Archief - StuBru Album 100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FatFish

Legacy Member
Jezus christus man, wat trekt zo een threads toch altijd idioten aan.

FatFish

Legacy Member
har har, lees de voorbije 2 pagina's nog eens. Een hoop gejank omdat iemand zijn mening zegt. Tis een schijtlijst lijk alle andere top 100 schijtlijsten die er uitkomen, dat iemand er nog aandacht voor heeft ontgaat mij volkomen.

shiftyke

Legacy Member
FatFish zei:
har har, lees de voorbije 2 pagina's nog eens. Een hoop gejank omdat iemand zijn mening zegt. Tis een schijtlijst lijk alle andere top 100 schijtlijsten die er uitkomen, dat iemand er nog aandacht voor heeft ontgaat mij volkomen.

draait een forum niet om uw mening te zeggen en te discussiëren, moest iedereen dezelfde mening hebben zouden replies nogal nutteloos zijn niwaar? :wtf:

Bertold

Legacy Member
shiftyke zei:
draait een forum niet om uw mening te zeggen en te discussiëren, moest iedereen dezelfde mening hebben zouden replies nogal nutteloos zijn niwaar? :wtf:

daar ga ik volledig akkoord mee :unsure:

...

Nuja de discussie die hier gevoerd wordt is gewoon eindeloos in mijn ogen..

De muziekindustrie is zo commercieel geworden dat zelf de alternatieve genres commercieel zijn en er bijgevolg zo goed als geen enkel 'alternatief' genre meer is :crazy:

Of die muziek daarom minder goed is als muziek van pakweg 30 jaar terug weet ik niet :p tis moeilijk te vergelijken allemaal.

Of groepen als radiohead of arctic monkeys binnen 20jaar de zelfde status zullen genieten als een Led Zeppelin oid is ook moeilijk in te schatten, we beleven het allemaal van te dichtbij om het vanuit hetzelfde perspectief te zien als de muziek van vroeger ... das althans wat ik erover denk :)
Een echte mening durf ik er dus ook niet over geven.

Het enige waarover ik mij uitspreek is over het feit dat er dringend nood is aan een vlaamse radio die classic rock draait op een geregeld tijdstip :p

FatFish

Legacy Member
shiftyke zei:
draait een forum niet om uw mening te zeggen en te discussiëren, moest iedereen dezelfde mening hebben zouden replies nogal nutteloos zijn niwaar? :wtf:
Een discussie over muzieksmaak... beseft ge nu zelf hoe zinloos zo iets is?

JackM

Legacy Member
Persoonlijk had ek wel de 2 U2 albums van plaats verwisseld. Maar kvind het wel raar/jammer dat Transformer van Lou Reed er niet instaat, zo een tijdloos album, mocht op zen minst in de top 15 staan.

marcel

Legacy Member
bartreligion zei:
De radio is gewoon kut, de echt opwindende muziek komt uit de underground en zal maar zelden te horen zijn op de radio.

dat is omdat mensen die enkel naar underground groepjes luisteren, meteen een afkeer krijgen van hun favoriete groepjes wanneer die op de radio komen, en die dus niet meer als underground bestempelen.

in hokjes denken laat je beter over aan de kippen

Kid_C

Legacy Member
marcel zei:
dat is omdat mensen die enkel naar underground groepjes luisteren, meteen een afkeer krijgen van hun favoriete groepjes wanneer die op de radio komen, en die dus niet meer als underground bestempelen.

in hokjes denken laat je beter over aan de kippen

Dat is toch ook heel erg vooringenomen.

Bart Religion

Legacy Member
marcel zei:
dat is omdat mensen die enkel naar underground groepjes luisteren, meteen een afkeer krijgen van hun favoriete groepjes wanneer die op de radio komen, en die dus niet meer als underground bestempelen.

nee, ik toch niet. Ik luister nog altijd naar Green Day bv.

Chimmy

Legacy Member
Waar is Transdimensional van Dimension 5?

Bij nader inzien, hopelijk héél goed verstopt, want de dag dat Stubru de goascene ook nog gaat verneuken hoeft voor mij nooit te komen.
Laat ik er maar gewoon stiekem van genieten...

Ik heb niks gezegd over goa...

Wat is goa?

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan