Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
leuken mixer é CFK :p kheb em ook xD vree content van nog altijd
de mijnen heeft storing op de midEQ's (nog nooit gezien eigenlijk) van het eerste en tweede kanaal.
>> als ik mijn knop op een bepaald punt draai valt de hele midtone zooi weg... :s
de crossfader werkt ook niet deftig meer. als hij volledig links/rechts staat komt er gewoon niets van geluid meer uit.

nuo2 is besteld en staat volgende week hier thuis ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
CFK zei:
de mijnen heeft storing op de midEQ's (nog nooit gezien eigenlijk) van het eerste en tweede kanaal.
>> als ik mijn knop op een bepaald punt draai valt de hele midtone zooi weg... :s
de crossfader werkt ook niet deftig meer. als hij volledig links/rechts staat komt er gewoon niets van geluid meer uit.

nuo2 is besteld en staat volgende week hier thuis ;)

mijn crossfader is ook naar de ballen, nu ik heb da toch ni nodig :)

verder heb ik da ding al een jaar en was het 2e hands aangekocht (jaar oud al zeker en vast) en doe ie het nog altijd goe, merk toch niet echt storingen op equalizers en op men faders

CFK

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mijn crossfader is ook naar de ballen, nu ik heb da toch ni nodig :)

verder heb ik da ding al een jaar en was het 2e hands aangekocht (jaar oud al zeker en vast) en doe ie het nog altijd goe, merk toch niet echt storingen op equalizers en op men faders
nuja, voor de periode dat'k ermee gedraaid had was hij ideaal, kost nie veel geld etc, eq's cutten helemaal (wat nie zóveel voorkomt, zeker nie bij budget mixers), ik ga niet gaan beweren dat gij slecht is/was, alleen spijtig dat hij maar zo lang meeging, had meer verwacht van stanton!

Desperatozz

Legacy Member
ge zult van die HD25 geen spijt hebben

ik begin nu zelfs al men tracks hierop af te mixen van music production ... echt zalige headphone :)

Desperatozz

Legacy Member
Frequenzbereich : 16Hz - 22000 Hz
Nennimpedanz : 70 Ohm
Nennbelastbarkeit : 0.2 W
Schalldruckpegel bei 1kHz :120 dB(SPL)
Klirrfaktor bei 1 kHz : < 0,3 %
Gewicht ohne Kabel : ca. 140 g
Kabellänge : 1,5 m
Klinkenstecker : 3,5 / 6,3 mm stereo

Frequenzbereich : 16Hz - 22000 Hz
Nennimpedanz : 600 Ohm
Nennbelastbarkeit : 0.2 W
Schalldruckpegel bei 1kHz :120 dB(SPL)
Klirrfaktor bei 1 kHz : < 0,5 %
Gewicht ohne Kabel : ca. 140 g
Kabellänge : 3 m
Klinkenstecker : 6,3 mm stereo

de hd25 gaat harder en is helderder blijkbaar, andere kabel & andere plug (jack of jack&minijack :) ... ma neemt nie weg dat die andere ook wel goe zal zijn

1337mr.hanky

Legacy Member
verdomde sabe me zn technics en ik heb da nie


mooi hoor, ga me er ook aanschaffen denk ik

ook nog plannen om mengpaneel te upgraden?

Sabe

Legacy Member
yup, upcoming:

final scratch 2.0 of serato
macbook
koptelefoon
nieuw mengpaneel

Miesjel

Legacy Member
Best die Macbook op termijn, want FS loopt er nog niet op. Ze werken aan een update bij NI/Stanton...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan