Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
DjProbe zei:
niemand kan aan mijn killer prijs waar ik mijn technicsen aangekocht heb :)
was gewoon te grappig voor waar te zijn
dienen typ moest ze verkopen (samen me heel zijn dj-stuff) omdat zijn vriendin anders niet wilde trouwen :D
my god :)
damn die slet mocht toch vertrekken alst aan mij lag

1337mr.hanky

Legacy Member
hebt ge ook ne foto van uw volledige booth zonder die lelijke kappen op die technics?

PapaGanz

Legacy Member
CFK zei:
'k was deze week aan het rondkijken en ik zag er eentje staan voor 171euro, de leds waren zelf vervangen in blauwe etc, met concorde op :niceone:

Jama, 't is ni omdat die nu aan die prijs staat dat die tegen het einde van de bieding ook aan die prijs staat hé :p

DSK

Legacy Member
Flightcases aangeschaft voor Akiyama (CDJ1000 case :)) en voor Synq's.
Akiyama ondertussen terug uit herstelling en nieuwe naaldjes op mn Synq's ook
Kamer ook wa anders ingericht.

djgear21.jpg

djgear22.jpg

djgear23.jpg

djgear24.jpg

djgear25.jpg

djgear26.jpg

CFK

Legacy Member
PapaGanz zei:
Jama, 't is ni omdat die nu aan die prijs staat dat die tegen het einde van de bieding ook aan die prijs staat hé :p
het was nog één dag dat die bieding liep... ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
hebt ge ook ne foto van uw volledige booth zonder die lelijke kappen op die technics?


U bedoeld toch, handige kappen? ... Wat is er nu lelijk aan je materiaal sofvrij houden allez...

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
U bedoeld toch, handige kappen? ... Wat is er nu lelijk aan je materiaal sofvrij houden allez...
op ne foto staat da lelijk, zeker als ge die zo omhoog zet

ComputerVISTA

Legacy Member
Desperatozz zei:
u mean like ... turntables & mixer enzo bij elkaar in één grote kist?

da vind'k totaal onhandig ...

1) zwaarder in vervoer (aleja, zo ene zware blok :p)
2) onhandig voor de dj


Zijde een mietje misschien die dat niet kan dragen?

Zo een totaal geheel is ene pak handiger weg te steken in een camion dan 3 kleine flightcases die maar van de ene naar de andere kant zitten te slaan... 'k spreek echt wel uit ervaring lol....

Onhandig voor dj's? Das heel courant dat dat gedaan wordt en 'k heb er nog nooit enen horen voor zagen.

Desperatozz

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zijde een mietje misschien die dat niet kan dragen?

Zo een totaal geheel is ene pak handiger weg te steken in een camion dan 3 kleine flightcases die maar van de ene naar de andere kant zitten te slaan... 'k spreek echt wel uit ervaring lol....

Onhandig voor dj's? Das heel courant dat dat gedaan wordt en 'k heb er nog nooit enen horen voor zagen.

flightcase+2technicsen+rodec/djm600 ... nee, dat kan ik niet dragen, schuin mss wel met handvat, qua kg's , maar mits ik men materiaal graag 'normaal' draag ... neen ... en mits ik voorzichtig ben, heb'k ook nie de intentie om zoiet es te laten vallen ofzo

en onhandig: jazeker ... maar ik klaag ook nooit tegen diegene die mij zoiet voorschotelt hoor ... da materiaal is er nu eenmaal, en ik speel daarop ...
maar handig, nee hoor ... ik leg mijn hand voor te pitchen graag op de rand v turntable, als da dan in zo'n case zit vind'k zowieso al vervelend, als daar dan nog es dien mixer naast gepropt zit, vind'k echt vervelend

komt daar nog es bij dat niet op elke locatie evenveel plaats is, en zo'n case is zo nen grote blok, met losse dinges kunde nog wa herschikken als't nodig is ...

1337mr.hanky

Legacy Member
ik heb het ook geprobeert om zo een kist te dragen, is toch redelijk zwaar hoor
ge kunt dan ook niet 100% het materiaal zetten hoe ge wilt, ge zijt altijd gebonden aan die kast
als ge ipv die tt's en die mixer gewoon die mixer wilt gebruiken met cdj's ofzo moet ge die mixer eruit halen en in andere kist steken

Kunlun

Legacy Member
CFK zei:
het was nog één dag dat die bieding liep... ;)

Geen ervaring met e-bay?

Dan moet je weten dat de strijd om het bieden de laatste 10 sec het zwaarst zijn ! En dat de prijs nog serieus kan stijgen!

CFK

Legacy Member
weiqin zei:
Geen ervaring met e-bay?

Dan moet je weten dat de strijd om het bieden de laatste 10 sec het zwaarst zijn ! En dat de prijs nog serieus kan stijgen!
weinig.


ma 'k heb nu toch net twee sl1210 mk2's + naalden + nieuwe slipmats + stofmatten kunnen scoren voor 685euro.
alright!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan