Naradia
Legacy Member
Archaos zei:Komaan, The Beatles 3x in de top 5
Er zijn teveel goeie albums en artiesten om 1 groep 3x in de top 5 te zetten.
Nu ja, er is geen enkele lijst die iedereen tevreden gaat stellen.
Lijstjes zijn gewoon leuk om dat ze meestal veel goeie muziek bevatten![]()
zo denk ik ook, kan mij nie echt schelen of ik et zo vind, tis gwn tof om naar te luistere




