Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ballou007

Legacy Member
Lachen dat Arsenal de Premier League gaat winnen, Arsenal vandaag totaal geen niveau gehaald.

marre_man

Legacy Member
ze lachen gwn met arsenal :rofl:

edit: geen respect voor arsenal. De domste duik van adebayor, natrappen van gallas, eboué, .. ze kunnen er weer niet tegen ze

Wesdude

Legacy Member
Sewwes vliegt er weer soep en pizza door de tunnel. Ik verwachte nog een vechtpartij, maar Nani hield zich in na natrappe van Gallas.

4-0, nice.

chomo

Legacy Member
Prachtige match van Man Utd, doet pijn om het te zeggen maarja ^^ Arsenal gewoon op een hoopje gespeeld.

Btw Marre over da duiken, diene op u avatar kan der anders ook wel wa van ze :p

NightFlyer

Legacy Member
chomo zei:
Prachtige match van Man Utd, doet pijn om het te zeggen maarja ^^ Arsenal gewoon op een hoopje gespeeld.

Btw Marre over da duiken, diene op u avatar kan der anders ook wel wa van ze :p

jma die van Adebayor was eerder op zen Drogba's :p

-Steve-

Legacy Member
Lol @ Rooney, efkes me de voeten van den tegenstander spelen nadat er buitenspel gefloten was.

Echt zalig matchke!

@Piejie, ge hebt wel een punt als ge zegt dat er nog andere ploegen in de wereld zijn enzo, maar de Engelse competitie is wel de beste in de wereld. Als Man U zo speelt kunnen ze echt enkel van zichzelf verliezen.

zweebee

Legacy Member
zuur maar verdiend voor ManU, echt indrukwekkend.
Grappigste was wel dat Nani pijn had aan zijn nek/schouders omdat Rooney er op sprong na zijn goal ;)

verdediging van arsenal was echt rotslecht ... bah ... eigenlijk alles was slecht :)

Mako

Legacy Member
ik vind anderson echt fantastisch, altijd zalig gevonden. Daarmee ook dat ik het niet ZO erg vond dat scholes geblesseerd was (don't shoot me :p) gewoon omdat anderson dan meer speelkansen kreeg.
Dit wordt echt een fenomenale speler denk ik: techniek, snelheid, goeie mentaliteit, veel werk verrichten.

En nani was ook wel super vandaag: 2 assists en 1 goal, veel beter kan niet zeker :p

Wesdude

Legacy Member
Nani maakte Arsenal gewoon belachelijk bij momenten. Daarom waarschijnlijk dat ze hem precies van het veld wilden trappen.

Nattefrost

Legacy Member
SteveDB zei:
:rofl::rofl::rofl::rofl: Idd, met dit voetbal maken ze wel veel kans op de CL.

Je zou toch moeten weten dat zulke posts tegen je gebruikt worden...

Bwaa, als supporter van Man U mag dat, met zin voor drama. Maar ik had toen de opstelling van Arsenal nog niet gezien, damn wat was dat een slappe ploeg. Man United speelde heel sterk, zeker gezien hun eigen opstelling, maar we moeten toch toegeven dat tegen een iets sterker Arsenal de zaken heel anders zouden zijn. Dit is zeker geen referentie voor toekomstige matchen tegen tegenstanders op volle sterkte.

Maar ze hebben mij toch aangenaam verrast vandaag. Nani en Anderson tonen dat ze duidelijk klaar zijn om Scholes en Giggs te vervangen. Alle respect voor Giggs en wat hij al gedaan heeft voor United, maar op dit moment MOET Nani gewoon elke match starten. Ook Fletcher was schitterend, natuurlijk door z'n 2 goals, maar ook door zijn werklust. Ge ziet dat die jongen alles geeft voor z'n ploeg, ook al speelt hij maar weinig.

Deze prestatie moet een basis zijn voor de match tegen Lyon, en voor de titelstrijd.

Mienod

Legacy Member
Ik heb genoten van de wedstrijd :)
Morgen is er weer een Match of the Day Live: Sheffield United - Middlesbrough. 14.45u

Piejie

Legacy Member
SteveDB zei:
@Piejie, ge hebt wel een punt als ge zegt dat er nog andere ploegen in de wereld zijn enzo, maar de Engelse competitie is wel de beste in de wereld.
Zoals al eerder gezegd kan je daar echt geen objectieve maatstaf voor vinden. Sommigen vinden de Spaanse beter, andere de Italiaanse. Sommige mensen vinden die 3 ongeveer gelijk. En ga maar zo door.

En laat ons nu alstublieft niet weeral die discussie starten.

massief

Legacy Member
nani zijn wandelingske waarbij hij opt eind bijna in drie stukken werd geschopt door flamini was zalig :lol:

PiRaNhA

Legacy Member
Damn, wou kijken naar Man U, maar heb het gemist :\

Nu Juventus - AS Roma, nog geen goals na 23 minuten

PiRaNhA

Legacy Member
1-0 op slag van rust, Del Piero trapt een vrije trap binnen.
Nog geen 20 seconden later scoort Roma bijna terug maar Legrottaglie tikt de bal tegen de paal :x

NemesisBE

Legacy Member
amai, Man Utd en vooral Nani maakten Arsenal echt wel zot :D heb net nog een highlights van 2de helft gezien :D Gallas had ook wel mooi rood verdiend ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan