Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
zeg Probe geen zin om een frankske winst te maken? ik geef u 270 euro

DjProbe

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
zeg Probe geen zin om een frankske winst te maken? ik geef u 270 euro


grapjas :)
der zit al voor 40 € verf in
dan nog wa dingen aan vervangen, (pitch, leds, ... )
en nieuwe kristallen opgestoken :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Desperatozz zei:
flightcase+2technicsen+rodec/djm600 ... nee, dat kan ik niet dragen, schuin mss wel met handvat, qua kg's , maar mits ik men materiaal graag 'normaal' draag ... neen ... en mits ik voorzichtig ben, heb'k ook nie de intentie om zoiet es te laten vallen ofzo

en onhandig: jazeker ... maar ik klaag ook nooit tegen diegene die mij zoiet voorschotelt hoor ... da materiaal is er nu eenmaal, en ik speel daarop ...
maar handig, nee hoor ... ik leg mijn hand voor te pitchen graag op de rand v turntable, als da dan in zo'n case zit vind'k zowieso al vervelend, als daar dan nog es dien mixer naast gepropt zit, vind'k echt vervelend

komt daar nog es bij dat niet op elke locatie evenveel plaats is, en zo'n case is zo nen grote blok, met losse dinges kunde nog wa herschikken als't nodig is ...

In alle geval 9/10 van alle (iet wat grotere) bedrijven die ik ken verhuren 9/10 booths in one part.

En aan een flightcase zitten meerdere handvaten :p Trust me voor een bedrijf veel makkelijker weg te krijgen op een veilige manier in een camion dan allemaal kleine paketjes.

En zwaar? Eten jullie de korstjes van je boterhammetjes wel op of ben ik dan zo ne wreden beer... Ik denk het niet... Zwaar? 't heeft z'n gewicht maar ondragelijk noem ik dat alvast niet.

Desperatozz

Legacy Member
ik stel voor dat volgende meeting die'k organiseer ComputerVista z'n eigen flightcase met turntables en mixer meeneemt, moet ik da zelf al niemer regelen :p

en dan kunnen we den wreden beer van dit forum eens aanschouwen :p

Sabe

Legacy Member
Desperatozz zei:
ik stel voor dat volgende meeting die'k organiseer ComputerVista z'n eigen flightcase met turntables en mixer meeneemt, moet ik da zelf al niemer regelen :p

en dan kunnen we den wreden beer van dit forum eens aanschouwen :p

hij is wel vrij wreed en beerachtig :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
:sop: Gulder zou beter meer kostjes eten, want van korstjes krijg je .... Oh shit :sop:

1337mr.hanky

Legacy Member
ben jij trouwens niet moeten stoppen met verhuren omdat uw materiaal te zwaar was computervista?

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ben jij trouwens niet moeten stoppen met verhuren omdat uw materiaal te zwaar was computervista?


Neen, crohnische darmziekte, en dan was alles te zwaar, op 4 a 5 maand tijd 41 kilo afgevallen (van 110 naar 69) en dan is zelf je tas koffie te zwaar, de trap op of aflopen een uitpuutende opdracht en etc....

Sabe

Legacy Member
ElemenTiM zei:

PAS op met die laptop op die box :)


.. magneet --> hardeschijf :)

en een laptop is niet echt dik, en de hardeschijf zit meestal tegen de onderkant .. tis maar een waarschuwing .. weet niet of het veel kwaad kan, maar ge weet nooit e ! :o

mooie opstelling ;)

binnekort nieuwe foto's van die van mij btw xD

ElemenTiM

Legacy Member
Damn, kzie juist da m'n denon er ni bij opstaat, als ge op de eerste foto tegoei ziet ziede hem nog, naast linkse draaier :p

Sabe, die box is kapot, dus dient alleen om laptop op te zetten.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan