Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lege Doos

Legacy Member
Ik had toch ook veel doorsteekballen gezien recht door het centrum, was echt vreselijk. Maar ik ben ook eerder geneigd te denken dat Arsenal niet zo gebrand was op de overwinning, maar langs den andere kant moeten sommige Arsenal-spelers dan ook niet de frustro gaan uithangen.

Wie speelt er woensdag trouwens? Lehmann of Almunia?

Wesdude

Legacy Member
Samen met United de meest succesvolle ploeg in de FA Cup en die zullen dat dan niet willen winnen zeker :lol:

En zoals ge zelf zegt, de frustratie was duidelijk te zien op de gezichten, zowel bij Wenger als bij de spelers.

United heeft ze gewoon doodgedaan in het begin al en toen zonk de moed hen waarschijnlijk in de schoenen.

Nattefrost

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Alles is kapotgegaan bij de backs. Dat zag je toch wel, zeiden ze blijkbaar ook op MOTD heb ik gezien.

Das waar, de backs gingen compleet onderuit. Maar los daarvan leken Gallas en Touré weinig geconcentreerd te spelen. Het gebeurde verschillende keren dat een United speler door de achterlinie kon glippen, ik denk dan vooral aan Rooney een aantal keer en Nani bij z'n goal. Gallas en Touré speelden toch ook een belangrijke rol in het falen van de verdediging.

Fabby

Legacy Member
Hoyte + Traore + Gilberto = afgaan. Dat had ik hier al voorspeld voor de match begon hoor, no surprise there. Dat jullie jezelf als goden verklaart is jullie zaak. Man U speelden met veel honger wat bewonderenswaardig is en Wenger krijgt nu de prijs van zijn miljoenen niet te gebruiken. Enkele spelers moeten dringend revalideren of er wacht een gelijkaardig verhaal met Milan.

KIA_Killer

Legacy Member
Wesdude zei:
Samen met United de meest succesvolle ploeg in de FA Cup en die zullen dat dan niet willen winnen zeker :lol:

En zoals ge zelf zegt, de frustratie was duidelijk te zien op de gezichten, zowel bij Wenger als bij de spelers.

United heeft ze gewoon doodgedaan in het begin al en toen zonk de moed hen waarschijnlijk in de schoenen.

Als ge met meer dan een halve B-Ploeg speelt is mij dat anders wel duidelijk.
Mss 1 of 2 sterkhouders (Hleb, Touré), Galles is sowieso niet altijd even goed,
en voor de rest veel spelers die op de bank zitten (of zelfs niet).
En dan nog het feit dat die niet goed speelden,
heeft het Manchester heel gemakkelijk gemaakt.

Ik ga niet ontkennen dat Man U 'goed' was,
maar bekijk dat aub in verhouding met wie en wat er aan de overkant stond :)

Wesdude

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Als ge met meer dan een halve B-Ploeg speelt is mij dat anders wel duidelijk.
Mss 1 of 2 sterkhouders (Hleb, Touré), Galles is sowieso niet altijd even goed,
en voor de rest veel spelers die op de bank zitten (of zelfs niet).
En dan nog het feit dat die niet goed speelden,
heeft het Manchester heel gemakkelijk gemaakt.

Ik ga niet ontkennen dat Man U 'goed' was,
maar bekijk dat aub in verhouding met wie en wat er aan de overkant stond :)

Euh bij United stond ook niet de "sterkste" ploeg op het veld ;).

Giggs, Ronaldo, Tevez, Scholes op de bank of in de tribune. Flauw excuus vind ik ma soit.

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Euh bij United stond ook niet de "sterkste" ploeg op het veld ;).

Giggs, Ronaldo, Tevez, Scholes op de bank of in de tribune. Flauw excuus vind ik ma soit.

Flauw excuus? Eerder bizarre tegencommentaar mits jullie al pagina's bijeen schreven dat Giggs en Scholes geen startplaats verdienen maar Nani en Anderson etc die hun plaats inpakken veel beter zijn. Of wilt ge er 13 opstellen? Enkel Ronaldo is een speler dat we nog over kunnen discussiëren dat ze hem misten.

