Bon, goeie match van Man United. De rode kaart heeft de 2e helft van Liverpool zwaar ondermijnd. We weten ni hoe het anders zou gegaan zijn, maar in alle eerlijkheid zag het er met 11 tegen 11 ook al goed uit voor United. Spijtig wel voor Mascherano, ik vind dat echt een klassespeler, maar hier moest hij gewoon slimmer zijn.
Even begon United veel te laks te spelen, niet gerechtvaardigd bij een 1-0 tegen een ploeg als Liverpool, zelfs al staan ze met een man minder. Maar goed, ze stellen dan toch orde op zaken. Goed voor Ronaldo dat hij toch tegen Liverpool zijn goaltje meepikt. Goeie match van Rooney ook, een van de beteren op het veld vandaag. Geen goal, maar met 2 assists is hij toch bepalend geweest. En tenslotte, Nani scoorde een schitterende goal. Perfecte laterale versnelling en een schitterende knal. Hij IS beter dan de huidige Giggs, geen twijfel.