zei:Mja Pwnd , als arsenal de EPL wint boeit het allemaal niet , en dan ook al met een ploeg die de zkr de helft minder gekost heeft. Dan zijn de prestaties van Arsenal veel noemenswaardiger dan die van een dure ploeg als Man u of chelski
![]()

Wesdude zei:Ik vond die 2 centrale verdedigers anders ook niet zo sterk, hoe noemen ze weer, Gallas en Touré zeker? Mja ik begrijp dat, B-spelers zeker?
En Fabregas en Hleb, nog zo 2 b-spelers van Arsenal die niks gedaan hebben heel de match. Natuurlijk stond Fabregas wel tegenover de machtige Fletcher...

Dr.Gay zei:full of shit aren't you?![]()