Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bobson

Legacy Member
idd, ze zijn al 8 jaar oud en ze werken nog steeds prima. Enkel dat er 2 knoppen vervangen zijn is alles nog origineel. :niceone: Maar ik ga nu met FS werken dus heb ik ze ni meer nodig.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Desperatozz zei:
qua feel is't uiteraard anders ... (anders zou iedereen reloops beginnen kopen) ... maar het is een feit dat je makkelijker kan aanpassen als je harder moet duwen om te corrigeren dan als je zachter moet duwen

nu weet'k ongeveer hoe ik moet overschakelen op technics ... met de nodige voorzichtigheid in't begin ... maar als je OEM's gewoon bent ga je snel harder op de platter duwen, en als je dat ook bij een technics doet staat de platter dus stil :p

dusja, met die reloops doe je zowieso geen slechte zaak hoor :)

en wat die tabletob cd spelers betreft, die krijg je idd niet vaak onder je pollen ... maar ja, dat went wel :p

idd, ge moet vooral van synq naar technics zeer rustig doen. met men contest ging het gelukkig eens goe maar kwas toen zeer relaxt aant tege houde :p bijdraaie kunde beter me topke vna platter doen ook ipv tege de platter te duwe want das bij technics vrij kut :p

Sabe

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
idd, ge moet vooral van synq naar technics zeer rustig doen. met men contest ging het gelukkig eens goe maar kwas toen zeer relaxt aant tege houde :p bijdraaie kunde beter me topke vna platter doen ook ipv tege de platter te duwe want das bij technics vrij kut :p

idd .. van een super oem naar technics overstappen is vooral veel verschil voelen in het corrigeren :o

mjah tis ff wennen maar kben zeker content ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Sabe zei:
idd .. van een super oem naar technics overstappen is vooral veel verschil voelen in het corrigeren :o

mjah tis ff wennen maar kben zeker content ;)

eenmaal ge da ff gewend zijt ist wel veel leuker op technics ;) ge kunt rustiger corrigere ^^

ShoveS

Legacy Member
LexiC zei:
trouwens wat ik mij eigenlijk afvroeg, qua motorkracht etc is zo'n reloop4000 iet wa gelijk met ne technics


ho ho ho, ik ben overgestapt van rp4000's naar technics, er zit nog een groot verschil tussen de torque hoor :]

NinjaTune

Legacy Member
ShoveS zei:
ho ho ho, ik ben overgestapt van rp4000's naar technics, er zit nog een groot verschil tussen de torque hoor :]

ma hoeveel g/cm kracht is een technics eigenlijk? Zo'n reloop is > 1600 g/cm dacht ik, dus ik ging er van uit dat dat ietwat zelfde zou zijn als technics.
Btw wat zijn jou ervaringen met zo'n reloop? Goed genoeg om deftig mee te draaien thuis en soms es een scratchje mee te placeren?

ShoveS

Legacy Member
voor mee te draaien zijn die reloops zeker goed, maar voor een scratchje vrees ik da de motor net ni sterk genoeg is om te kunnen volgen

PapaGanz

Legacy Member
Die draaikracht van de Reloop is hetzelfde als de Technics (hoger zelfs), maar in de praktijk komt dat nergens in de buurt om eerlijk te zijn ;).

Ik zou die aankoop afraden, ik was mijn Q30's al beu na 2 maand..

dee9

Legacy Member
en de mijne en die van emtho zijn nòg sterker als de jouwe real

wij hebben ongetwijfeld de beste draaitafels!

NinjaTune

Legacy Member
PapaGanz zei:
Die draaikracht van de Reloop is hetzelfde als de Technics (hoger zelfs), maar in de praktijk komt dat nergens in de buurt om eerlijk te zijn ;).

Ik zou die aankoop afraden, ik was mijn Q30's al beu na 2 maand..

En aan wat was je dat dan specifiek beu? Wat zou een goed alternatief zijn die qua motorkracht ietwat gelijklopend is met technics, en toch degelijk is?

Nuja moest ik in september nog wat kunne gaan werken kan ik misschien toch voor een synq ofzo gaan, ma ik denk dat zo'n reloop misschien wel voldoet voor thuis, tenzij je het me echt zou afraden? :)

NinjaTune

Legacy Member
voor die 50 euro verschil koop ik dan beter ne synq in mofland. Nuja soit, ik zie wel welk budget ik beschikbaar zal hebben in de nabije toekomst. Als het zover is zal ik hoogstwss wel voor een superoem gaan, mezelf kennende ;D

Babs

Legacy Member
As we speak wordt er gewerkt aan een plaats voor mijn boxen (eindelijk >_< )
Ze komen voor mijn gear te staan op een systeem van buizen en tga wel nice zijn denk ik.

Toch chance da mijn pa da almaal kan maken :) anders lagen die boxen hier allang weer buiten :s

1337mr.hanky

Legacy Member
LexiC zei:
voor die 50 euro verschil koop ik dan beter ne synq in mofland. Nuja soit, ik zie wel welk budget ik beschikbaar zal hebben in de nabije toekomst. Als het zover is zal ik hoogstwss wel voor een superoem gaan, mezelf kennende ;D
of 2dehands technics

NinjaTune

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
of 2dehands technics

ja true, maar vind ne goeie vo e deftige prijs hé ;( en eigenlijk ben ik nie zo voor tweede hands, ma vo ne technics zou ik nog uitzondering maken.. maja vind ene hé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan