Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
:lol: jij bent me er toch eentje dr. Gay.

Veredeld B-team of niet, sindsdien hebben ze niet meer gewonnen in Engeland en meer moet dat niet zijn. BTW, Darren Fletcher of all people, rolde Arsenal mee op. Als dat geen B-speler is... Daarbij was het vooral A-verdediger Gallas die daar een slechte beurt maakte.

Dat ze bovenaan nog zo dicht staan, lijkt me ook eerder door de zwakte van United en Chelsea. United doorheen het seizoen hier en daar en Chelsea in het begin met de problemen met Mourinho.

Hell, Liverpool staat zelfs maar op 11 punten van United en hoe slecht waren die niet tot een paar weken geleden.

How how. Waarom die ommekeer in attitude jongens? Niet vergeten dat we praktisch 1ste helft van seizoen nr 1 waren en bleven terwijl we volgens de pers niet eens top 4 konden halen. Waar is het respect voor ons prachtig spel? Na paar keer gelijk te spelen (onterecht als we dan toch op onze strepen gaan staan) is Arsenal niet meer 2de op 3 punten ofzo? Awel nu hoop ik uit de grond van mijn hart dat Torres die verdediging open speelt dat ge het zelfs voelt aan uw poepeke, zo een pak slaag. ALS (nadruk op de als dus) Man U punten laat vallen en Arsenal wint op Chelsea (ok, het is niet iedereen gegeven) dan moet ik Man U stillekes aan beginnen kleineren? Kom zeg, met matchen tegen alle top 4 tegenstanders kunnen 3 punten heel snel weg zijn. Mss winnen we de PL niet, maar focusen op 1 FA cup match en wat slechte vorm + pech om Arsenal af te schrijven. Dan kan ik gerust ook redenen verzinnen waarom Man U niet kan winnen, ook al staan ze eerst. En Chelsea voor dat part ook. Dank u dat de zwaktes van Man u en Chelsea ons in de strijd houden hoor, oh wacht dan kunt ge ook zeveren en zeggen dat de zwaktes van Arsenal ulle nog een kans gaf toen ze alleen 5 punten los stonden.

Wesdude

Legacy Member
Kzeg toch dat United en Chelsea ook geen prachtig seizoen gespeeld hebben, wij hebben onze dip al gehad, Arsenal heeft zijne nu (gehad). Meer bedoel ik niet.

Verder is het toch duidelijk dat de kern van Chelsea en United gewoon veel groter is en meer ervaren, waardoor Arsenal nu uit vorm is/was. Ik zei trouwens in september al dat Chelsea sowieso de grote concurrent was voor de titel dit jaar, Mourinho of niet.

Ik focus me nie op die Fa Cup, ik zeg dat ze daar een morele klap hebben gekregen en sindsdien met minder vertrouwen spelen.

Ge kunt toch bezwaarlijk stellen dat 4 goals in 4 matchen met 4/12 prachtig is? Het is niet omdat de pers zo wanked op Arsenal dat we allemaal die mening moeten delen.

Vandaag zal er heel wat duidelijk worden. Kan United de lijn doortrekken? Kan Arsenal uit het dal klimmen om Chelsea te verslaan? Of niet.

Voordeel dat wij nu hebben is de marge, hoe klein ze ook is. Verliezen, wat altijd mogelijk is tegen een Liverpool dat eindelijk wat in vorm komt en een uitstekende Torres de laatste weken, is niet zo een ramp als voor Arsenal of Chelsea.

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Kzeg toch dat United en Chelsea ook geen prachtig seizoen gespeeld hebben, wij hebben onze dip al gehad, Arsenal heeft zijne nu (gehad). Meer bedoel ik niet.

Verder is het toch duidelijk dat de kern van Chelsea en United gewoon veel groter is en meer ervaren, waardoor Arsenal nu uit vorm is/was. Ik zei trouwens in september al dat Chelsea sowieso de grote concurrent was voor de titel dit jaar, Mourinho of niet.

