Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tommy_vercetti zei:Alles is kapotgegaan bij de backs. Dat zag je toch wel, zeiden ze blijkbaar ook op MOTD heb ik gezien.
Massive.be zei:over welke ploeg gaat dat?
Wesdude zei:Samen met United de meest succesvolle ploeg in de FA Cup en die zullen dat dan niet willen winnen zeker
En zoals ge zelf zegt, de frustratie was duidelijk te zien op de gezichten, zowel bij Wenger als bij de spelers.
United heeft ze gewoon doodgedaan in het begin al en toen zonk de moed hen waarschijnlijk in de schoenen.

KIA_Killer zei:Als ge met meer dan een halve B-Ploeg speelt is mij dat anders wel duidelijk.
Mss 1 of 2 sterkhouders (Hleb, Touré), Galles is sowieso niet altijd even goed,
en voor de rest veel spelers die op de bank zitten (of zelfs niet).
En dan nog het feit dat die niet goed speelden,
heeft het Manchester heel gemakkelijk gemaakt.
Ik ga niet ontkennen dat Man U 'goed' was,
maar bekijk dat aub in verhouding met wie en wat er aan de overkant stond![]()
.Wesdude zei:Euh bij United stond ook niet de "sterkste" ploeg op het veld.
Giggs, Ronaldo, Tevez, Scholes op de bank of in de tribune. Flauw excuus vind ik ma soit.
Tevez?Fabby zei:Enkel Ronaldo is een speler dat we nog over kunnen discussiëren dat ze hem misten.
Piejie zei:Tevez?

marre_man zei:Hargreaves?
man utd had idd een iets sterker getind A-elftal op de been;
voor mijn miste arsenal de 2 backs, flamini en adebayor.
man utd "miste" Ronaldo, Tevez en Hargreaves.
Maar dat zou niet mogen resulteren in een pak rammel en camperen op de helft. Ik blijf erbij dat het 7/8-0 had kunnen zijn.
