Hellcats
Legacy Member
Man ik heb mijn redenen gekregen om het domweg te beledigen.
Jeez wees niet zo rap op u tenen getrapt omdat ik 2 groepen die jij wel leuk vindt af sta te breken.Ik heb hier ook al genoeg muziek de revue zien passeren die anderen slecht vonden en ik geweldig.Moet ik daarom ook beginnen kakken op die mensen?
Grow some skin AUB
edit:Bij deze interesseert het mij geen kloten meer als hier nog op wordt gereageert,zodoende spill your beans als je het laatste woord wil.
Jeez wees niet zo rap op u tenen getrapt omdat ik 2 groepen die jij wel leuk vindt af sta te breken.Ik heb hier ook al genoeg muziek de revue zien passeren die anderen slecht vonden en ik geweldig.Moet ik daarom ook beginnen kakken op die mensen?
Grow some skin AUB
edit:Bij deze interesseert het mij geen kloten meer als hier nog op wordt gereageert,zodoende spill your beans als je het laatste woord wil.
als je dat schijtmuziek vindt, dan wil ik weten wat voor jou dan goede muziek is (50 cent?).
ad:


