Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Ely man gij met uw dozen, een dakloze is er niks tegen :p

Nuja, zolang het maar tijdelijk blijft ist goe zeker :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Sabe zei:

als ge geen deftige meubel ebt voor u technics moogde ze ook bij mij tijdelijk zette ely :p

ElemenTiM

Legacy Member
Kben erover aan het nadenken m'n synq mixer te vervangen door een pio 600, maar dan moet ik ook m'n brommer verkopen..
Misschien toch best eerst autorijbewijs halen.. :p

CFK

Legacy Member
new gear: Ecler NUO2
omg dienen mixer is vet, vet, vet zeg ik u!
en past lekker bij mijn twee zwarte SL's :p

Desperatozz

Legacy Member
CFK zei:
new gear: Ecler NUO2
omg dienen mixer is vet, vet, vet zeg ik u!
en past lekker bij mijn twee zwarte SL's :p

Wij willen bewijs ...

met name: FOTOOOOO !! :D

CFK

Legacy Member
Desperatozz zei:
Wij willen bewijs ...

met name: FOTOOOOO !! :D
ooit, als ik de kracht vind mijn fototoestel op te rapen...

/edit/
btw, goede service EVSYSTEMS, zaterdag na 16.00u (na sluitingsuur dus) een mailtje gestuurd, zaterdagavond/zondag voort gebeld/gemailed en deze ochtend bezorgd aan de deur :niceone:

Stimpy

Legacy Member
zeg babs geen fotoke van uw luidsprekers? ge zegt altijd dat ze zo groot zijn, ma kdacht dat da nog redelijk "klein" boksen waren?

Babs

Legacy Member
Kzal mijne camera es pakken

afmetingen zijn 40cm hoog, 25 cm breed en 29 cm diep en ze wegen 15 kg tstuk dus nie voor aan uw muur te hangen :s

Kvin ze nogal lomp ivm andere boxen

Djack

Legacy Member
BaBsie zei:
Kzal mijne camera es pakken

afmetingen zijn 40cm hoog, 25 cm breed en 29 cm diep en ze wegen 15 kg tstuk dus nie voor aan uw muur te hangen :s

Kvin ze nogal lomp ivm andere boxen

Da zijn geen grote boxen eh :) voor aan de muur te hangen is da wel wa anders.
Er bestaan wel zo'n soort platformkes die ge aan de muur kunt hangen. Daar kunt ge dan u boxkes opzetten.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Djack zei:
Da zijn geen grote boxen eh :) voor aan de muur te hangen is da wel wa anders.
Er bestaan wel zo'n soort platformkes die ge aan de muur kunt hangen. Daar kunt ge dan u boxkes opzetten.

tov andere bakken zijn ze idd wel klein, ge kunt dees ni vergelijke met tops fzo é :p... als ge ze ziet staan verschiet ge er van. ik had gedacht dat ze kleiner ginge zijn. ze zijn groter als ne gemiddelde stereospeaker da ge bij mini ketens krijgt dus dan is het in relatie wel "vrij groot"

lomp zijn ze wel ni é babs :p tis gewoon ne rechthoekige bak, as ge een grote tafel zou hebbe krijgde da drekt ergens weggezet :)

en 15kg op een ding zette da ge aan de muur kunt hange wil ik ni echt riskere of tmoe ne stevige muur en stevig platform zijn :)

Babs

Legacy Member
Mja zeg ik vin da groot, als ik ze nergens kan zetten is da lomp :p

Foto's zijn er straks

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
Mja zeg ik vin da groot, als ik ze nergens kan zetten is da lomp :p

Foto's zijn er straks

ok dan hebt ge reden om da te zegge ja dat ze lomp zijn, alles is lomp imo als ge het nergens kunt plaatsen :p

Djack

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
tov andere bakken zijn ze idd wel klein, ge kunt dees ni vergelijke met tops fzo é :p... als ge ze ziet staan verschiet ge er van. ik had gedacht dat ze kleiner ginge zijn. ze zijn groter als ne gemiddelde stereospeaker da ge bij mini ketens krijgt dus dan is het in relatie wel "vrij groot"

lomp zijn ze wel ni é babs :p tis gewoon ne rechthoekige bak, as ge een grote tafel zou hebbe krijgde da drekt ergens weggezet :)

en 15kg op een ding zette da ge aan de muur kunt hange wil ik ni echt riskere of tmoe ne stevige muur en stevig platform zijn :)

Ik had vroeger zo'n soort platformke en men tv stond daarop, dussssssss :)

TRFluffy

Legacy Member
ge moogt, als ge geen plek vindt, ze altijd bij mij zetten ze, geen probleem!

Babs

Legacy Member
ze hebben een goe plaatske dankzij mijn papa :p die heeft een vernuftig buizensysteem gemaakt waar ze op kunnen staan boven mijn gear, zodat ik ook nog plaats heb op mijn bureau

Kga nu foto's uploaden

1337mr.hanky

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
tov andere bakken zijn ze idd wel klein, ge kunt dees ni vergelijke met tops fzo é :p... als ge ze ziet staan verschiet ge er van. ik had gedacht dat ze kleiner ginge zijn. ze zijn groter als ne gemiddelde stereospeaker da ge bij mini ketens krijgt dus dan is het in relatie wel "vrij groot"

lomp zijn ze wel ni é babs :p tis gewoon ne rechthoekige bak, as ge een grote tafel zou hebbe krijgde da drekt ergens weggezet :)

en 15kg op een ding zette da ge aan de muur kunt hange wil ik ni echt riskere of tmoe ne stevige muur en stevig platform zijn :)
aan een muur hangt ge als ge wilt een paar honderd kilo

ComputerVISTA

Legacy Member
Idd, waarom zou da nie kunnen als ge op ne vögels statief nen zwaren crt tv kunt zetten die aan de muur bevestigd is.

Babs

Legacy Member
Pics!

klik
klik
klik

Dit is het systeem dus, 2 buizen met een plankje met inkepingen, ik kan dus indien nodig mijn boxen naar ene kant schuiven. en een plankje voor de laptop op te zetten. Daaronder dus plek genoeg voor nog dingen te zetten.

ComputerVISTA

Legacy Member
Doe die bloempot van die speaker, is enkel goed voor beginnen mee te resoneren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan