Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Desperatozz zei:qua feel is't uiteraard anders ... (anders zou iedereen reloops beginnen kopen) ... maar het is een feit dat je makkelijker kan aanpassen als je harder moet duwen om te corrigeren dan als je zachter moet duwen
nu weet'k ongeveer hoe ik moet overschakelen op technics ... met de nodige voorzichtigheid in't begin ... maar als je OEM's gewoon bent ga je snel harder op de platter duwen, en als je dat ook bij een technics doet staat de platter dus stil
dusja, met die reloops doe je zowieso geen slechte zaak hoor
en wat die tabletob cd spelers betreft, die krijg je idd niet vaak onder je pollen ... maar ja, dat went wel![]()
bijdraaie kunde beter me topke vna platter doen ook ipv tege de platter te duwe want das bij technics vrij kut 
Tah_b00nz0r zei:idd, ge moet vooral van synq naar technics zeer rustig doen. met men contest ging het gelukkig eens goe maar kwas toen zeer relaxt aant tege houdebijdraaie kunde beter me topke vna platter doen ook ipv tege de platter te duwe want das bij technics vrij kut
![]()


Sabe zei:idd .. van een super oem naar technics overstappen is vooral veel verschil voelen in het corrigeren
mjah tis ff wennen maar kben zeker content![]()
ge kunt rustiger corrigere ^^LexiC zei:trouwens wat ik mij eigenlijk afvroeg, qua motorkracht etc is zo'n reloop4000 iet wa gelijk met ne technics
ShoveS zei:ho ho ho, ik ben overgestapt van rp4000's naar technics, er zit nog een groot verschil tussen de torque hoor :]
Real zei:superOEM's zijn sterker dan 2 technics samen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

PapaGanz zei:Die draaikracht van de Reloop is hetzelfde als de Technics (hoger zelfs), maar in de praktijk komt dat nergens in de buurt om eerlijk te zijn.
Ik zou die aankoop afraden, ik was mijn Q30's al beu na 2 maand..

..
.
of 2dehands technicsLexiC zei:voor die 50 euro verschil koop ik dan beter ne synq in mofland. Nuja soit, ik zie wel welk budget ik beschikbaar zal hebben in de nabije toekomst. Als het zover is zal ik hoogstwss wel voor een superoem gaan, mezelf kennende ;D
1337mr.hanky zei:of 2dehands technics