1337mr.hanky
Legacy Member
idd, lekker veel allen & heathSkullbasher_31 zei:now thát's a dj booth![]()
ne xone92, ne v6 en bij elke tt ne vf-1 filter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, lekker veel allen & heathSkullbasher_31 zei:now thát's a dj booth![]()
vraagje: wat doet ge eigelijk met 3 of 4 cdspelers/tt's?Toppie zei:de ministery of sound dj booth![]()
![]()
http://createdigitalmusic.com/2005/04/27/their-studios-ministry-of-sounds-dream-dj-rig/


idd, pure overkill_-X!rOn-_ zei:vraagje: wat doet ge eigelijk met 3 of 4 cdspelers/tt's?![]()

_-X!rOn-_ zei:vraagje: wat doet ge eigelijk met 3 of 4 cdspelers/tt's?![]()
)BaBsie zei:STUDENT, zijnde iemand die nog naar school gaat. Ik wou altijd al een weekendwerk doen zodat ik een bijverdienste had, maar dat was moeilijk te combineren (voor mij toch) me school.
Nu als kik gestopt was in februari me school kon ik ook makkelijk verdienen, ma gebt dan ook alle tijd van de wereld.
Nuja, ik ben een braaf meiske en ga in september weer naar school, dus tis gedaan me een volle (lege?) portemonnee te hebben![]()
what about progressive house and tech-house?w00p zei:Op 3 decks moet ge nu niet bepaald dingen instuderen. Das gewoon blijven doormixen met een derde deck...
Das vrij standaard in de hogere techno kringen van er 3 te voorzien.
4 Is al zeldzaam en er zijn er ook maar weinig die da echt kunnen benutten.
Bij house daarentegen kunt ge bijna niets dan een kakafonie bekomen, dus in de ministry of sound is het wel dubbel en dik waardeloos.
Waar de doorsnee DJ's met 2 CD-spelers draaien hebben ze 4 technicsen en 4 CD-spelers.
Tja, decadentie alom, maar ze doen maar he...
Nie echt zeker wat ge bedoelt met progressive house, maar tech-house, is mss een uitzondering die voor zich spreekt.1337mr.hanky zei:what about progressive house and tech-house?


1337mr.hanky zei:dat zijn die filmpjes van de pioneer site toch niet weer he?
die heb ik al 1000x gezien en vindt er maar niks aan, trekt echt op geen kloten, is mss mooi gedaan, maar zie je maar weer hoe nutteloos effecten zijn, zeker als je ze zo gebruikt
edit: het zijn precies andere filmpjes![]()

shut up pleaseLugeR zei:Waarom zie je er dan 1000x naar?![]()


Desperatozz zei:Borrrr: ga naar nen winkel en zet ze allebei nekeer op ... pas dan kunde uwe hoofdtelefoon goe kiezen
maar wat 1337hanky hier zegt is wel nie helemaal waar ... ge kunt die zo schuin op uwe kop zetten als ge wilt ze
en wat die naalden betreft ... welja, nen concorde is zowieso wel een verbetering
Anyway, back on topic ... als je nog gear-advies nodig hebt maak je maar een aparte topic