Archief - Th Oh Brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
verstancke007 zei:
Die gasten van de security zijn zo héél stoere mannen die je zo willen imponeren,leren lange zwarte vesten,sigaret,allez,ze waren gewoon overdreven stoer en I hate it:angry:

das ook beetje de bedoeling van security é :p
als er daar ne beer van ne vent staat gaan ze al 2x nadenken om te beginnen vechten... als ze daar een klein mager ventje met ne nerdy pull en een brilleke zetten gaan ze eerder lachen met uw security en achter nix kijken eens ze binnen zijn

zolang da ze vriendelijk zijn heb k daar totaal geen last mee :)

SilentSpring

Legacy Member
Re@V0r zei:
das ook beetje de bedoeling van security é :p
als er daar ne beer van ne vent staat gaan ze al 2x nadenken om te beginnen vechten... als ze daar een klein mager ventje met ne nerdy pull en een brilleke zetten gaan ze eerder lachen met uw security en achter nix kijken eens ze binnen zijn

zolang da ze vriendelijk zijn heb k daar totaal geen last mee :)
². btw, @ stancke: was rond 2u dat de muziek uitviel geloofk, was precies ne scene uit ne bfilm:p ken er 2 zien vechte rond 2u20-2u30, ma security was er rap bij en die zijn wss alletwee buiten gevlogen. ook opt balkon zat er ene te snuiven vlak achter de security hunne rug:p en dan benede in de zaal ek er ne paar weed fzo zien smoren, zag eruit lik ne sigaret mo et stonk en ze gaven hem door aan elkaar wagge nie ga doen met gewone sigaret denkek. was wel kut da er algelijk lidkaart was mo dazze da nerges gezegd emmen. vo de rest was in orde. binnen nen week of 2 zijnek er weer denkek

Stancke

Legacy Member
Den Freddie zei:
². btw, @ stancke: was rond 2u dat de muziek uitviel geloofk, was precies ne scene uit ne bfilm:p ken er 2 zien vechte rond 2u20-2u30, ma security was er rap bij en die zijn wss alletwee buiten gevlogen. ook opt balkon zat er ene te snuiven vlak achter de security hunne rug:p en dan benede in de zaal ek er ne paar weed fzo zien smoren, zag eruit lik ne sigaret mo et stonk en ze gaven hem door aan elkaar wagge nie ga doen met gewone sigaret denkek. was wel kut da er algelijk lidkaart was mo dazze da nerges gezegd emmen. vo de rest was in orde. binnen nen week of 2 zijnek er weer denkek

Ik kwam juist toe met men velo en er kwam ne meisje naar ons toe en ze riep zo van: 'edde pillen? keb er nodig! NU!' Ik zo van : 'ja,heb je ook de diaree misschien?' Ma ze kon er niet echt me lachen maar ik wel:bow: Toen je op die parking aankwam dan rook je de wiet (heb toen diep ademgehaald:p )

Het was de eerste keer dat ik er was en het is niet de laatse keer!

exploder

Legacy Member
verstancke007 zei:
Hoe laat was het dan?:confused:
...
De muziek was zalig goed (naar mijn mening toch) maar The Oh! is wel een beetje een opgeblazen fuif. Die gasten van de security zijn zo héél stoere mannen die je zo willen imponeren,leren lange zwarte vesten,sigaret,allez,ze waren gewoon overdreven stoer en I hate it:angry:
...
Die security is gewoon ingehuurd door een erkende firma, die zijn meestal zo gekleed, als je aan de deur komt en ziet Bernard Vandamme staan daar, met gekruiste armen en spannend tshirt zeg je pas "zukke stoeren"

en je sjaal moeje altijd oprollen en in je mouw steken van je jas

Stancke

Legacy Member
exploder zei:
als je aan de deur komt en ziet Bernard Vandamme staan daar, met gekruiste armen en spannend tshirt zeg je pas "zukke stoeren"

Nee,dan zeg ik: 'Dag Bernard!' (ik ken die gast):)

exploder zei:
en je sjaal moeje altijd oprollen en in je mouw steken van je jas

Heb ik ook gedaan:)

[TFT]Poky

Legacy Member
vandaag mensen die naar de complex gaan?

kben er nog nooit geweest maar ik heb gehoord dat ze er te veel mensen binnenlaten en dat het dan een beetje krap wordt, is dit waar?

Stancke

Legacy Member
:offtopic: Weet er iemand waar ik die T-shirts kan bestellen van The Oh! Gavere?

(ik geraak nooit in Gavere)

Bedankt!

SilentSpring

Legacy Member
verstancke007 zei:
:offtopic: Weet er iemand waar ik die T-shirts kan bestellen van The Oh! Gavere?

(ik geraak nooit in Gavere)

Bedankt!
mail mss eens na ginder. wij vroegen het aan de bar en ze zieden dat ze ze 1 van de volgende keren zouden verkope geloofk

Scruwdriver

Legacy Member
tis de eerste keer daj weg gaat zeker verstancke ?

trouwens weed smoren en piln pakken en snuiven
das in é tegenwoordig en das sjiek enal

xeLr

Legacy Member
Kvonnet goe meevallen.. soms wel vervelend me de stroom van mensen die heel de tijd passeren ffs T.T

Muziek stond wel wa stil me momenten imo, ge kon gewoon praten tegen elkaar.. en die muziek da uitviel lol :D dj stond daar van shit.. weet et nie xD
Anders wasset dik in orde, muziek/lichtjes etc
..

was om 6u thuis ofzo x.x :woohoo:

cya next week! =p

Stancke

Legacy Member
Scruwdriver zei:
tis de eerste keer daj weg gaat zeker verstancke ?

trouwens weed smoren en piln pakken en snuiven
das in é tegenwoordig en das sjiek enal

Nee,het was niet de eerste keer maar wel de eerste keer naar The Oh

.Sinister.

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
vandaag mensen die naar de complex gaan?

kben er nog nooit geweest maar ik heb gehoord dat ze er te veel mensen binnenlaten en dat het dan een beetje krap wordt, is dit waar?
Ik ga ja, maar ook voor de eerste keer. Dus ik weet het niet :)

NinjaTune

Legacy Member
ah nice zalk ook wel keer gaan. ma toch content dak in plaats na body2body ben geweest =)

en hoe is interieur/sound/..?

Stancke

Legacy Member
LexiC zei:
ah nice zalk ook wel keer gaan. ma toch content dak in plaats na body2body ben geweest =)

en hoe is interieur/sound/..?

Interieur:

Er staan paar 'podiums' in het midden.
1 lange bar,1 kleine bar achterin en dan nog 1 bar boven op het balkon.
1 Lang podium langs de muur

Sound:

Goeie beats maar soms stond de muziek beetje té stil,maar dat duurde niet lang dan
En op uitzondering dat de muziek is uitgevallen is het goed:niceone:

NinjaTune

Legacy Member
net geen doorsnee studiohall shit dus ;p lol was bernard van damme daar buitensmijter. en nogal logisch dat die er stoer uitzien hé makker, moeten het meebe nerdapaps zijn :p

Djack

Legacy Member
Pillen ok ... Maar smoren op een feesje ?
Ergens ontgaat me de logica daarvan :p
Kheb het paar keer gedaan maar uiteindelijk is het meer een last dan een genot, van feesten komt der nimmer veel in huis dan, gwn ergens aan een rek hangen en zuipen :p

[TFT]Poky

Legacy Member
Was wel goed gisteren in complex, alleen een beetje teveel hardstyle naar mijn goesting maar dit is eerder persoonlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan