Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:En wat is daar zwaar aan ?![]()
s goe joenge,zegt da nog maar is als we elle opgefret hebbe 
Leprechaun3 zei:ge moet azo nie zitten lachen,
trouwens tis wel die grijze keeper die hem aanviel hé
trouwens ie zat hem beetje uit te lachen, de idioot
op dit filpje is het beter te zien trouwens, die provocatie.
nikopolidis: ban for life
http://www.youtube.com/watch?v=RAzyObolQw0


Re@V0r zei:nog een voetnootje omtrent de eduardo-blessure:
Gelukkig voor de speler van Arsenal greep fysiotherapeut Gary Lewin meteen na de blessure snel in. Hij zette de enkel meteen weer op de juiste plaats. Anders moest het been geamputeerd worden.
enorm veel geluk gehad dus blijkbaar![]()

puni zei:Omdat-ie provoceert? Das dagelijke kost in voetbal kabouter. Ge zou dus denken dat die de maturiteit en ervaring heeft om zich daar over te zetten. Maar we weten allemaal (behalve jij dan) dat hij dat niet kan, en nooit zal kunnen. Khoop dat ze hem de rest vant seizoen schorsen, mooi einde van een carriere.

Re@V0r zei:nog een voetnootje omtrent de eduardo-blessure:
Gelukkig voor de speler van Arsenal greep fysiotherapeut Gary Lewin meteen na de blessure snel in. Hij zette de enkel meteen weer op de juiste plaats. Anders moest het been geamputeerd worden.
enorm veel geluk gehad dus blijkbaar![]()

Leprechaun3 zei:zevert niet. een heel seizoen schorsen, omdat nikopolidis HEM aanvalt
nee sergio zal wel nie veel blaam treffen , hij was opvallend braaf tijdens de match, en jah, kan hij er toch nie aan doen dat die grijze aap hem aanvalt nadien hé.
btw toffe sfeer daar blijkbaar in die tribune's, heb zowa youtube zitten afschuimen, amai hij zal daar nog e leuke tijd beleven.

[TFL]Boozy;9783207 zei:da slaagtnu op nx uw laatste zin.Alles voor de rest geefek u gelijk in, maar de laatse zin volg ik u ni in,arsenal ga dervoor,dus birmingham mag der dan toch ook voor gaan?tis ni omda iemand van hun ene geblesseerd stampt, da ge u moet late verliezen eh

Is dat niet heel snel? Ok dat betekent nog niet dat hij kan lopen of whatever maar ik vind dat toch straf.
)
Lord Roel zei:Catania AC Milan 1-1
55' Pato 0-1 , 63' Spinesi 1-1
Internazionale AS Roma 1-1
38' Totti 0-1 , 88' J. Zanetti 1-1
84' Mexès (ROM)
jippiii
Inter met 10 gespeeld na een uur, omdat alle wissels gebruikt waren en Maxwell zich blesseerde :] blij met dit gelijkspel!
en Milan mag precies Pato bedanken (weeral)
nog ffkes en we zijn kampioen![]()