DjProbe
Legacy Member
Borrrr zei:'t is anders ook wel de 2e keer dat ik het lees ze![]()
tja,
blijkbaar laat mijn geheugen mij weer in de steek

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Borrrr zei:'t is anders ook wel de 2e keer dat ik het lees ze![]()

DjProbe zei:das was op msn![]()



1337mr.hanky zei:zeg Probe geen zin om een frankske winst te maken? ik geef u 270 euro


Desperatozz zei:flightcase+2technicsen+rodec/djm600 ... nee, dat kan ik niet dragen, schuin mss wel met handvat, qua kg's , maar mits ik men materiaal graag 'normaal' draag ... neen ... en mits ik voorzichtig ben, heb'k ook nie de intentie om zoiet es te laten vallen ofzo
en onhandig: jazeker ... maar ik klaag ook nooit tegen diegene die mij zoiet voorschotelt hoor ... da materiaal is er nu eenmaal, en ik speel daarop ...
maar handig, nee hoor ... ik leg mijn hand voor te pitchen graag op de rand v turntable, als da dan in zo'n case zit vind'k zowieso al vervelend, als daar dan nog es dien mixer naast gepropt zit, vind'k echt vervelend
komt daar nog es bij dat niet op elke locatie evenveel plaats is, en zo'n case is zo nen grote blok, met losse dinges kunde nog wa herschikken als't nodig is ...
Trust me voor een bedrijf veel makkelijker weg te krijgen op een veilige manier in een camion dan allemaal kleine paketjes.Desperatozz zei:ik stel voor dat volgende meeting die'k organiseer ComputerVista z'n eigen flightcase met turntables en mixer meeneemt, moet ik da zelf al niemer regelen
en dan kunnen we den wreden beer van dit forum eens aanschouwen![]()

ComputerVISTA zei:Gulder zou beter meer kostjes eten, want van korstjes krijg je .... Oh shit
![]()

ComputerVISTA zei:Da zou ge wel willen hé, viespeuk![]()

1337mr.hanky zei:ben jij trouwens niet moeten stoppen met verhuren omdat uw materiaal te zwaar was computervista?
ElemenTiM zei:



