exploder
Legacy Member
Is da op tzand ook nie zo..verstancke007 zei:Wrong
The Oh Brugge is 16+![]()
Aleeja, en normaal zijn alle fuiven daar toch +16
Ben daar 1 keer geweest, en zag daar toch wat anders dan +16 rondlopen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is da op tzand ook nie zo..verstancke007 zei:Wrong
The Oh Brugge is 16+![]()
jongens? PECH? doe uw owh! t-shirtje aan want alleen echt Owh! fans mogen binnen en u loopt tegen iemand? Koopstootje nog binnen de 10 sec gratis en voor niets!jong jong, zo erg ist nie e (oke kopstootjes worden da wel rap uitgedeeldPlut0r zei:ik ga NIET normaal ga ik altijd wel naar studio hall maar het volk hangt echt me keel uit en euhhm +16? YEAAAH RIGHT Tip voor meisjes eens zwaaien met u tieten naar buitenwipper terwijl ge uw passport zogezegd uithaalt maar dan ziet da ge em niet mee hebtjongens? PECH? doe uw owh! t-shirtje aan want alleen echt Owh! fans mogen binnen en u loopt tegen iemand? Koopstootje nog binnen de 10 sec gratis en voor niets!
KOMT DAT KOMT DAT ZIEN
en btw petje van lacoste en nike air's niet vergeten!
)
Wijle zijn toch ook jong geweest. Ik vond da ook keeeeicool toen ik als 15-jarige eens 1 keer met mn broer mee naar de disco mocht als mn ouders wegwaren
...
Re@V0r zei:de dag da ze daar leeftijdscheck doen wil k nog wel ne keer zien...

Re@V0r zei:tgaat daar eerder vol lopen met gastjes met hun oh-shirtje aan
vestiaire is er normaal altijd in de kelder
en 3 bars?
normaal is er ne hele langen aan de kant waar ge de zaal binnenkomt en dan nog een kleintje aan de overkant
verstancke007 zei:Welk soort gastjes zijn da dan? Als het alleen maar gabbers enzo zijn,ga ik niet.
Bwa,3 bars is,denk ik ook,overdreven.:naughty:
sebbonny zei:![]()
![]()
![]()
Er zijn daar bijna GEEN gabbers!
Die tijd is al lang passé e, sorry maar vind dit eigenlijk wel een lachwekkende thread :applause:

er gaan gabbers zijn en die gaan u een pak slaag geven :ironic:verstancke007 zei:Welk soort gastjes zijn da dan? Als het alleen maar gabbers enzo zijn,ga ik niet.
Bwa,3 bars is,denk ik ook,overdreven.:naughty:
idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.Re@V0r zei:tgaat daar eerder vol lopen met gastjes met hun oh-shirtje aan
vestiaire is er normaal altijd in de kelder
en 3 bars?
normaal is er ne hele langen aan de kant waar ge de zaal binnenkomt en dan nog een kleintje aan de overkant
) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkesist woa?!Den Freddie zei:idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.
@ verstancke, nie mee inzitte, ik en mn vast uitgaansmakkers (wa ne woord) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkes
Den Freddie zei:idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.
@ verstancke, nie mee inzitte, ik en mn vast uitgaansmakkers (wa ne woord) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkes
