Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
Desperatozz zei:
pio400 of enen uit de nuo reeks ... de aanraders :)
dit weekend op een nuo5 gedraaid op een fuif, moet zeggen: vette shizzle, wel iets te prijzig voor mij om dat te kopen voor thuis mee te draaien
was verschoten van de grote van die knoppen, echt allemaal xxl :)
komt wel handig uit als ge al wa gedronken/gesmoord hebt en dan moet draaien ;)

Desperatozz

Legacy Member
CFK zei:
dit weekend op een nuo5 gedraaid op een fuif, moet zeggen: vette shizzle, wel iets te prijzig voor mij om dat te kopen voor thuis mee te draaien
was verschoten van de grote van die knoppen, echt allemaal xxl :)
komt wel handig uit als ge al wa gedronken/gesmoord hebt en dan moet draaien ;)

op zich vind ik de knoppen van elke ecler lekkerder om mee te werken dan pio of rodec ...

ma idd, van de nuo's zijn ze wel groot uitgevalle :p

DjProbe

Legacy Member
technics is moeilijker, kan rond de 500

juist nieuw gear gaan halen, nen nest flightcasen en pioneer cdj1000's :p

foto's volgen :)

1337mr.hanky

Legacy Member
dat ziet er allemaal ubergeil uit, vooral met die kasten, alles ziet er ook splinternieuw uit (buitendan de kanten van je technics die wat verf verloren hebben

DjProbe

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dat ziet er allemaal ubergeil uit, vooral met die kasten, alles ziet er ook splinternieuw uit (buitendan de kanten van je technics die wat verf verloren hebben

technicsen zijn idd al wat ouder
worden met tijd ook wel eens vervangen :p

DjProbe

Legacy Member
jups, dacht bij mezelf, zo'n grief legde best beetje in de watte :p
daarmee ... liever 50 euro meer voor nen deftige case ze !

Desperatozz

Legacy Member
nice stuff ... as i said @ msn :p

klassebakskes in klassebakskes(cases) :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Tip: Ik heb altijd gevonden in de verhuur dat cases met volledige discobars en uitneembaar materiaal handiger zijn.

Desperatozz

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Tip: Ik heb altijd gevonden in de verhuur dat cases met volledige discobars en uitneembaar materiaal handiger zijn.

u mean like ... turntables & mixer enzo bij elkaar in één grote kist?

da vind'k totaal onhandig ...

1) zwaarder in vervoer (aleja, zo ene zware blok :p)
2) onhandig voor de dj

DjProbe

Legacy Member
Desperatozz zei:
u mean like ... turntables & mixer enzo bij elkaar in één grote kist?

da vind'k totaal onhandig ...

1) zwaarder in vervoer (aleja, zo ene zware blok :p)
2) onhandig voor de dj



vind ik ook
ge moet al met 2 zijn om bv klein discobar'ke te zetten, want die casen opheffen ...

voordeel is wel dat je ze op een SRM kist bv kan zetten en zo geen tafel ofzo nodig hebt ...

m-be

Legacy Member
kopen op ebay.de niet, maar heb al wel veel gekocht/verkocht op ebay.be, en veel hangt af van de betrouwbaarheid van de verkoper, voor zo'n uitgaven zeker eerst de feedback checken, en allenszins verzekerde verzending (= aangetekend) kiezen... Het zou niet de eerste keer zijn dat een pak verloren gaat... Ik heb al wel dingen laten overkomen uit engeland, zowel verzekerd als onverzekerd en heb daar nog nooit problemen mee gehad...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan