Stancke
Legacy Member
Ieps,
Ik ga morgen dus met een maat naar The Oh (Brugge,Sint-Kruis) en ik vroeg mij paar dingen af.
Is er een VV?
Op de affiche staat er 'De Expo,Brugge' dusja,wij naar de Expo na school,dozen vol met flyers,posters enal,maar tickets? Niet dus
Hoeveel man kan er daar binnen?
Dusja,mijn maat komt pas rond 23u (ik ga al om 21u daar zijn) en stel dat je dus gewoon aan de deur moet binnengaan,zal dat dan nog kunnen? Er is een capaciteit van 2500 man maar heb al van sommigen gehoord dat er slechts 1700 worden toegelaten
Moet je ook een lidkaart kopen,wat is de bedoeling ervan?
The Oh is dus oorspronkelijk van Gavere en het schijnt (?) zou daar met een soort lidkaart te zijn waarvoor je nog eens 2€ en plus moet betalen,is dat in Brugge ook?
Bedankt:applause:
Ik ga morgen dus met een maat naar The Oh (Brugge,Sint-Kruis) en ik vroeg mij paar dingen af.
Is er een VV?
Op de affiche staat er 'De Expo,Brugge' dusja,wij naar de Expo na school,dozen vol met flyers,posters enal,maar tickets? Niet dus
Hoeveel man kan er daar binnen?
Dusja,mijn maat komt pas rond 23u (ik ga al om 21u daar zijn) en stel dat je dus gewoon aan de deur moet binnengaan,zal dat dan nog kunnen? Er is een capaciteit van 2500 man maar heb al van sommigen gehoord dat er slechts 1700 worden toegelaten
Moet je ook een lidkaart kopen,wat is de bedoeling ervan?
The Oh is dus oorspronkelijk van Gavere en het schijnt (?) zou daar met een soort lidkaart te zijn waarvoor je nog eens 2€ en plus moet betalen,is dat in Brugge ook?
Bedankt:applause:



btw, ga wel nie direct vol zitten, ma mss nen half uur vroeger of anders da er volk zal toekome?

Kwam zelfs op TOTZ...
(Iemand die met mij iets wil producen?? 