Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Maar maakt niet uit tis voorbij, tis overdreve die 2e gele kaart zo simpel ist, tenzij die gezegd heeft da de scheids zijn moetder geld ontvangt voor seks.
Ik snap echt niet hoe je zoiets kan zeggen zonder ook maar een idee te hebben van wat hij precies gezegd heeft :oink:

Ik kan daar echt niet bij. Hij kan 101 scheldwoorden gezegd hebben die die kaart makkelijk rechtvaardigen.

Wesdude

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
BS word omgekeerd niet zoveel gezegd ;)
Maar maakt niet uit tis voorbij, tis overdreve die 2e gele kaart zo simpel ist, tenzij die gezegd heeft da de scheids zijn moetder geld ontvangt voor seks.

Zijn daar statistieken van? Of waarom doet ge dat meteen af als bullshit? Arsenal fans zeggen waarschijnlijk voordeel voor United, United fans zeggen voordeel voor Chelsea en Chelsea fans zeggen voordeel voor Arsenal. :lol: Das toch typisch voetbal? Of het daarom waar is, is een heel ander zaak.

In dit geval inderdaad overdreven, maar afwachten wat hij juist gezegd heeft.

Fabby

Legacy Member
Bon, op basis van hele match was de overwinning wel verdient. Nu moeten we Chelsea de grond in boren om het nog spannend te houden. Ben is benieuwd....

Wesdude

Legacy Member
He's only a poor little scouser,
His face is all battered and torn,
He made me feel sick,
So I hit him with a brick,
And now he don't sing anymore

:D :p:D

Druk ligt in Londen nu

NemesisBE

Legacy Member
Liverpool ontstellend zwak, ook toen ze nog met 11 speelden JA.
En Ronaldo kan echt alles eh :( 25 goals nu al :love:
en Nani woehaaaaaa :D en wtf was da met Rooney, de laatste 10 minuten heeft dieje overal gestaan :') en 2 assists gegeven, lekker :D
Go Chelski nu!

Nattefrost

Legacy Member
Bon, goeie match van Man United. De rode kaart heeft de 2e helft van Liverpool zwaar ondermijnd. We weten ni hoe het anders zou gegaan zijn, maar in alle eerlijkheid zag het er met 11 tegen 11 ook al goed uit voor United. Spijtig wel voor Mascherano, ik vind dat echt een klassespeler, maar hier moest hij gewoon slimmer zijn.

Even begon United veel te laks te spelen, niet gerechtvaardigd bij een 1-0 tegen een ploeg als Liverpool, zelfs al staan ze met een man minder. Maar goed, ze stellen dan toch orde op zaken. Goed voor Ronaldo dat hij toch tegen Liverpool zijn goaltje meepikt. Goeie match van Rooney ook, een van de beteren op het veld vandaag. Geen goal, maar met 2 assists is hij toch bepalend geweest. En tenslotte, Nani scoorde een schitterende goal. Perfecte laterale versnelling en een schitterende knal. Hij IS beter dan de huidige Giggs, geen twijfel.

-Steve-

Legacy Member
Jupla, Liverpool werd echt wel heel makkelijk opzij gezet. Nu hopen op een gelijkspelletje tussen Arsenal en Chelsea (Chelski zoals dat tegenwoordig heet).

NightFlyer

Legacy Member
De Arsenal fans beginnen precies te beseffen dat ze de titel aan het verliezen zijn met hun gezeik over de scheidsen hier..
Om mee te doen op hetzelfde niveau. Het was penalty voor Chelsea net..Arsenal heeft de scheidsen altijd mee...(Ik meen het niet voor ik hier commentaar op krijg..ik doe gewoon even belachelijk als sommige nu.)
nuja benieuwd na de uitslag vn Chelsea - Arsenal...

Edit: nu op dit moment is het wel te begrijpen hoor..Arsenal heeft een beetje een dipje en had zeker nu gehoopt dat Manchester punten ging laten liggen tegen Pool..Dus nu rust er wel heel veel druk op Arsenal.

NemesisBE

Legacy Member
en Chelsea is zwaar goe bezig :]
uiteindelijk is een draw nog het beste voor Man Utd denk ik zo!

wel lekkere goal van Drogba
2-1 :woohoo:

Wesdude

Legacy Member
shite. Maar hopen dat we 3 punten voor houden tot we na stamford bridge moeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan