Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was. :eek:

Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.

niet slecht :)

marre_man

Legacy Member
Wesdude zei:
In Engeland zijn er zelfs die durven beweren dat het niet eens rood was. :eek:

Ronaldo z'n 29e van het seizoen daarnet, 21e in de premier league. Zotjes.

In Engeland zijn er ook die er grapjas over maken. Apart ras, die Engelsen.

een voorbeeldje dat nog niet zo erg is, als je vergelijkt met de andere grappen, dat werd gemaakt nog tijdens de match:

Het is wit met zwart en er ligt een laagje stof op?

Eduardo zijn voetbalschoenen binnen 3 maand

Afschuwelijk. Ik denk dat elke voetbalsupporter zo een gedrag absoluut moet afkeuren. Nujah ik heb mijn mening er al lang over gegeven.

Dr.Gay

Legacy Member
marre_man zei:
In Engeland zijn er ook die er grapjas over maken. Apart ras, die Engelsen.

een voorbeeldje dat nog niet zo erg is, als je vergelijkt met de andere grappen, dat werd gemaakt nog tijdens de match:

Het is wit met zwart en er ligt een laagje stof op?

Eduardo zijn voetbalschoenen binnen 3 maand

Afschuwelijk. Ik denk dat elke voetbalsupporter zo een gedrag absoluut moet afkeuren. Nujah ik heb mijn mening er al lang over gegeven.
zijn voetbalschoenen moest er niet persee bijstaan za :unsure:

Bontus

Legacy Member
Tackle is niet zo overdreven hard als hier beweerd wordt. Zo zijn er elke match een paar, zonder breuk tot gevolg.

Dan vond ik de fout op Gillet zijn knie donderdag een stuk vuiler.

KIA_Killer

Legacy Member
reteiP zei:
Tackle is niet zo overdreven hard als hier beweerd wordt. Zo zijn er elke match een paar, zonder breuk tot gevolg.

Dan vond ik de fout op Gillet zijn knie donderdag een stuk vuiler.

Ik heb gilet zijn knie niet zo zien plooien als Eduardo zijn enkel :wtf:

Saiko-G

Legacy Member
dudes we hebben ondertussen die breuk wel vanuit alle hoeken en kanten gezien he...

KIA_Killer

Legacy Member
reteiP zei:
botten plooien niet, ze breken.

jaha mierenneuken enzo ftw :woohoo::applause:

En nooit eens gewoon nadenken als ge iets leest éh
(is niet persoonlijk, da's gwn altijd en bij iedereen hier zo).

Fucking modetrend ofzo.

Zijn enkel zal ook wel gebroken zijn, maar ge ziet toch duidelijk dat dat 'geplooid' is, of wat verstaat gij daaronder mss.

remember nillis wiens been ook gebroken was, dat was ook helemaal omgeplooid en dat was zijn knie, kween ma gelle kunt echt bakken mierenneuken of dingen die er zelfs ni toe doen

boozeke

Legacy Member
ja kmoet zeggen,twas ne smerige tackle,zoiets wens ik zelfs the scum ni toe :p.
en kzou het logisch vinden als taylor geen veld meer opkwam

Exorikos

Legacy Member
Doet me denken aan die speler van Reading die Cech zo zwaar toetakelde. Die mocht van mij ook z'n schoenen aan de haak hangen. Niet dat de manier waarop vergelijkbaar was, maar ook die aanslag op cech had wel een hoge "expres"-gehalte.

caoimhin

Legacy Member
Afgrijselijk gewoon. Ik was op Prime aan het kijken en aan de reactie van Fabregas wist je genoeg.

ElemenTiM

Legacy Member
KIA_Killer zei:
remember nillis wiens been ook gebroken was, dat was ook helemaal omgeplooid en dat was zijn knie, kween ma gelle kunt echt bakken mierenneuken of dingen die er zelfs ni toe doen



Was ook zijn onderbeen, dat 'plooide' toen helemaal rond de keeper zijn been, bah!

Afgrijselijke tackle idd en daarna nog durven lachen, schande.

Romelus

Legacy Member
Ik vond die blessure van Djibril Cissé enkele jaren(?) geleden bij Liverpool beetje vergelijkbaar, mss wel erger.

Blackstone

Legacy Member
volderke89 zei:
Ik vond die blessure van Djibril Cissé enkele jaren(?) geleden bij Liverpool beetje vergelijkbaar, mss wel erger.
die zag er nog viezer en pijnlijker uit imo, maar denk dat gevolgen voor Eduardo veel erger gaan zijn. Cissé brak 'alleen maar' zijn scheenbeen terwijl de blessure van Eduardo veel complexer is.

Veel hangt nu af van hoe zijn lichaam gaat reageren. Er zijn mensen die op 6maand kunnen herstellen van zoiets en er zijn er die er anderhalf jaar over doen bij wijze van spreke. Kijk naar Agger van Liverpool: klein botje in zn voet gebroken int begin van het seizoen. Normale herstelperiode: max. 6 weken Agger: 5maand (mag mss volgend weekend terug beginnen).

Bontus

Legacy Member
@KIA Killer:
Ze zeggen wel eens in het engels "bend or break", aangezien botten weinig buigzaam zijn is het hier "break or don't break"
Er zijn veel zware tackels in voetbal en diegene die een breuk als gevolg hebben gaan gewoon duizend keer rapper de wereld rond. Bekijk gewoon het gros van de rode kaarten en een tackel als die van Taylor vind je honderden keren terug.
Wat is hier mierenneuken aan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan