Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ok, goed om weten... Wie oem heeft en tegen technics is ken niks af van materiaal :)

Vrouwen en techniek :')
gij kent niks van vrouwen precies



maar geen nood, ik ook niet :$

Desperatozz

Legacy Member
//ontopic

vette kamer babsken ... sfeervolle decoratie ...
maar uw gear in't algemeen is echt wel vet: zetel, lavalamp, OEMs, stijvolle wastafel, plat schermke, iPod, sony laptop ...

ik moet zegge ... i could live with that :D ...

Babs

Legacy Member
mja ik weetet dak verwend ben, khad da beter nie gezegd :p

Grotendeels voor de dingen op mijn kamer heb ik wel zelf voor gewerkt, dus als iedereen braafkes naar school ging, stond ik van 7 tot 11 te kuisen in een bloedheet gebouw :p (10.3215 euro het uur :D )

Ik zal maar pas weten hoe ze zijn als ik ze zelf eens getest heb, ma ik vin als ge oem's hebt da ge nie direct moet neuten achter technics, want die zijn even goe

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie zei:
mja ik weetet dak verwend ben, khad da beter nie gezegd :p

Grotendeels voor de dingen op mijn kamer heb ik wel zelf voor gewerkt, dus als iedereen braafkes naar school ging, stond ik van 7 tot 11 te kuisen in een bloedheet gebouw :p (10.3215 euro het uur :D )

Ik zal maar pas weten hoe ze zijn als ik ze zelf eens getest heb, ma ik vin als ge oem's hebt da ge nie direct moet neuten achter technics, want die zijn even goe


ach, ze zijn +- 't zelfde hoor, kwa kwaliteit en levensduur kunnen die oems zich nog niet bewezen hebben of toch nog niet op de wijze van technics ...

Voor de rest een sterkere motor maar persoonlijk vind ik de oems wat te plastiekerig en ik hou niet van feestschakelingen die en echte niet nodig heeft, the old fashion way dus ;)

despe, laat die staan he. Deze is geen zever meer :)


en nu zwijg ik :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
mja ik weetet dak verwend ben, khad da beter nie gezegd :p

Grotendeels voor de dingen op mijn kamer heb ik wel zelf voor gewerkt, dus als iedereen braafkes naar school ging, stond ik van 7 tot 11 te kuisen in een bloedheet gebouw :p (10.3215 euro het uur :D )

Ik zal maar pas weten hoe ze zijn als ik ze zelf eens getest heb, ma ik vin als ge oem's hebt da ge nie direct moet neuten achter technics, want die zijn even goe

noem mij 4 dinge waarvoor ge gewerkt ebt dan :p

u gear telt als 1 ^^

DjProbe

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik heb nog nooit op technics gedraaid, kvin gewoon het feit stom dat vele mensen die in huis willen halen omdat ze in meeste clubs technics hebben en dat ze zogezegd "voorbereid" willen zijn door thuis ook op technics te draaien.

En zoveel verschil met oem's kan da toch nie geven, ge moogt imo al content zijn als ge int bezit van oem's zijt.

maw, degene die technics bezitten zijt rotverwend :tongue:

hehe, edde nie ke gedraait op mijn technicsen :p

Addow

Legacy Member
.| Opkuis Addow:
1. De kooi was wat vuil, dus groffen borstel erdoor gehaald.
2. OEM vs Technics zorgt toch altijd voor wat modwerk: na warn van desp, nu de opkuis ;)


Nog een hint, het blijft een show your gear-topic, en geen defend your gear! Anywayz, het blijft zowieso een stoeftopic :p

Babs

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
noem mij 4 dinge waarvoor ge gewerkt ebt dan :p

u gear telt als 1 ^^

Ge zout mij moeten steunen nie afbreken :sop:
Mijn gear is wel al sbiet 750 euro ofzo ze. Andere dingen gelijk mn scherm, mn tv, mn pc zijn allemaal afdankerkes (hoe raar het ook klinkt, maar ik heb een zeer up to date familie >_< )

Kweenie ze ma das toch al meer of 1600 euro dak zelf betaald heb en voor ne student is da nie makkelijk om bijeen te halen. Tenzij ge stopt me school en begint te werken ma da raad ik niemand aan ....

JA, ik ben verwend, now shut it :angry:

NinjaTune

Legacy Member
Nice room babs. En zij blij dat je die gear in 1x hebt kunne kopen. Velen hebben er meerdere jaren vakantiejob moeten voordoen ;(

DjProbe

Legacy Member
BaBsie zei:
Kweenie ze ma das toch al meer of 1600 euro dak zelf betaald heb en voor ne student is da nie makkelijk om bijeen te halen. Tenzij ge stopt me school en begint te werken ma da raad ik niemand aan ....

goh, da lukt aardig ze :p
werk en school combineren e, dan gaat da wel :)

ComputerVISTA

Legacy Member
LexiC zei:
Nice room babs. En zij blij dat je die gear in 1x hebt kunne kopen. Velen hebben er meerdere jaren vakantiejob moeten voordoen ;(


Of beginnen met serieuse crap en dan stap voor stap bij kopen...

skampy

Legacy Member
babs: mooie een dt-fout in de comment van de 2de foto :p

mooi opstelling, leuk kamerke ook!

Djack

Legacy Member
BaBsie zei:
Kweenie ze ma das toch al meer of 1600 euro dak zelf betaald heb en voor ne student is da nie makkelijk om bijeen te halen. Tenzij ge stopt me school en begint te werken ma da raad ik niemand aan ....

Wa bedoelt ge daarmee mss ?
Ik ben gestopt met school (heb zelfs geen diploma) en beschik over een goedbetaalde job bij de Antwerpse Diamantbank. Je voorkomen is alles, en dat zat nu net bij mij ZEER goed :p

Babs

Legacy Member
Djack zei:
Wa bedoelt ge daarmee mss ?
Ik ben gestopt met school (heb zelfs geen diploma) en beschik over een goedbetaalde job bij de Antwerpse Diamantbank. Je voorkomen is alles, en dat zat nu net bij mij ZEER goed :p

STUDENT, zijnde iemand die nog naar school gaat. Ik wou altijd al een weekendwerk doen zodat ik een bijverdienste had, maar dat was moeilijk te combineren (voor mij toch) me school.
Nu als kik gestopt was in februari me school kon ik ook makkelijk verdienen, ma gebt dan ook alle tijd van de wereld.
Nuja, ik ben een braaf meiske en ga in september weer naar school, dus tis gedaan me een volle (lege?) portemonnee te hebben :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan