Plut0r
Legacy Member
Hardstyle?[TFT]Poky zei:Was wel goed gisteren in complex, alleen een beetje teveel hardstyle naar mijn goesting maar dit is eerder persoonlijk.
Q-IC's Birthday Bash 04/02 kdenk da ge nog es goed zult moeten luisteren wat hardstyle eigenlijk is

en daar bedoel ik mee overdreven harden jump zonder melodieke in
kan goed zijn dat anders wordt genoemd .