Waarmee ik nog altijd niet wil zeggen dat het niet verdiend was of mooi voetbal was van jullie kant, maar ik vind het nogal een paradoxale uitspraak als ge hier al een tijdje meepraat over de PL en dus altijd uw commentaar leest over jullie oude vergane rotten in het vak.
Eender wie niet kan inzien hoeveel Arsenal er op dit moment mist wil de waarheid niet onder ogen zien. En zeg nu niet Adebayor, Clichy en Flamini zaten toch op de bank want dat zij al op de bank zaten en zelfs even meededen is al meer dan een duidelijke indicator dat dit Arsenal allesbehalve zijn niveau ging halen.

Of denkt ge dat ik op basis van het weer zei dat Arsenal vrij zeker ging verliezen voor de match nog maar begon?

Piejie

Legacy Member
Fabby zei:
Enkel Ronaldo is een speler dat we nog over kunnen discussiëren dat ze hem misten.
Tevez?

En zeg nu niet dat Park, Carrick, Fletcher, ... altijd vaste pionnen zijn hé.

Voor Arsenal zijn er echt geen uitvluchten.

marre_man

Legacy Member
Piejie zei:

Hargreaves?

:)

man utd had idd een iets sterker getind A-elftal op de been;

voor mijn miste arsenal de 2 backs, flamini en adebayor.

man utd "miste" Ronaldo, Tevez en Hargreaves.

Maar dat zou niet mogen resulteren in een pak rammel en camperen op de helft. Ik blijf erbij dat het 7/8-0 had kunnen zijn.

Tsommy

Legacy Member
marre_man zei:
Hargreaves?

:)

man utd had idd een iets sterker getind A-elftal op de been;

voor mijn miste arsenal de 2 backs, flamini en adebayor.

man utd "miste" Ronaldo, Tevez en Hargreaves.

Maar dat zou niet mogen resulteren in een pak rammel en camperen op de helft. Ik blijf erbij dat het 7/8-0 had kunnen zijn.


Rosicky?

Btw nog eens ff naar de goals gekeken. 1 vanop stilstaande fase waar Hoyte in de fout gaat en 3 andere van de flank. 2 rechts (Hoyte weer) en dan de andere aan de linkerkant (traoré) Ge kunt toch ni zeggen da da der niks mee te maken heeft? Nani heeft Hoyte gewoon zot gemaakt en ik ben 100% zkr dat dit tegen Sagna een pak moeilijker had geweest. Want dat is toch 1 van de betere transfers geweest voor arsenal dit seizoen. Zeer solide achteraan en ook goed aanvallend.

NemesisBE

Legacy Member
Rosicky is (was) toch geen basisspeler? alé, voor zover ik matchen van Arsenal gezien heb, starte ie nooit :]
deze discussie begint een beetje te lijken op de Belgische Beker/Supercup vete tss FCB & RSCA :')

Tsommy

Legacy Member
Hij is dat zkr en vast wel. Maar is al geruime tijd op de sukkel, van de ene blessure naar de andere. Rosicky, hleb, fabregas en flamini zijn het middeveld. Rosicky speelt op links ;)

"
"Wenger said on Friday - we went to see him talking about the Milan game - and he was asked if he could fight on three fronts and he said, 'not really, with this squad'.

"You sensed then that they were almost getting ready for an out."

If he poured scorn on Arsenal, there was worse to come for the club's captain, William Gallas, who he labelled a "disgrace".

Ridley said: "The performance was embodied by Gallas, who was an utter disgrace, not only in terms of the way he played the game, out of position all the time.

"In the Saturday morning papers he was accusing Ferguson of being arrogant. His performance was monumentally arrogant.

"They weren't interested, he was caught out of position and then he is kicking at Nani and snarling at people.

"They can be very petulant when they are losing, Arsenal. They can be wonderful - we all know that - when they are playing great football but there is also this side to them that is deeply unattractive at times."

"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan