Archief - Th Oh Brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
verstancke007 zei:
Wrong

The Oh Brugge is 16+:D
Is da op tzand ook nie zo..

Aleeja, en normaal zijn alle fuiven daar toch +16

Ben daar 1 keer geweest, en zag daar toch wat anders dan +16 rondlopen

Stancke

Legacy Member
Ik denk dat,als ze iedereen z'n leeftijd gaan controleren,ik lang ga mogen wachten:eek:

Spieluhr

Legacy Member
Studio Hall is helemaal 'vernieuwd' en schijnt dat er nu dus wel meer volk binnen kan...

En ik ging (ga) daar altijd zo rond 22h-23h naartoe en nog nooit geweigerd geweest zodus ge moet ni bang zijn als ge iets later gaat ;)

Plut0r

Legacy Member
ik ga NIET normaal ga ik altijd wel naar studio hall maar het volk hangt echt me keel uit en euhhm +16? YEAAAH RIGHT Tip voor meisjes eens zwaaien met u tieten naar buitenwipper terwijl ge uw passport zogezegd uithaalt maar dan ziet da ge em niet mee hebt :( jongens? PECH? doe uw owh! t-shirtje aan want alleen echt Owh! fans mogen binnen en u loopt tegen iemand? Koopstootje nog binnen de 10 sec gratis en voor niets!

KOMT DAT KOMT DAT ZIEN

en btw petje van lacoste en nike air's niet vergeten!

exploder

Legacy Member
Plut0r zei:
ik ga NIET normaal ga ik altijd wel naar studio hall maar het volk hangt echt me keel uit en euhhm +16? YEAAAH RIGHT Tip voor meisjes eens zwaaien met u tieten naar buitenwipper terwijl ge uw passport zogezegd uithaalt maar dan ziet da ge em niet mee hebt :( jongens? PECH? doe uw owh! t-shirtje aan want alleen echt Owh! fans mogen binnen en u loopt tegen iemand? Koopstootje nog binnen de 10 sec gratis en voor niets!

KOMT DAT KOMT DAT ZIEN

en btw petje van lacoste en nike air's niet vergeten!
jong jong, zo erg ist nie e (oke kopstootjes worden da wel rap uitgedeeld :p)

en +16 neen hoor, ze controleren al zelden meisjes, en ze gaan echt maar gaan controleren bij mensen met een "babysmoel" om et zo te zeggen, of ze kiezen er random iemand uit

TRFluffy

Legacy Member
das gewoon voor de kids stoer te laten voelen "yeah ik ben binne geraakt op een 16 plus event!"

HHooligan

Legacy Member
Tjah... Laat die mannekes toch doen :) Wijle zijn toch ook jong geweest. Ik vond da ook keeeeicool toen ik als 15-jarige eens 1 keer met mn broer mee naar de disco mocht als mn ouders wegwaren :)...

Om 3 uur moeten die toch allemaal thuis zijn en dan hebde er gene last meer van ;)

NinjaTune

Legacy Member
ze hebben beloofd leeftijdcheck te doen.. ik ga wss enkel als Q-ic komt. gelieve dan es te laten weten of er leeftijdcheck is want met al die 14jarigen in studiohall is da altjid wel kloten. En idd er kan daar zeker geen 2500 man binnen met alle zalen open, ma ze durven da wel zeggen. En daar zit da voor 24u meestal wel vol (alst deftige fuiven zijn) gelijk bij area51 etc dus peis dat met oh!brugge ook wel goe vol gaat zitten.

Re@V0r

Legacy Member
de dag da ze daar leeftijdscheck doen wil k nog wel ne keer zien...

Stancke

Legacy Member
Re@V0r zei:
de dag da ze daar leeftijdscheck doen wil k nog wel ne keer zien...

We zullen het vanavond zien é.

Het schijnt dat er 3 bars zijn zijn:crazy:

Ik hoop dat er toch een vestiare gaat zijn?:doh:

Da gaat toch ni vol lopen met skinheads en gabers?:help:

EDIT: Ik ben dus een gewone casual person,er zullen er daar ook wel nog zijn zeker?

Re@V0r

Legacy Member
tgaat daar eerder vol lopen met gastjes met hun oh-shirtje aan :p
vestiaire is er normaal altijd in de kelder
en 3 bars? :wtf:
normaal is er ne hele langen aan de kant waar ge de zaal binnenkomt en dan nog een kleintje aan de overkant

Stancke

Legacy Member
Re@V0r zei:
tgaat daar eerder vol lopen met gastjes met hun oh-shirtje aan :p
vestiaire is er normaal altijd in de kelder
en 3 bars? :wtf:
normaal is er ne hele langen aan de kant waar ge de zaal binnenkomt en dan nog een kleintje aan de overkant

Welk soort gastjes zijn da dan? Als het alleen maar gabbers enzo zijn,ga ik niet.

Bwa,3 bars is,denk ik ook,overdreven.:naughty:

sebbonny

Legacy Member
verstancke007 zei:
Welk soort gastjes zijn da dan? Als het alleen maar gabbers enzo zijn,ga ik niet.

Bwa,3 bars is,denk ik ook,overdreven.:naughty:

:sleep: :sleep: :sleep:

Er zijn daar bijna GEEN gabbers!
Die tijd is al lang passé e, sorry maar vind dit eigenlijk wel een lachwekkende thread :applause:

TRFluffy

Legacy Member
zijn geen gabbers, zijn johnny's en ronny's

gabbers luisteren naar andere muziek :p

Stancke

Legacy Member
sebbonny zei:
:sleep: :sleep: :sleep:

Er zijn daar bijna GEEN gabbers!
Die tijd is al lang passé e, sorry maar vind dit eigenlijk wel een lachwekkende thread :applause:

Mja,ok,ik wou je niet op je paard krijgen nogtans.

Mja,ik vind dat Harddance daar bij aanleunt,verkeerd gevonden dan:D

Ook normaal volk (=ik) komt er naartoe,het is al wat ik moest weten;)

Jaws

Legacy Member
verstancke007 zei:
Welk soort gastjes zijn da dan? Als het alleen maar gabbers enzo zijn,ga ik niet.

Bwa,3 bars is,denk ik ook,overdreven.:naughty:
er gaan gabbers zijn en die gaan u een pak slaag geven :ironic:

wa maakt da uit wa voor mensen er zijn? als ge maar kunt feesten he

SilentSpring

Legacy Member
Re@V0r zei:
tgaat daar eerder vol lopen met gastjes met hun oh-shirtje aan :p
vestiaire is er normaal altijd in de kelder
en 3 bars? :wtf:
normaal is er ne hele langen aan de kant waar ge de zaal binnenkomt en dan nog een kleintje aan de overkant
idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.
@ verstancke, nie mee inzitte, ik en mn vast uitgaansmakkers (wa ne woord:p) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkes

TRFluffy

Legacy Member
Den Freddie zei:
idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.
@ verstancke, nie mee inzitte, ik en mn vast uitgaansmakkers (wa ne woord:p) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkes
ist woa?!

Stancke

Legacy Member
Den Freddie zei:
idd, ma volges megafuif.be 3 bars dees keer^^.
@ verstancke, nie mee inzitte, ik en mn vast uitgaansmakkers (wa ne woord:p) ebben ook ma ne gewoon to shirt of hemd aan wi. op fucking ohstyle toch geen last gehad met johny's fzo. vestiaire is normaal in kelder denkek, ma mn pa ga me voere dus ken geen vest nodig en ja, ik ga 2-3u ook voort wi, mag nie alnger van mn ouders. en ken al gehoord da ge pas last krijgt in de late uurkes

Welja,ik ga pas tegen 23u daar zijn met men maat,de andere maat waarmee ik normaal gezien om 21u ging meegaan heeft afgezegd ( de sukkel).

Om 2u-2u30 ga ik ook voort.

Ga gvd koud zijn op de fiets van Sint-Michiels naar daar:eek:

Amuseer je en wie weet zien we elkaar:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan