Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kid_C zei:Wanneer ben je eigenlijk alternatief?

FatFish zei:Jezus christus man, wat trekt zo een threads toch altijd idioten aan.
FatFish zei:har har, lees de voorbije 2 pagina's nog eens. Een hoop gejank omdat iemand zijn mening zegt. Tis een schijtlijst lijk alle andere top 100 schijtlijsten die er uitkomen, dat iemand er nog aandacht voor heeft ontgaat mij volkomen.

shiftyke zei:draait een forum niet om uw mening te zeggen en te discussiëren, moest iedereen dezelfde mening hebben zouden replies nogal nutteloos zijn niwaar?![]()
tis moeilijk te vergelijken allemaal. 

Een discussie over muzieksmaak... beseft ge nu zelf hoe zinloos zo iets is?shiftyke zei:draait een forum niet om uw mening te zeggen en te discussiëren, moest iedereen dezelfde mening hebben zouden replies nogal nutteloos zijn niwaar?![]()
FatFish zei:Een discussie over muzieksmaak... beseft ge nu zelf hoe zinloos zo iets is?

bartreligion zei:De radio is gewoon kut, de echt opwindende muziek komt uit de underground en zal maar zelden te horen zijn op de radio.
marcel zei:dat is omdat mensen die enkel naar underground groepjes luisteren, meteen een afkeer krijgen van hun favoriete groepjes wanneer die op de radio komen, en die dus niet meer als underground bestempelen.
in hokjes denken laat je beter over aan de kippen
marcel zei:dat is omdat mensen die enkel naar underground groepjes luisteren, meteen een afkeer krijgen van hun favoriete groepjes wanneer die op de radio komen, en die dus niet meer als underground bestempelen.
bartreligion zei:nee, ik toch niet. Ik luister nog altijd naar Green Day bv.
ad:kakature zei:Waar is je coole avatar?ad: