Tah_b00nz0r
Legacy Member
LexiC zei:ja true, maar vind ne goeie vo e deftige prijs hé ;( en eigenlijk ben ik nie zo voor tweede hands, ma vo ne technics zou ik nog uitzondering maken.. maja vind ene hé
met veel geluk vinde 2hands technics voor 250-300€ in goeie staat met naald


waar moet ik dat in het oog houden? ;D
.
. kga er normaalgezien over 3 dagen ook 2 synqs bestellen 