Djack
Legacy Member
verstancke007 zei:Welja,ik ga pas tegen 23u daar zijn met men maat,de andere maat waarmee ik normaal gezien om 21u ging meegaan heeft afgezegd ( de sukkel).
Om 2u-2u30 ga ik ook voort.
Ga gvd koud zijn op de fiets van Sint-Michiels naar daar![]()
Amuseer je en wie weet zien we elkaar![]()
Wss bang voor de gabbers
Ma nee kerel, waar ge u toch druk om maakt
.Maakt toch niets uit wa voor volk da daar is ... Iedereen gaat om te feesten zo simpel is het. Doet er iemand lastig, negeer die persoon gewoon. De kans dat de lastige persoon in kwestie zelf wordt tegengehouden door zijn maten/vrienden is groot. Niemand houd van fights tijdens feesjes. Ga er gwn heen met een gerust hart en feest derop los

Greetz


)