Ik focus me nie op die Fa Cup, ik zeg dat ze daar een morele klap hebben gekregen en sindsdien met minder vertrouwen spelen.

Ge kunt toch bezwaarlijk stellen dat 4 goals in 4 matchen met 4/12 prachtig is? Het is niet omdat de pers zo wanked op Arsenal dat we allemaal die mening moeten delen.
We zijn aan slechte reeks bezig op een rot moment maarja, niets onoverkomelijk op dit moment. Misschien is het straks allemaal weer rozegeur en maneschijn oftewel staat Man U ineens serieus los. It's a game, some you lose some you win.
Dit gezegd zijnde, GL aan Man U en Liverpool fans. (Maar ik sta toch nog steeds om logische redenen met Liverpool) Heeft er iemand een uitstekend channel voor te streamen?

Vandaag zal er heel wat duidelijk worden. Kan United de lijn doortrekken? Kan Arsenal uit het dal klimmen om Chelsea te verslaan? Of niet.

Voordeel dat wij nu hebben is de marge, hoe klein ze ook is. Verliezen, wat altijd mogelijk is tegen een Liverpool dat eindelijk wat in vorm komt en een uitstekende Torres de laatste weken, is niet zo een ramp als voor Arsenal of Chelsea.

Het is duidelijk dat ge meer poen hebt rondlopen, laten we het zo stellen. De morele klap situeer ik meer tijdens de match Birmingham hoor, van de FA cup ligt geen enkele gooner wakker.

Waar ge wel gelijkt hebt is dat we niet goed bezig zijn. En dat vandaag het toch een D-Day is. Man U los of trug in het pak, dat zijn de 2 scenario's (+ beide matchen gelijk en het blijft gelijk het nu is natuurlijk maar dat is niet zo spannend :p)

Gl aan beide, ik sta met Liverpool om overduidelijke redenen. Iemand goed channel voor te streamen?

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Het is duidelijk dat ge meer poen hebt rondlopen, laten we het zo stellen. De morele klap situeer ik meer tijdens de match Birmingham hoor, van de FA cup ligt geen enkele gooner wakker.

Ja we hebben meer poen uitgegeven, vooral voor Engelse spelers. Daar ligt ook geen ene gooner van wakker.

Het was toch redelijk opvallend dat de miserie toen begon, na de FA Cup, tijdens de Fa Cup match zelfs al. Mensen proberen neertrappen enzo...

Soit, veel plezier met de matchen en dat de besten mogen winnen.

edit: Rio speelt, officiële line-up:

VDS

Brown
RIO!!!!
Vidic
Evra

Scholes
Anderson
Carrick

Ronaldo
Rooney
Giggs

Nattefrost

Legacy Member
Laten we hopen dat Giggs nog eens kan laten zien waarom hij een levende United legende is. Op basis van vorm zou ik daar veel liever Nani zien, maar met z'n ervaring zou Giggs toch een en ander moeten kunnen goedmaken. En nu afwachten hoe Torres en Gerard vastgezet kunnen worden. Als dat lukt is de match gewonnen denk ik. Maar of dat gaat lukken...

Wesdude

Legacy Member
Nattefrost zei:
Laten we hopen dat Giggs nog eens kan laten zien waarom hij een levende United legende is. Op basis van vorm zou ik daar veel liever Nani zien, maar met z'n ervaring zou Giggs toch een en ander moeten kunnen goedmaken. En nu afwachten hoe Torres en Gerard vastgezet kunnen worden. Als dat lukt is de match gewonnen denk ik. Maar of dat gaat lukken...

Ik ben al blij dat Rio er bij is, nu nog afwachten hoe fit hij is. Als Rio en Vidic beide volledig fit zijn, tegen enkel Torres moet dat toch lukken. :unsure:

Dr.Gay

Legacy Member
Fabby zei:
Het is duidelijk dat ge meer poen hebt rondlopen, laten we het zo stellen. De morele klap situeer ik meer tijdens de match Birmingham hoor, van de FA cup ligt geen enkele gooner wakker.

