Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
haha en real madrid is hun pluimen kwijt zo te zien.

barca is taking over denk ik zo... twerd tijd

edit: damn ze staat nog steeds 2 punten achter op réal!

Romelus

Legacy Member
Massive.be zei:
eerst krijgt palermo geen penal
dan scoort inzaghi :lol:

Superpippo:applause: Die moet altijd spelen ipv Gilardino.. Kvond Pato niet enorm sterk , maar als ge zag met hoeveel man Palermo plakte op Pato tja... In plaats dat Gilardino daar dan iets mee doet maar neen hoor , ne vindt et te lastig om te lopen..:sad:

jos den os

Legacy Member
amai real, ook dik in tzak gezet imo.. allez ik ben er ni rouwig om, wordt het in Spanje weer een Barca Real strijd, altijd leuk..

maar komaan, ik zie ook niet goed wat Robben nu eigenlijk fout doet.. Het is natuurlijk het goed recht van Getafe, maar het getuigt wel van wenig sportiviteit.. Verschiet er al van dat de wedstrijd niet uit de hand is gelopen

jos den os

Legacy Member
@Mcar oja idd, ik was op Robben aant letten omdat de scheids zo laat floot en iedereen naar Robben aant kijken was.. maar inderdaad offside van Raul

souleH

Legacy Member
bewogen speeldagske precies in't buitenland...

wat die taylor betreft, schorsen voor de rest van zijn leven zo iemand, hoort echt nie thuis op een voetbalveld.
zo vroeg in de match, zo een drieste tacke inzetten en dan achteraf met zo een smile op zen gezicht... ik word er misselijk van
als dat dan de bedoeling moet voorstellen om de bal te spelen, amai...
ale als ge ziet hoe hoog dat die voet gaat op een bepaald moment (en dan bedoel ik deze foto: http://www.4thegame.com/media/gallery/3379.jpg)
echt schandalig gewoon, en die ploeg durft er dan nog voor te gaan ook...


@ Real: :lol: pwnd!

@ Conceicao: ze kennen hem daar precies al

boozeke

Legacy Member
souleH zei:
bewogen speeldagske precies in't buitenland...

wat die taylor betreft, schorsen voor de rest van zijn leven zo iemand, hoort echt nie thuis op een voetbalveld.
zo vroeg in de match, zo een drieste tacke inzetten en dan achteraf met zo een smile op zen gezicht... ik word er misselijk van
als dat dan de bedoeling moet voorstellen om de bal te spelen, amai...
ale als ge ziet hoe hoog dat die voet gaat op een bepaald moment (en dan bedoel ik deze foto: http://www.4thegame.com/media/gallery/3379.jpg)
echt schandalig gewoon, en die ploeg durft er dan nog voor te gaan ook...
da slaagtnu op nx uw laatste zin.Alles voor de rest geefek u gelijk in, maar de laatse zin volg ik u ni in,arsenal ga dervoor,dus birmingham mag der dan toch ook voor gaan?:wtf: tis ni omda iemand van hun ene geblesseerd stampt, da ge u moet late verliezen eh

Tsommy

Legacy Member
das waar das ni abnormaal. Mor ge ziet diene tackle das precies of die al zijn macht derachter zet (op de beelden é) en als ge dan de fotos ziet tja dan lijkt da mij toch vrij kwaadaardig. maarja ik ben geen voetballer dus ja ik kan mij daar ni 100 % over uitspreke é.
==> http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3192885,00.html
En dan zit larsson (ex arsenal jeugd) te zage da arsenal spelers onsportief waren etc. Als gij zo iets ziet gebeure gaat ge daar toch ook ni goe van zijn. Die andere gaan daar zo licht over. Zo van ja sorry tis gebeurd tis voorbij , amaal geen erg, tis een accidentje kan gebeure in voetbal etc.... BS vind ik da

Piejie

Legacy Member
Wat moet er dan wel gebeuren? Moeten ze Arsenal opzettelijk laten scoren ofzo?

Tsommy

Legacy Member
vaneigest ni, wie dat denkt is ni echt snugger. :)
Ik heb het meer over de comments van na de match etc.

Mako

Legacy Member
als ge met uw voet zo hoog in de tackle vliegt is het ofwel expres, ofwel gewoon achterlijk.
Als voetballer kan ik wel begrijpen dat ge iemand per ongeluk hard op zijn enkel tackelt, als ge te laat komt voor de bal bvb. Daar kunnen ook heel vieze blessures uit voortkomen, maar dat kan ik nog begrijpen want dan gaat ge normaal gezien nog voor de bal.
Maar wat dien taylor zijn been zo'n 25 cm boven de grond hangt te vliegen, terwijl de bal gewoon op de grond wordt gespeeld, kan er bij mij niet in. Dan zijt ge, zoals ik al zei, ofwel kwaadaardig bezig, ofwel nen idioot zonder hersenen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan