Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe, overschakelen van oems op technicsSabe zei:update:
http://www.xpoob-gaming.net/sabe/index.php?d=images/gear
normaal gezien binnen een 2 weken: 2 x technics sl1210 mkII
1337mr.hanky zei:ne sennheiser is niet echt buigbaar, qua geluid is die wel goed
maar als je hem constant van je kop moet nemen is dit niet makkelijk
kan je niet makkelijk afnemen, met een oor luisteren enzo, wat die technics dan wel weer heeft, ik heb liefst een koptelefoon met scharnieren (en liefst stevige) zodat je ook op het geluid van je monitors kan spelen (het klinkt in je koptelefoon soms goed terwijl het in je monitors niet zo goed klinkt, dan kan je makkelijker corrigeren)
Spacy2003 zei:Juij ik sta op de foto !!![]()
Is dat zo een mono headphone om vast te houden ?
Werkt dat leuk ?![]()
![]()




Desperatozz zei:NEW GEAR ARRIVED
http://users.telenet.be/jeroen.swinkels/Gearpicz/IMG_0697.JPG
http://users.telenet.be/jeroen.swinkels/Gearpicz/IMG_0694.JPG
http://users.telenet.be/jeroen.swinkels/Gearpicz/IMG_0695.JPG
luv it
ik ga in die opstelling ook nog eens djdecks proberen![]()

Damn stupid you areCFK zei:hehe, overschakelen van oems op technics![]()
damn right you are!

Stimpy zei:despe
schijt gij geld? O_O
![]()
Stimpy zei:despe
schijt gij geld? O_O
![]()

Miesjel zei:
