Archief - Th Oh Brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plut0r

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Was wel goed gisteren in complex, alleen een beetje teveel hardstyle naar mijn goesting maar dit is eerder persoonlijk.
Hardstyle?

Q-IC's Birthday Bash 04/02 kdenk da ge nog es goed zult moeten luisteren wat hardstyle eigenlijk is ;)

[TFT]Poky

Legacy Member
ik noem da hardstyle :) en daar bedoel ik mee overdreven harden jump zonder melodieke in :D kan goed zijn dat anders wordt genoemd .

Naos

Legacy Member
Da's gewoon jump dus :)

Die melodieuze jump ala Dark-E enzo is trance met een jump beat :)

spray-bunny

Legacy Member
Djack zei:
Pillen ok ... Maar smoren op een feesje ?
Ergens ontgaat me de logica daarvan :p
Kheb het paar keer gedaan maar uiteindelijk is het meer een last dan een genot, van feesten komt der nimmer veel in huis dan, gwn ergens aan een rek hangen en zuipen :p
er zijn ook mensen die niet in slaap vallen van wiet:)

sebbonny

Legacy Member
jaman, gisteren wast géén jump, géén hardstyle maar wel hardtek in Complex eh

spray-bunny

Legacy Member
28 minderjarigen betrapt op drugsgebruik
zo 05/02/06 - Tijdens een razzia in een dancing in Gavere in de buurt van Gent zijn 28 minderjarigen betrapt onder invloed van drugs.

Er waren tijdens de razzia meer dan zevenhonderd jongeren in de discotheek.

De politie testte alle minderjarigen en 28 hadden drugs gebruikt. Twee minderjarigen hadden ook een verboden wapen bij.

De politie vond na de razzia op de grond nog eens honderd xtc-pillen.

bron: vrtnieuws.net

[TFT]Poky

Legacy Member
hardtek ? nog nooit van gehoord :) in ieder geval soms werd het een beetje te luid imo. Heb liever gewone jump .

WhiSpEr

Legacy Member
spray-bunny zei:
28 minderjarigen betrapt op drugsgebruik
zo 05/02/06 - Tijdens een razzia in een dancing in Gavere in de buurt van Gent zijn 28 minderjarigen betrapt onder invloed van drugs.

Er waren tijdens de razzia meer dan zevenhonderd jongeren in de discotheek.

De politie testte alle minderjarigen en 28 hadden drugs gebruikt. Twee minderjarigen hadden ook een verboden wapen bij.

De politie vond na de razzia op de grond nog eens honderd xtc-pillen.

bron: vrtnieuws.net

Voor uitgebreider artikel: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF05022006_014

Stancke

Legacy Member
spray-bunny zei:
28 minderjarigen betrapt op drugsgebruik
zo 05/02/06 - Tijdens een razzia in een dancing in Gavere in de buurt van Gent zijn 28 minderjarigen betrapt onder invloed van drugs.

Er waren tijdens de razzia meer dan zevenhonderd jongeren in de discotheek.

De politie testte alle minderjarigen en 28 hadden drugs gebruikt. Twee minderjarigen hadden ook een verboden wapen bij.

De politie vond na de razzia op de grond nog eens honderd xtc-pillen.

bron: vrtnieuws.net

Wie er drugs nodig heeft om hem te amuseren is een grote ***


Geef mij 2 pintjes en ik ben al vertrokken:)

Scruwdriver

Legacy Member
tzijn der die da gewoon graag gebruiken omdazet sjiek vinden
of om het langer vol te houden omdat het leuk is
ter zijn veel redenen om te gebruiken
maar nog meer om nie te gebruiken

imo is alcohol den ergste drugs
wie alcohol nodig eeft om hem te amuseren is een sukkelaar :ironic:

MangleR

Legacy Member
Op de grond van de zaal werden kleinere hoeveelheden drugs gevonden: 100 xtc-pillen, vijf flesjes vloeibare xtc, marihuana, speed, heroïne en cocaïne.

lol lig ik ffkes plat met die uitspraak
enkele hoeveelheden drugs :niceone: :bow: :rofl:

Stancke

Legacy Member
Gaat er iemand deze vrijdag naar The Oh! ? Of vinden jullie het de moeite niet?

Ik zondig deze week :$

Djack

Legacy Member
MangleR zei:
lol lig ik ffkes plat met die uitspraak
enkele hoeveelheden drugs :niceone: :bow: :rofl:

Dan kunnen de flikken een goei weekske trippen op het bureau, als ze door de voorraad heen zijn, ergens anders razia :p

Stancke

Legacy Member
Djack zei:
alcahol = drugs

Inderdaad,op papier klopt het niet.......

Maar drugs is nog iets anders dan alcohol

Maar we gaan hier geen geflame over maken:naughty: :naughty:

Djack

Legacy Member
verstancke007 zei:
Inderdaad,op papier klopt het niet.......

Maar drugs is nog iets anders dan alcohol

Maar we gaan hier geen geflame over maken:naughty: :naughty:

Ik flame niet, ik geef gewoon feiten weer :).
Bij beide producten krijg je een euforisch gevoel.
Drugs blijft drugs, whatever you say my good man :)

exploder

Legacy Member
Maar als men het over drugs heeft, heeft men het meestal over illegal stuff in tegenstelling tot alcohol die legaal is.

Oja, ik hoorde dat er enorm veel gevochten is vrijdag (vooral buiten dan)

SilentSpring

Legacy Member
exploder zei:
Maar als men het over drugs heeft, heeft men het meestal over illegal stuff in tegenstelling tot alcohol die legaal is.

Oja, ik hoorde dat er enorm veel gevochten is vrijdag (vooral buiten dan)
dunno, toenek 2u30 voortging niks gezien, alleen binnen, waar anders de dj staat er er nu ne soort podium was ek er 2 zien motten, ma voorda ze goe begonne ware waren de security mannen daar al
btw, vrijdag ganek ook nie, iedere week is teveel van't goeie

edit: topen van nie want anders gaan die blauwe smurfen er wel es binnenvallen zoals in gavere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan