Dr.Gay
Legacy Member
Wesdude zei:In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was.
Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.
niet slecht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was.
Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.

Wesdude zei:In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was.
Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.
zijn voetbalschoenen moest er niet persee bijstaan zamarre_man zei:In Engeland zijn er ook die er grapjas over maken. Apart ras, die Engelsen.
een voorbeeldje dat nog niet zo erg is, als je vergelijkt met de andere grappen, dat werd gemaakt nog tijdens de match:
Het is wit met zwart en er ligt een laagje stof op?
Eduardo zijn voetbalschoenen binnen 3 maand
Afschuwelijk. Ik denk dat elke voetbalsupporter zo een gedrag absoluut moet afkeuren. Nujah ik heb mijn mening er al lang over gegeven.

reteiP zei:Tackle is niet zo overdreven hard als hier beweerd wordt. Zo zijn er elke match een paar, zonder breuk tot gevolg.
Dan vond ik de fout op Gillet zijn knie donderdag een stuk vuiler.

KIA_Killer zei:Ik heb gilet zijn knie niet zo zien plooien als Eduardo zijn enkel![]()

KIA_Killer zei:Ik heb gilet zijn knie niet zo zien plooien als Eduardo zijn enkel![]()
reteiP zei:botten plooien niet, ze breken.
:applause:KIA_Killer zei:remember nillis wiens been ook gebroken was, dat was ook helemaal omgeplooid en dat was zijn knie, kween ma gelle kunt echt bakken mierenneuken of dingen die er zelfs ni toe doen
die zag er nog viezer en pijnlijker uit imo, maar denk dat gevolgen voor Eduardo veel erger gaan zijn. Cissé brak 'alleen maar' zijn scheenbeen terwijl de blessure van Eduardo veel complexer is.volderke89 zei:Ik vond die blessure van Djibril Cissé enkele jaren(?) geleden bij Liverpool beetje vergelijkbaar, mss wel erger.