Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
BaBsie zei:
Op newline gekocht, werd enorm rap geleverd en alles in orde. Khad trouwens maar 1 kabel besteld en kheb er een tweede bijgekregen :)

die mannen letten idd op alles ;)

Borrrr

Legacy Member
StaRflaM zei:
Mooi :)

U geluid komt uit u speakers van de pc ofzo ?

Btw, hoelang heb jij moeten wachten op je bestelling bij recordcase als de betaling was ontvangen ? (kword al ongeduldig met dees te zien ;p )

ja, de speakers voorlopig, gaan wel niet zo hard :(
ik dacht dat het iets was van een 4 - 5 dagen, zonder de tijd van de duur van de internationale overschrijving.. wat echt mooi is dat die mannen van gls s'nachts doorwerken (als ge naar hun track and trace ziet..).

BaBsie zei:
Op newline gekocht, werd enorm rap geleverd en alles in orde. Khad trouwens maar 1 kabel besteld en kheb er een tweede bijgekregen :)
ik vind het daar wat duur :( en ik vind ze nergens anders goedkoper, in duitsland vind ik gewoon geen winkels dat ze verkopen (buiten musicstore, maar die is dan weer niet interessant)

Babs

Legacy Member
Borrrr zei:
ik vind het daar wat duur :( en ik vind ze nergens anders goedkoper, in duitsland vind ik gewoon geen winkels dat ze verkopen (buiten musicstore, maar die is dan weer niet interessant)

Niet alles is daar duur ze, tis kwestie van zoeken en vergelijken met veel mogelijkheden.
Ik wou ze wel zo rap mogelijk en koos tussen dj laden (waar ik al mijn gear besteld heb) en newline (nl.) en bij newline waren ze goedkoper.

skampy

Legacy Member
da's nie weinig ze. Ik draai ong. 5 jaar en half en ik zal ong. aan 800 platen zitten.

ripz

Legacy Member
en hoppa

PIC
PIC

2 * synq xtrm-1
2 * concorde pro
1 JB Beat 4 (jaja lexic nog altijd die van u geweest)
1 stanton dj pro 2000

niet te zien: oude kenwood versterker die nog goed dienst doet

boxen worden nog vervangen door 3-wegs pioneers, maar moet ik nog kabels voor fixen

NinjaTune

Legacy Member
ripz zei:
1 JB Beat 4 (jaja lexic nog altijd die van u geweest)

da's pas ne gepimpte bling bling beat 4 met ne synq sticker é :cool:
btw nice upgrade met de synq tt's :niceone:

Desperatozz

Legacy Member
hebde uw gear op een oude deur gezet ofzo? :p
(of zie ik da mis :x)

als ge daar een paar laagjes witte lak op laat spuiten hebde wel een hennig tafeltje denk'k zo :p

ripz

Legacy Member
staat op schraagtafel voort moment, na 2de zit wordt kamer wat opgefrist en wordt er een deftig meubelke ineengebokst

1337mr.hanky

Legacy Member
Desperatozz zei:
hebde uw gear op een oude deur gezet ofzo? :p
(of zie ik da mis :x)

als ge daar een paar laagjes witte lak op laat spuiten hebde wel een hennig tafeltje denk'k zo :p
dat tafelblad zakt precies een beetje door, of is dat oogbedrog?

Skullbasher_31

Legacy Member
ripz zei:
staat op schraagtafel voort moment, na 2de zit wordt kamer wat opgefrist en wordt er een deftig meubelke ineengebokst

schraags ftw:cool:

ik en ne maat ebben zo gedraaid op ons tuinfeestje:)

ripz

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dat tafelblad zakt precies een beetje door, of is dat oogbedrog?

ja zakt wa door, zou schragen wat dichter moeten zetten, ma het stoort niet en zal niet doorzakken, kzegget tis maar tijdelijk (x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan