CFK
Legacy Member
dit weekend op een nuo5 gedraaid op een fuif, moet zeggen: vette shizzle, wel iets te prijzig voor mij om dat te kopen voor thuis mee te draaienDesperatozz zei:pio400 of enen uit de nuo reeks ... de aanraders![]()
was verschoten van de grote van die knoppen, echt allemaal xxl

komt wel handig uit als ge al wa gedronken/gesmoord hebt en dan moet draaien



(jammergenoeg
