Kunlun
Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:ze is resoluut TEGEN technics![]()
Mooie gear Foxxy
En heel mooie kamer ! Nice ingericht ! Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:ze is resoluut TEGEN technics![]()
En heel mooie kamer ! Nice ingericht ! Tah_b00nz0r zei:ze is resoluut TEGEN technics![]()

gij kent niks van vrouwen preciesComputerVISTA zei:Ok, goed om weten... Wie oem heeft en tegen technics is ken niks af van materiaal
Vrouwen en techniek :')

(10.3215 euro het uur
)BaBsie zei:mja ik weetet dak verwend ben, khad da beter nie gezegd![]()
Grotendeels voor de dingen op mijn kamer heb ik wel zelf voor gewerkt, dus als iedereen braafkes naar school ging, stond ik van 7 tot 11 te kuisen in een bloedheet gebouw(10.3215 euro het uur
)
Ik zal maar pas weten hoe ze zijn als ik ze zelf eens getest heb, ma ik vin als ge oem's hebt da ge nie direct moet neuten achter technics, want die zijn even goe



BaBsie zei:mja ik weetet dak verwend ben, khad da beter nie gezegd![]()
Grotendeels voor de dingen op mijn kamer heb ik wel zelf voor gewerkt, dus als iedereen braafkes naar school ging, stond ik van 7 tot 11 te kuisen in een bloedheet gebouw(10.3215 euro het uur
)
Ik zal maar pas weten hoe ze zijn als ik ze zelf eens getest heb, ma ik vin als ge oem's hebt da ge nie direct moet neuten achter technics, want die zijn even goe
BaBsie zei:Ik heb nog nooit op technics gedraaid, kvin gewoon het feit stom dat vele mensen die in huis willen halen omdat ze in meeste clubs technics hebben en dat ze zogezegd "voorbereid" willen zijn door thuis ook op technics te draaien.
En zoveel verschil met oem's kan da toch nie geven, ge moogt imo al content zijn als ge int bezit van oem's zijt.
maw, degene die technics bezitten zijt rotverwend![]()



Tah_b00nz0r zei:noem mij 4 dinge waarvoor ge gewerkt ebt dan![]()
u gear telt als 1 ^^

BaBsie zei:Kweenie ze ma das toch al meer of 1600 euro dak zelf betaald heb en voor ne student is da nie makkelijk om bijeen te halen. Tenzij ge stopt me school en begint te werken ma da raad ik niemand aan ....


LexiC zei:Nice room babs. En zij blij dat je die gear in 1x hebt kunne kopen. Velen hebben er meerdere jaren vakantiejob moeten voordoen ;(
BaBsie zei:Kweenie ze ma das toch al meer of 1600 euro dak zelf betaald heb en voor ne student is da nie makkelijk om bijeen te halen. Tenzij ge stopt me school en begint te werken ma da raad ik niemand aan ....

Toppie zei:de ministery of sound dj booth![]()
![]()
http://createdigitalmusic.com/2005/04/27/their-studios-ministry-of-sounds-dream-dj-rig/

Djack zei:Wa bedoelt ge daarmee mss ?
Ik ben gestopt met school (heb zelfs geen diploma) en beschik over een goedbetaalde job bij de Antwerpse Diamantbank. Je voorkomen is alles, en dat zat nu net bij mij ZEER goed![]()
