Fabby
Legacy Member
Wesdude zei:jij bent me er toch eentje dr. Gay.
Veredeld B-team of niet, sindsdien hebben ze niet meer gewonnen in Engeland en meer moet dat niet zijn. BTW, Darren Fletcher of all people, rolde Arsenal mee op. Als dat geen B-speler is... Daarbij was het vooral A-verdediger Gallas die daar een slechte beurt maakte.
Dat ze bovenaan nog zo dicht staan, lijkt me ook eerder door de zwakte van United en Chelsea. United doorheen het seizoen hier en daar en Chelsea in het begin met de problemen met Mourinho.
Hell, Liverpool staat zelfs maar op 11 punten van United en hoe slecht waren die niet tot een paar weken geleden.
How how. Waarom die ommekeer in attitude jongens? Niet vergeten dat we praktisch 1ste helft van seizoen nr 1 waren en bleven terwijl we volgens de pers niet eens top 4 konden halen. Waar is het respect voor ons prachtig spel? Na paar keer gelijk te spelen (onterecht als we dan toch op onze strepen gaan staan) is Arsenal niet meer 2de op 3 punten ofzo? Awel nu hoop ik uit de grond van mijn hart dat Torres die verdediging open speelt dat ge het zelfs voelt aan uw poepeke, zo een pak slaag. ALS (nadruk op de als dus) Man U punten laat vallen en Arsenal wint op Chelsea (ok, het is niet iedereen gegeven) dan moet ik Man U stillekes aan beginnen kleineren? Kom zeg, met matchen tegen alle top 4 tegenstanders kunnen 3 punten heel snel weg zijn. Mss winnen we de PL niet, maar focusen op 1 FA cup match en wat slechte vorm + pech om Arsenal af te schrijven. Dan kan ik gerust ook redenen verzinnen waarom Man U niet kan winnen, ook al staan ze eerst. En Chelsea voor dat part ook. Dank u dat de zwaktes van Man u en Chelsea ons in de strijd houden hoor, oh wacht dan kunt ge ook zeveren en zeggen dat de zwaktes van Arsenal ulle nog een kans gaf toen ze alleen 5 punten los stonden.
jij bent me er toch eentje dr. Gay.
)



dik verdiend, Liverpool trekt op nix :')