Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kimme zei:hi all
long time no see
...
: kimme van de music gallery in mechelen ?TrovaX zei:: kimme van de music gallery in mechelen ?
Kimme zei:yep, alle, ik werk daar ni meer ze, al van december ni meer... maar ik heb der wel een jaarke gewerkt jepz!
)Borrrr zei:jeuhj kheb mn setje binnen
ecler nuo2 + 2 synq xtrm1's
foto's zijn voor alsk vaste plaats heb gevonden
vet setje alleszinds
recordcase.de is een aanrader
iemand tips voor een wat deftige hoofdtelefoon van rond de 100€ of minder?
Phreak- zei:Heyy mooie setup !Mijn oud M-audioke hehe, hoe bevalt em u?
Top koopke gedaan bij u, nog is merci 
PapaGanz zei:Stanton DJ Pro 2000 !
Borrrr zei:heeft iemand meer info over recordcase.de ? blijkt in mijn geval nog goedkoper te zijn (=€20) dan djladen! toch toevallig geen scam-site ofzo? vind nl geen info erover(zijn toch twee extra vinyls hé
)
Very nice setup, maar draait da wel goe me zo'n vittel flesje?GeeKer zei:

GeeKer zei:Da was voor de warme dagen e, dan zijn die technics nog voor iet goe![]()

Borrrr zei:kheb al een setje gekocht bij recordcase.. maar kan je ook aan hoofdtelefoons van pioneer geraken?
Beerend zei:![]()
Wel serieus vette setup. 4 techs. In augustus en september vakantiewerk en dan zou er ook wel eens een nieuw mixertje bij kunnen komen, foto's dan! Ik heb de Synq smx 2 vdg kunnen testen in Sound-station, was wel fijn dingetje, mensen die hier al ervaring mee hebben ?

Beerend zei:![]()
Wel serieus vette setup. 4 techs. In augustus en september vakantiewerk en dan zou er ook wel eens een nieuw mixertje bij kunnen komen, foto's dan! Ik heb de Synq smx 2 vdg kunnen testen in Sound-station, was wel fijn dingetje, mensen die hier al ervaring mee hebben ?

