Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.showb1z zei:Zonder die 4 of 5 cadeaupenalties voor Inter stond Roma al aan de leiding.
) heus niet weg.Piejie zei:Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.
Nu hebben ze even een klein dipje maar dat veegt hun prestaties in de Serie A dit seizoen (en de vorige ook natuurlijk) heus niet weg.
Piejie zei:Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.
Nu hebben ze even een klein dipje maar dat veegt hun prestaties in de Serie A dit seizoen (en de vorige ook natuurlijk) heus niet weg.
showb1z zei:Yeah right, moest gij een beetje objectief kunnen zijn eh...
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/sie-int.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-par.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-emp.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-reg.html
4 onterechte penalties sinds de winterstop die de match altijd zwaar beïnvloedden en 2 zelfs gewoon volledig omgooiden. Minstens 4 punten cadeau gekregen, en dus zou Roma aan de leiding staan.
Feit.
Over de penalties die Inter niet kreeg/tegenkreeg, de offsidedoelpunten die Inter slikte zal je jou ook niet horen spreken.showb1z zei:Yeah right, moest gij een beetje objectief kunnen zijn eh...
Wesdude zei:Straks bibberen en beven met Engelse voetbal![]()

Wesdude zei:Gij moogt dat hopen. Ik vrees het eerder, Liverpool is goe bezig de laatste tijd en met zo een derby kan alles gebeuren.
Bij Chelsea-Arsenal hoop ik op gelijkspel, of als het echt moet, winst voor Arsenal.

Atletico naar de CL?Dr.Gay zei:bleh liever chelsea dan, arsenal wint prolly toch de champions league![]()
Wesdude zei:Arsenal is minder bedreiging voor United in de Premier League.

Als wij het "koppie" niet lieten hangen tegen West Ham en City stonden we ver voor.
lijkt me logisch.
Wesdude zei:Ja.. is dat geen onderdeel van voetbal?Als wij het "koppie" niet lieten hangen tegen West Ham en City stonden we ver voor.
Als we geen punten verloren hadden, waren we al kampioen...lijkt me logisch.
+ wie heeft er voor gezorgd dat ze kopje onder gingen? United in de FA Cup.![]()

jij bent me er toch eentje dr. Gay.Piejie zei:Over de penalties die Inter niet kreeg/tegenkreeg, de offsidedoelpunten die Inter slikte zal je jou ook niet horen spreken.
Dus zwijg aub over "objectief zijn".