Waar ge wel gelijkt hebt is dat we niet goed bezig zijn. En dat vandaag het toch een D-Day is. Man U los of trug in het pak, dat zijn de 2 scenario's (+ beide matchen gelijk en het blijft gelijk het nu is natuurlijk maar dat is niet zo spannend :p)

Gl aan beide, ik sta met Liverpool om overduidelijke redenen. Iemand goed channel voor te streamen?
waar ik ook sterk in geloof is dat met een man zoals Van Persie het wel eens heel anders had kunnen zijn nu :)
Vorig seizoen zeker bij de besten van engeland ..

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Ja we hebben meer poen uitgegeven, vooral voor Engelse spelers. Daar ligt ook geen ene gooner van wakker.

Het was toch redelijk opvallend dat de miserie toen begon, na de FA Cup, tijdens de Fa Cup match zelfs al. Mensen proberen neertrappen enzo...

Grappig dat dat ertoe doet voor een Belg. Wat maakt het uit vanwaar ze komen? Ze willen in een wereld leven zonder rascisme etc maar ohwee als fransmannen in een engelse competitie spelen. Wacht we kunnen niets verzinnen dus spelen we de buitenlanders kaart maar :unsure: Het enige verschil is gebrekkelijk engels tijdens interviews imo. Zitten ze hier te janken dat Standard uit alle uithoeken van de wereld spelers heeft? Nee denk ik. Akkoord dat die engelse spelers meer kosten, maar kom nu tis niet dat ulle aanstormend talent een bleek kleurtje heeft ;)
En bon over wanneer het slechte momentum begon laten we maar in het midden zekers, als ge uzelf die eer wilt toekennen, be my guest.

Wesdude

Legacy Member
Ik vind dat belangrijk ja, dat een Engelse ploeg Engelse spelers heeft. Toch tenminste 1e in de basis. En het is nu ook niet alsof United dat geld gekregen heeft van ne rijke Rus. Het is onze geschiedenis die daar voor gezorgd heeft.

Tgaat mij helemaal niet om die eer. Het is gewoon opvallend dat de fans doen alsof de FA Cup niks waard is en dat niemand van Arsenal zich daar in interesseert, terwijl de frustratie duidelijk te zien was.

Precies nogal snel op de tenen getrapt hier, tzal de spanning zijn zeker pfiew.

Squeeky bum time !

Saiko-G

Legacy Member
Wesdude zei:
Ja we hebben meer poen uitgegeven, vooral voor Engelse spelers. Daar ligt ook geen ene gooner van wakker.

Help me even want ik mis blijkbaar iets? Is gewoon een vraag he, dus niks verkeerd me bedoeld, maar welke Engelse spelers dan? Ik dacht toch dat het gros van het budget dit jaar naar Anderson, Nani en Tevez is gegaan? Hargreaves is een Engelse speler, maar verder kan ik me niet meteen een andere speler herinneren (zal wel aan mij liggen zeker, daarmee dat ik het vraag?)

Wesdude

Legacy Member
Tga niet alleen over dit jaar hé, Rooney, Carrick, Ferdinand die hebben ons enorm veel gekost. Meer dan dat een Afrikaanse onbekende speler ons zou gekost hebben op dezelfde positie.

Ik vind dat geld excuus ook maar zwak.

Soit de match gaat beginnen.

Dr.Gay

Legacy Member
Wesdude zei:
Ik vind dat belangrijk ja, dat een Engelse ploeg Engelse spelers heeft. Toch tenminste 1e in de basis. En het is nu ook niet alsof United dat geld gekregen heeft van ne rijke Rus. Het is onze geschiedenis die daar voor gezorgd heeft.

Tgaat mij helemaal niet om die eer. Het is gewoon opvallend dat de fans doen alsof de FA Cup niks waard is en dat niemand van Arsenal zich daar in interesseert, terwijl de frustratie duidelijk te zien was.

Precies nogal snel op de tenen getrapt hier, tzal de spanning zijn zeker pfiew.

Squeeky bum time !

Hmja kijk net op wikipedia en vind die geschiedenis toch maar mager :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan