Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
LexiC zei:
ja true, maar vind ne goeie vo e deftige prijs hé ;( en eigenlijk ben ik nie zo voor tweede hands, ma vo ne technics zou ik nog uitzondering maken.. maja vind ene hé

met veel geluk vinde 2hands technics voor 250-300€ in goeie staat met naald

Real

Legacy Member
Mor als ge iets deftig wilt, kunt ge beter nog wat sparen voor ne superOEM.

ShadesOfJae

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
als ge iets deftigs wilt, draai je best GEEN trance

Zei de man die oa. Paul Van Dyk, Tiësto, Delerium en Push in z'n Discogs heeft staan ... :unsure:

CFK

Legacy Member
damnit,
ik ga vandaag naar CSS gent om mijn nuo2, hebben ze die winkel toch wel leeggeroofd (eer?)gisteren... geen nuo2's meer in voorraad
dan maar bestellen op evsystems...

PapaGanz

Legacy Member
LexiC zei:
sounds great :woohoo: waar moet ik dat in het oog houden? ;D

ebay.de :).

Maar vergeet niet dat die Synq voor €299 op djladen een promotie was en nu niet meer geldt (dacht ik toch).

aXl_

Legacy Member
PapaGanz zei:
ebay.de :).

Maar vergeet niet dat die Synq voor €299 op djladen een promotie was en nu niet meer geldt (dacht ik toch).

op recordcase.de staat ie nog voor 299 (de versie met phono/line switch). De shipping cost calculator op hun site geeft 30€ aan maar als ik me niet vergis heb ik hier es in een ander topic gelezen van iemand die z'n materiaal daar besteld had en maar 6€ diende te betalen.

Borrrr

Legacy Member
ik heb 9.90 bij recordcase betaald... nuo2 + 2*synq's
hangt ervannaf welke transporteur je selecteerd .. DHL, GLS, UPS

aXl_

Legacy Member
Borrrr zei:
ik heb 9.90 bij recordcase betaald... nuo2 + 2*synq's
hangt ervannaf welke transporteur je selecteerd .. DHL, GLS, UPS

welke heb je geselecteerd dan :p. kga er normaalgezien over 3 dagen ook 2 synqs bestellen :)

NinjaTune

Legacy Member
PapaGanz zei:
ebay.de :).

Maar vergeet niet dat die Synq voor €299 op djladen een promotie was en nu niet meer geldt (dacht ik toch).

mja ik ben nie echt voorstander van tweede hands online te kopen (op ebay). ge kunt dan totaal niet weten wat je in je handen krijgt.. en of je het wel krijgt.

Borrrr

Legacy Member
aXl_ zei:
welke heb je geselecteerd dan :p. kga er normaalgezien over 3 dagen ook 2 synqs bestellen :)
bij de allerlaatste stap van de bestelling.. over een 3 weken was dat toch :)
toen ik daar gisteren mijn hd25 bestelde merkte ik wel dat er het een en het ander is veranderd bij transport, maar ni echt op gelet :)
oja, als ge nog iemand vind dat een mengpaneel vandoen heeft, kan je daar nog wat korting uitschudden omdat je daar als set koopt ;)

PapaGanz

Legacy Member
Als je bij iemand koopt die vrij actief is op ebay en een goede feedback heeft is de kans onwaarschijnlijk dat hij je gaat oplichten :).
Wanneer hij dat doet is zijn reputatie verknoeit en heeft hij dus veel meer verlies dan dat hij winst heeft gehad aan jouw geld.
Ook geeft eBay dekking tot €500.

eBay is het veiligste qua tweedehands hoor ;).

Borrrr

Legacy Member
is die dekking niet alleen via paypal?

edit:
Volg de uitgewerkte procedure als je als koper je gekochte object niet hebt ontvangen van de verkoper. Indien je niet tot een oplossing komt, kijk dan of je beroep kan doen op de regeling voor kopersbescherming (bescherming tot EUR 230).
en ebay is veilig als je het weet te gebruiken ;)

Spacy2003

Legacy Member

ShoveS

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Eindelijk gedaan met dat rotte vakantiewerk !!
En hoera voor de som geld die op mijn bankrekening gestort is !
Gisteren stond een aardige man van UPS voor mijn deur met een "pakje" :p
Eindelijk nieuwe TT's en het enige wat mijn papa daarop te zeggen had was "zo materiaal heb ik nooit gehad zuh" :p

http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/gear1.JPG
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/gear2.JPG
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/gear3.JPG
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/gear4.JPG

nice, sa-3?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan