Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Miesjel

Legacy Member
Hehe, die laptop staat niet steeds op mijn technics. Hij staat normaal achter mijn rechtse technics. Ik moest hem duidelijk op de foto zetten hé ;)

Ahja; ik denk een 3500-tal vinyls.

NinjaTune

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
hier vindt ik dat dan echt ZONDE dat je een finalscratch systeem gebruikt en dan zeker nog omdat ie op je technics staat

man zo veel plaatjes, ben echt jaloers

ik vind in zo'n geval finalscratch nu net wél handig. het lijkt me toch erg moeilijk een selectie te maken uit 3500 platen om mee te nemen op locatie. daar is final scratch nu toch net een oplossing voor.

ferm nice miesjel. ik denk dat er velen slechts kunnen dromen van zo'n collectie :cool:

Babs

Legacy Member
Ik plaats ook wel nogges fotokes als mijn boxjes hun uiteindelijke plaats hebben gekregen :) atm staan ze in de weg ^^ mor omdat ze zo geil zijn mogen ze blijven staan :love:

NinjaTune

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik plaats ook wel nogges fotokes als mijn boxjes hun uiteindelijke plaats hebben gekregen :) atm staan ze in de weg ^^ mor omdat ze zo geil zijn mogen ze blijven staan :love:

welke boxen heb je nu uiteindelijk gekocht?

Flipkikker

Legacy Member
morgen hopelijk nieuwe foto'tjes

ik heb mijn vakantiegeld al voor een deeltje uitgegeven:

Maya 44 USB gekocht, en morgen zouden mijn FinalScratch platen binnen moeten zijn, zodat ik mijn DjDecks werkende krijg :)

Vandaag mijn pc nog een extra upgrade gegeven: ramlatje van 1gb bijgestoken

= 2 keer meer produce-plezier op kot straks,
mijn djdecks zal ik wel niet kunnen gebruiken op kot, maar via men broer zen laptop of de pc die hier thuis over is kan ik daar waarschijnlijk wel nog een mouw aan passen :)

Deze vakantie wou ik nog een 3e tt bijkopen, maar aangezien ik toch op kot ga zal ik mijn installatie niet nog meer uitbreiden en het geld voor op kot en de studies houden...

Mijn setup dus nog een keer:

Mixen + Producen:
- 2 * Synq Xtrm-1 met Ortofon Concorde Dj-S
- Ecler Nuo 5

- Maya 44 USB
- PIV 3.2ghz, 1.5gb DDR, 200gb HD, X800XT PE, 19" TFT

Foto's volgen ;)

Desperatozz

Legacy Member
uw sig is zelfs al aangepast met uw ramgeheugen :p
en euh, veel produce plezier op kot alvast :) (jij werkt met fruity?)

Flipkikker

Legacy Member
Desperatozz zei:
uw sig is zelfs al aangepast met uw ramgeheugen :p
en euh, veel produce plezier op kot alvast :) (jij werkt met fruity?)

ik werk met FLStudio 5 idd, maar die vst's vreten geheugen, processorkracht en ik had nood aan een geluidskaartje :x

latency van 67ms naar 5ms :rofl:

Borrrr zei:
vanwaar kom je met die maya :)

ik heb em bij Deltavox van Brugge gehaald, kost 143 euro, dus valt goed mee :)

toekomstplannen: midi-keyboard kopen, midi-controlepaneeltje van behringer overwegen (http://www.behringer.com/BCF2000/index.cfm?lang=ENG), ableton-live 5 leren gebruiken,...

Mijn DjDecks-setup zal ik btw niet gebruiken ter vervanging of als overgang van vinyl naar digitaal ;)
Is meer een extra'tje voor mijn eigen producties of andere legale gratis producties...
Nu ik toch zo'n geluidskaart aangeschaft heb maken die paar extra kosten voor DjDecks ook niet zoveel meer uit :)
Geluidskaart was in de 1e plaats voor producen gekocht

Ik ga naar Antwerpen btw, hoe zit het uitgaansleven daar? (ik ben van West-Vlaanderen :x)

w00p

Legacy Member
Beetje zoals leuven denk ik. Verwacht u maar aan melige mainstream muziek en een mentaliteit alsof ze pure underground fuiven doen (met 8€ inkom en 1,50€ per drankje... :p)

Babs

Legacy Member
LexiC zei:
welke boxen heb je nu uiteindelijk gekocht?

Behringer B2031A (actieve monitors)
Toen ik ze installeerde en wa muziek opleggen moest ik meteen alles dichtdraaien :p leve het verschil!

ShadesOfJae

Legacy Member
BaBsie zei:
Behringer B2031A (actieve monitors)
Toen ik ze installeerde en wa muziek opleggen moest ik meteen alles dichtdraaien :p leve het verschil!

Ik zou die ook willen kopen, maar heb er momenteel geen geld voor :(
Nu zit ik hier met die domme pc-boxen .. :angry:

XoN`-

Legacy Member
LexiC zei:
ik vind in zo'n geval finalscratch nu net wél handig. het lijkt me toch erg moeilijk een selectie te maken uit 3500 platen om mee te nemen op locatie. daar is final scratch nu toch net een oplossing voor.

ferm nice miesjel. ik denk dat er velen slechts kunnen dromen van zo'n collectie :cool:


ken er toch wel enkele met ong zelfde aantal

like he said, ge moet gwoon al lang draaien ;)

StaRflaM

Legacy Member
Borrrr zei:

Mooi :)

U geluid komt uit u speakers van de pc ofzo ?

Btw, hoelang heb jij moeten wachten op je bestelling bij recordcase als de betaling was ontvangen ? (kword al ongeduldig met dees te zien ;p )

Babs

Legacy Member
LugeR zei:
Ik zou die ook willen kopen, maar heb er momenteel geen geld voor :(
Nu zit ik hier met die domme pc-boxen .. :angry:

Ik ken da maar al te goe, kheb er ook zolang mee gezeten, en et verzwakte mijn "draaikunsten" :p nu met de behringers kan ik alles regelen gelijk het mij past.

Ik raad u aan dervoor te sparen, ze zijn groot ma het geluid dat er uit geproduceerd wordt :bow: :bow: :bow:

Babs

Legacy Member
Borrrr zei:
waar heb je die gekocht :)
binnekort ook gearfoto's hier ;)

Op newline gekocht, werd enorm rap geleverd en alles in orde. Khad trouwens maar 1 kabel besteld en kheb er een tweede bijgekregen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan