kakature
Legacy Member
Nog geen thread hierover? 
Jammer genoeg de eerste 20 platen gemist, maar goed.
Bob Dylan staat er maar 1 keer in heb ik gehoord, spijtig.
Op de site van StuBru vind ik alleen nummer 100 tot 91, of mis ik iets?
Verder hoop ik dat Dark Side Of The Moon van Pink Floyd in de top 3 staat en dat The Doors en The Beatles nog enkele keren voorkomen.
'k Heb jammer genoeg niet meer kunnen stemmen omdat ik te laat was, maar dit ging mijn top 5 geweest zijn:

Jammer genoeg de eerste 20 platen gemist, maar goed.
Bob Dylan staat er maar 1 keer in heb ik gehoord, spijtig.
Op de site van StuBru vind ik alleen nummer 100 tot 91, of mis ik iets?
Verder hoop ik dat Dark Side Of The Moon van Pink Floyd in de top 3 staat en dat The Doors en The Beatles nog enkele keren voorkomen.
'k Heb jammer genoeg niet meer kunnen stemmen omdat ik te laat was, maar dit ging mijn top 5 geweest zijn:
- Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
- The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
- The Doors - The Doors
- Bob Dylan - Blood on the Tracks
- The Doors - L.A. Woman






