Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Damn, kzie juist da m'n denon er ni bij opstaat, als ge op de eerste foto tegoei ziet ziede hem nog, naast linkse draaier :p

Sabe, die box is kapot, dus dient alleen om laptop op te zetten.. :p

mjah k, wist ik dus niet e ^^

cva dan e xD

Jaws

Legacy Member
en ge zult al een serieus straffe magneet moeten hebben om die harde schijf te storen ze

Babs

Legacy Member
ik post morgen es foto's van mn kamer, tis hier vanalles verplaatst naar een ander plekske, inclusief mijn draaitafels die nu veel gemakkelijker staan.

Binnen enkele dagen komen er ook nog 2 actieve boxjes van behringer die lekker zullen knallen hopelijk :woohoo:

Bastaspast

Legacy Member
BaBsie zei:
ik post morgen es foto's van mn kamer, tis hier vanalles verplaatst naar een ander plekske, inclusief mijn draaitafels die nu veel gemakkelijker staan.

Binnen enkele dagen komen er ook nog 2 actieve boxjes van behringer die lekker zullen knallen hopelijk :woohoo:

alé dan toch terug den drive en de goeste gevonden om er weer tegen aan te vliegen ? :)

zoveel te beter é!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Neen, crohnische darmziekte, en dan was alles te zwaar, op 4 a 5 maand tijd 41 kilo afgevallen (van 110 naar 69) en dan is zelf je tas koffie te zwaar, de trap op of aflopen een uitpuutende opdracht en etc....

erg voor u zaak, leuk om af te valle :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
erg voor u zaak, leuk om af te valle :p


Alles behalve leuk, ma bon :sop:

Als gij da plezant vindt...

Tah_b00nz0r zei:
er komt toch altijd een geil basske uit ne monitor vind ik :p

Natuurlijke/direkte/gecontroleerde/droge/eerder klinische/... bas, sub etc... zou ik het eerder noemen!

Desperatozz

Legacy Member
GEAR AUB !!!!!!

wa kan mij die bliksem nu schele :p

on topic vanaf hier aub ;) anders ga'k es moete borstelen door al die vorige nutteloze reply's :p



.| Edit Addow:
De kooi was wat vuil, dus groffen borstel erdoor gehaald.

Sabe

Legacy Member
Desperatozz zei:
GEAR AUB !!!!!!

wa kan mij die bliksem nu schele :p

on topic vanaf hier aub ;) anders ga'k es moete borstelen door al die vorige nutteloze reply's :p

pfuh, jij bent ook nooit technologisch ingesteld e :help:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Alles behalve leuk, ma bon :sop:

Als gij da plezant vindt...



Natuurlijke/direkte/gecontroleerde/droge/eerder klinische/... bas, sub etc... zou ik het eerder noemen!

graptjen é maat :cool:

btw baksteen ik ga toch ooit eens langsgaan bij u pfff u technics é jom vuile janet :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Desperatozz zei:
GEAR AUB !!!!!!

wa kan mij die bliksem nu schele :p

on topic vanaf hier aub ;) anders ga'k es moete borstelen door al die vorige nutteloze reply's :p


Tot hij bij u inslaat en al u spullekes kapot zijn, dan zal't u wel intresseren dunkt me ^^

Babs

Legacy Member

Skullbasher_31

Legacy Member
hercules scherm, logitech klavier en viao laptop:love:

+ nog eens de zalige gear

:bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan