Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lege Doos

Legacy Member
Nattefrost zei:
De kaarten liggen zwaar in ons voordeel. We zijn om te beginnen virtueel gekwalificeerd, hebben een levensbelangrijke uitgoal, spelen op Old Trafford waar we ijzersterk zijn en we zijn in bloedvorm met een goed uitgeruste Ronaldo, Rooney en Anderson. We kunnen verliezen, maar das wel heel onwaarschijnlijk. Ik zou zeggen dat we normaal in staat moeten zijn om toch 2 of 3 goals te maken. Maja, als we pech in de afwerking hebben en Benzema kent een echte superdag, dan weet je maar nooit.

Idd, de kans dat Man U dit nog weggeeft is toch behoorlijk klein.
65-70% - 35-30% imo

Lucian

Legacy Member
Nattefrost zei:
De kaarten liggen zwaar in ons voordeel. We zijn om te beginnen virtueel gekwalificeerd, hebben een levensbelangrijke uitgoal, spelen op Old Trafford waar we ijzersterk zijn en we zijn in bloedvorm met een goed uitgeruste Ronaldo, Rooney en Anderson. We kunnen verliezen, maar das wel heel onwaarschijnlijk. Ik zou zeggen dat we normaal in staat moeten zijn om toch 2 of 3 goals te maken. Maja, als we pech in de afwerking hebben en Benzema kent een echte superdag, dan weet je maar nooit.

waar gij u druk om maakt, we rollen da ploegske gwoon op :)

hazerd

Legacy Member
Benzema fret Man U op , zeg da ik het gezegd heb
wat ga ik genieten dan :D :love:

hazerd

Legacy Member
Lord Roel zei:
een Antwerp supp tegen Man Utd tssss! shame on you! :naughty:

Man city ftw! :)
Als Man U dong , evans, simpson vorig jaar ni weghaalde speelde we nu in eerste

Wesdude

Legacy Member
Jaja ander type zeker maar gewoon hoe die bal soms plakt. Gaan we nog schoon dingen van zien. Lijkt ook een trouwe speler die eerst iets wil bereiken met Lyon. Vind ik toch ook een mooie, maar spijtig genoeg zeldzame, kwaliteit voor een voetballer.

hazerd

Legacy Member
bwah, 2 jaar geleden heel mss :p
Trouwens nu is er geen enkele man u speler meer in de kern :)

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Jaja ander type zeker maar gewoon hoe die bal soms plakt. Gaan we nog schoon dingen van zien. Lijkt ook een trouwe speler die eerst iets wil bereiken met Lyon. Vind ik toch ook een mooie, maar spijtig genoeg zeldzame, kwaliteit voor een voetballer.

Wenger mag gerust een keertje telefoneren met deze kerel van mij :p
En Quaresma ook! Nog een beetje diversifiëren in nationaliteiten enzo. Niet te vergeten dat de portugezen al genoeg pareltjes afleverden aan onze concurrent Man U, en dat moet ne keer gedaan zijn miljaarde nondedju! ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan