Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

showb1z

Legacy Member
Zonder die 4 of 5 cadeaupenalties voor Inter stond Roma al aan de leiding.

Piejie

Legacy Member
showb1z zei:
Zonder die 4 of 5 cadeaupenalties voor Inter stond Roma al aan de leiding.
Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.

Nu hebben ze even een klein dipje maar dat veegt hun prestaties in de Serie A dit seizoen (en de vorige ook natuurlijk ;)) heus niet weg.

Dr.Gay

Legacy Member
Piejie zei:
Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.

Nu hebben ze even een klein dipje maar dat veegt hun prestaties in de Serie A dit seizoen (en de vorige ook natuurlijk ;)) heus niet weg.

en aan het eind van de rit zullen het toch de punten zijn die tellen, beter gespeeld of niet... nuja laten we hopen voor jou dat hun dipje niet blijft rekken...4punten is namelijk een peuleschil..

showb1z

Legacy Member
Piejie zei:
Bullshit. Inter speelt gewoon doorheen het seizoen beter dan Roma en heeft een sterkere ploeg. Daarom staan ze bovenaan.

Nu hebben ze even een klein dipje maar dat veegt hun prestaties in de Serie A dit seizoen (en de vorige ook natuurlijk ;)) heus niet weg.

Yeah right, moest gij een beetje objectief kunnen zijn eh...

http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/sie-int.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-par.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-emp.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-reg.html

4 onterechte penalties sinds de winterstop die de match altijd zwaar beïnvloedden en 2 zelfs gewoon volledig omgooiden. Minstens 4 punten cadeau gekregen, en dus zou Roma aan de leiding staan.

Feit.

PS Sinds de winterstop is Julio Cesar de beste speler dus zo fantastisch kan het daar toch niet draaien me dunkt.

Dr.Gay

Legacy Member
showb1z zei:
Yeah right, moest gij een beetje objectief kunnen zijn eh...

http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/sie-int.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-par.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-emp.html
http://www.channel4.com/sport/football_italia/sa0708/int-reg.html

4 onterechte penalties sinds de winterstop die de match altijd zwaar beïnvloedden en 2 zelfs gewoon volledig omgooiden. Minstens 4 punten cadeau gekregen, en dus zou Roma aan de leiding staan.

Feit.

dus zou, wat niet is.

Feit

Piejie

Legacy Member
showb1z zei:
Yeah right, moest gij een beetje objectief kunnen zijn eh...
Over de penalties die Inter niet kreeg/tegenkreeg, de offsidedoelpunten die Inter slikte zal je jou ook niet horen spreken.

Dus zwijg aub over "objectief zijn".

Wesdude

Legacy Member
Gij moogt dat hopen. Ik vrees het eerder, Liverpool is goe bezig de laatste tijd en met zo een derby kan alles gebeuren.

Bij Chelsea-Arsenal hoop ik op gelijkspel, of als het echt moet, winst voor Arsenal.

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
Gij moogt dat hopen. Ik vrees het eerder, Liverpool is goe bezig de laatste tijd en met zo een derby kan alles gebeuren.

Bij Chelsea-Arsenal hoop ik op gelijkspel, of als het echt moet, winst voor Arsenal.

bleh liever chelsea dan, arsenal wint prolly toch de champions league :D

Nattefrost

Legacy Member
Atletico gisteren trouwens 1-2 gaan winnen op het veld van Sevilla. Met dank aan Agüero voor de winning goal. :love: Atletico naar de CL?

Sevilla liet zich daar trouwens niet van z'n mooiste kant blijken. Poulsen met een zware tackle ter hoogte van het scheenbeen van Raul Garcia, van hetzelfde kaliber als die van Martin Taylor. Met als grote verschil dat Garcia zen voet net op tijd uit het gras loskomt, en dus geel maar voor Poulsen. Later vervangt Maresca Poulsen (om hem van een 2e gele te houden). 10 minuten later geeft diezelfde Maresca een serieuze kopstoot in het gezicht van Agüero, vol op de neus. Maresca mocht wél gaan douchen. Verder nog een paar keer een Sevilla speler die met een hoog geheven been het aangezicht van een Atletico speler raakt, oa Fabiano. Niet mooi om te zien.

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
Arsenal is minder bedreiging voor United in de Premier League.

nu ook niet overdrijven he, als ze hun koppie de laatste weken niet lieten hangen stond je nu nog steeds 5 punten achter. :)

Wesdude

Legacy Member
Ja.. is dat geen onderdeel van voetbal? :crazy: Als wij het "koppie" niet lieten hangen tegen West Ham en City stonden we ver voor.

Als we geen punten verloren hadden, waren we al kampioen... :lol: lijkt me logisch.

+ wie heeft er voor gezorgd dat ze kopje onder gingen? United in de FA Cup. ;)

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
Ja.. is dat geen onderdeel van voetbal? :crazy: Als wij het "koppie" niet lieten hangen tegen West Ham en City stonden we ver voor.

Als we geen punten verloren hadden, waren we al kampioen... :lol: lijkt me logisch.

+ wie heeft er voor gezorgd dat ze kopje onder gingen? United in de FA Cup. ;)

Het gaat erom dat dit juist de stevigste concurrent is anders sta je niet bovenaan.

En daarbij lol Fa cup veredeld B elftal :lol:

Wesdude

Legacy Member
:lol: jij bent me er toch eentje dr. Gay.

Veredeld B-team of niet, sindsdien hebben ze niet meer gewonnen in Engeland en meer moet dat niet zijn. BTW, Darren Fletcher of all people, rolde Arsenal mee op. Als dat geen B-speler is... Daarbij was het vooral A-verdediger Gallas die daar een slechte beurt maakte.

Dat ze bovenaan nog zo dicht staan, lijkt me ook eerder door de zwakte van United en Chelsea. United doorheen het seizoen hier en daar en Chelsea in het begin met de problemen met Mourinho.

Hell, Liverpool staat zelfs maar op 11 punten van United en hoe slecht waren die niet tot een paar weken geleden.

showb1z

Legacy Member
Piejie zei:
Over de penalties die Inter niet kreeg/tegenkreeg, de offsidedoelpunten die Inter slikte zal je jou ook niet horen spreken.

Dus zwijg aub over "objectief zijn".

Geeft anders maar een paar voorbeelden van matchbepalende fases in het nadeel van inter hoor. Die offside goal van Juve zal het zowat zijn.
Gans die controverse in Italië vd laatste maanden zal volgens ook u wel allemaal biased Milan fans geweest zijn. Ik ga ni zo ver om te zeggen dat de refs het bewust deden, maar om nog ni eens kunnen toe te geven dat Inter geluk heeft gehad met de arbitrage, weak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan