Archief - Th Oh Brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
verstancke007 zei:
Welja,ik ga pas tegen 23u daar zijn met men maat,de andere maat waarmee ik normaal gezien om 21u ging meegaan heeft afgezegd ( de sukkel).

Om 2u-2u30 ga ik ook voort.

Ga gvd koud zijn op de fiets van Sint-Michiels naar daar:eek:

Amuseer je en wie weet zien we elkaar:p

Wss bang voor de gabbers :p

Ma nee kerel, waar ge u toch druk om maakt :).
Maakt toch niets uit wa voor volk da daar is ... Iedereen gaat om te feesten zo simpel is het. Doet er iemand lastig, negeer die persoon gewoon. De kans dat de lastige persoon in kwestie zelf wordt tegengehouden door zijn maten/vrienden is groot. Niemand houd van fights tijdens feesjes. Ga er gwn heen met een gerust hart en feest derop los :)

Greetz

NinjaTune

Legacy Member
wat een grappige thread, tis precies de eerste keer daje weggaat :D

-etienne-

Legacy Member
wtf voor een discotheek-n00bs zitten hier?

- om 21u is daar GEEN kat
- drie bars is toch totaal ni overdreven....
- gabbers.... ook al zitten er geen, als je er iets tegen hebt blijf weg in the oh !
weten jullie eigenlijk wat voor muziek ze daar draaien? :doh:
- alle chance dat 't 16+ is, van mij mocht 't 18+ zijn !

Plut0r

Legacy Member
-etienne- zei:
wtf voor een discotheek-n00bs zitten hier?

- om 21u is daar GEEN kat
- drie bars is toch totaal ni overdreven....
- gabbers.... ook al zitten er geen, als je er iets tegen hebt blijf weg in the oh !
weten jullie eigenlijk wat voor muziek ze daar draaien? :doh:
- alle chance dat 't 16+ is, van mij mocht 't 18+ zijn !
Geen kat om 21.00 ? vorige keer waren er al 300 man binnen om 21.30

SilentSpring

Legacy Member
Plut0r zei:
Geen kat om 21.00 ? vorige keer waren er al 300 man binnen om 21.30
² + nie iedereen mag tot 6u enzo e. ak da ma 23u fzo toekom ist imo de moeite niemee
edit: btw op fantasia, ook in studiohall waren er 4 bars geloofk. 1 in elk van de drie zalen + nog 1 buiten
edit: zal er ma rond 10u zijn. allez, 10u ek afgesproke, dus tegen dawwe binnen zijn. anyway, wordt jumpe^^

Djack

Legacy Member
-etienne- zei:
wtf voor een discotheek-n00bs zitten hier?

- om 21u is daar GEEN kat
- drie bars is toch totaal ni overdreven....
- gabbers.... ook al zitten er geen, als je er iets tegen hebt blijf weg in the oh !
weten jullie eigenlijk wat voor muziek ze daar draaien? :doh:
- alle chance dat 't 16+ is, van mij mocht 't 18+ zijn !

Onze man heeft het gezegd se, GE KENT DER ALLEMAAL NIX VAN
den etienne da's pas een fuifbeest :niceone:

exploder

Legacy Member
-etienne- zei:
wtf voor een discotheek-n00bs zitten hier?

- om 21u is daar GEEN kat
- drie bars is toch totaal ni overdreven....
- gabbers.... ook al zitten er geen, als je er iets tegen hebt blijf weg in the oh !
weten jullie eigenlijk wat voor muziek ze daar draaien? :doh:
- alle chance dat 't 16+ is, van mij mocht 't 18+ zijn !
:lol:

en alst 18+ is gat in werkelijkheid 18+ zijn ;)

en idd, niet iedereen mag weg tot 5-6u (zelfs nie iedereen als ze 18+ zijn)
en begint nu nie "omg zo'n zieligaards", want dat zou pas een zielige reactie zijn

en 3 bars da komt daar toch perfect uit dan?

en was er niet een verschil tussen gabbers en het volk dat naar the oh! gaat? (gabbers zijn toch voor hardcore...)

TRFluffy

Legacy Member
die da nie wegmogen tot 5 uur zijn nie de zieligaards omda ze da nie mogen, maar omda ze nie voor hun rechten opkomen en hun overbezorgde ouders nie durven tegenspreken... ik ken nog zo meiske... 17 jaar, aar STIEFpa "tot half twaalf"... en omda ik bij die moest blijve slapen, en omdat de ma het zelf wa vroeg vond werd et alf twee ... mja...

als ik wegga, vraagt mijn ma gewoon "edde geld?" en "tot wat uur blijf je weg? maakt me gewoon nie wakker als ge thuiskomt" en wij vertrekken dan rond 10-11 uur, en blijven daar tot 3-4 uur fzo... of 5...

op da vlak is mijn ma wel tof... op dat vlak dan toch...

TRFluffy

Legacy Member
ik heb daar geen concrete informatie omtrend... you tell me

psyko-monchske

Legacy Member
TRFluffy zei:
die da nie wegmogen tot 5 uur zijn nie de zieligaards omda ze da nie mogen, maar omda ze nie voor hun rechten opkomen en hun overbezorgde ouders nie durven tegenspreken... ik ken nog zo meiske... 17 jaar, aar STIEFpa "tot half twaalf"... en omda ik bij die moest blijve slapen, en omdat de ma het zelf wa vroeg vond werd et alf twee ... mja...

ik ben binnen 2 maand 18 en ik moet altijd om 2 uur thuis zijn. en ik probeer altijd wat tijd los te krijgen maar het lukt nooit:)

TRFluffy

Legacy Member
ofwel ligt et aan u, ofwel ligt et aan uw ouders ;)

ik drink geen alcohol bv, mijn ma weet dat, en ze weet dat ik "verantwoordelijkheidszin" heb. ze weet dak geen domme dingen ga doen. dus ze laat da los :) die is maar al te blij dak wegga me volk :p door de week zit ik achter m'n pcke he :p haha

sebbonny

Legacy Member
OMG, asge op 2u moet terug zijn van nen discotheek dan eje geen volk gezien, van een gewone fuif op 2-3 uur terugkeren vinnek dan wel wer normaal omdage dan ook wa vroeger vertrekt

Djack

Legacy Member
Sommige ouders laten hun kind daar los in, sommige niet.
Ik mocht van mijn 16 al wegblijven tot wanneer ik wou. Hangt er ergens ook vanaf hoe hard je ouders je vertrouwen.

TnG-

Legacy Member
ik kom om 11 uur toe in complex en ben meestal weg om 1 uur

een discotheek is echt niet specialer dan een fuif ofzo hoor

Mr. SLASH

Legacy Member
TRFluffy zei:
ofwel ligt et aan u, ofwel ligt et aan uw ouders ;)

ik drink geen alcohol bv, mijn ma weet dat, en ze weet dat ik "verantwoordelijkheidszin" heb. ze weet dak geen domme dingen ga doen. dus ze laat da los :) die is maar al te blij dak wegga me volk :p door de week zit ik achter m'n pcke he :p haha


ge kunt ook verantwoordelijkheidszin hebben en toch alcohol drinken hoor :)

en in tis zoals ge zegt als ge beetje verantwoordelijk zijt dan zullen uw ouders u ook gemakkelijk "laat" laten uitgaan . hier thuis is er nooit een "uur" afgesproken , ik kom thuis wanneer ik wil maar ik weet zelf ook wel dak niet den volgende dag om 15 uur moet thuis komen .

breez

Legacy Member
waha twas wel grappig alst geluid uitviel :D

en ruthless stond daar zo voor aap van 'ik kan er niets aan doen' :D

Stancke

Legacy Member
BrEeZiE zei:
waha twas wel grappig alst geluid uitviel :D

en ruthless stond daar zo voor aap van 'ik kan er niets aan doen' :D

Hoe laat was het dan?:confused:

Ik ben weggegaan om 2u10 en ik moet zeggen: ik heb me weer rot geamuseerd:bow:

De muziek was zalig goed (naar mijn mening toch) maar The Oh! is wel een beetje een opgeblazen fuif. Die gasten van de security zijn zo héél stoere mannen die je zo willen imponeren,leren lange zwarte vesten,sigaret,allez,ze waren gewoon overdreven stoer en I hate it:angry:

Ik vond alles wel goed georganiseerd,geen lange wachtrijen (paspoortcontrole was er dus voor iedereen). De vestiare was ook in orde (1€) (Ben wel mijn sjaal verloren,mja)

De bars (3) waren goed verdeeld over de zaal en meer dan 2 pintjes had ik niet nodig om in de mood te komen:D Ik vond dat ik wel genoeg plaats had,als je geen plaats had moet je plaats maken hé. Wel heb ik op tamelijk veel mensen hun tenen getrapt,dus als je op een gegeven moment witte DC's met groene veters op je hebt gekregen,sorry!

Next meeting met The Oh is er op 3/3/2006 met DJ Coone.

Stancke

Scruwdriver

Legacy Member
HAHAHA

Ja -etienne- best dat de studiohall een "discotheek" is !! é pietje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan