Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch niet hoorXoN`- zei:zwembad vd buren aye?
de mijnen heeft storing op de midEQ's (nog nooit gezien eigenlijk) van het eerste en tweede kanaal.Tah_b00nz0r zei:leuken mixer é CFKkheb em ook xD vree content van nog altijd


CFK zei:de mijnen heeft storing op de midEQ's (nog nooit gezien eigenlijk) van het eerste en tweede kanaal.
>> als ik mijn knop op een bepaald punt draai valt de hele midtone zooi weg...
de crossfader werkt ook niet deftig meer. als hij volledig links/rechts staat komt er gewoon niets van geluid meer uit.
nuo2 is besteld en staat volgende week hier thuis![]()
nuja, voor de periode dat'k ermee gedraaid had was hij ideaal, kost nie veel geld etc, eq's cutten helemaal (wat nie zóveel voorkomt, zeker nie bij budget mixers), ik ga niet gaan beweren dat gij slecht is/was, alleen spijtig dat hij maar zo lang meeging, had meer verwacht van stanton!Tah_b00nz0r zei:mijn crossfader is ook naar de ballen, nu ik heb da toch ni nodig![]()
verder heb ik da ding al een jaar en was het 2e hands aangekocht (jaar oud al zeker en vast) en doe ie het nog altijd goe, merk toch niet echt storingen op equalizers en op men faders

... ma neemt nie weg dat die andere ook wel goe zal zijnSabe zei:

Sabe zei:
)