Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Borrrr

Legacy Member
heeft iemand meer info over recordcase.de ? blijkt in mijn geval nog goedkoper te zijn (=€20) dan djladen! toch toevallig geen scam-site ofzo? vind nl geen info erover :( (zijn toch twee extra vinyls hé :))

Kimme

Legacy Member
TrovaX zei:
:offtopic: : kimme van de music gallery in mechelen ?


yep, alle, ik werk daar ni meer ze, al van december ni meer... maar ik heb der wel een jaarke gewerkt jepz!

Borrrr

Legacy Member
jeuhj kheb mn setje binnen :)
ecler nuo2 + 2 synq xtrm1's
foto's zijn voor alsk vaste plaats heb gevonden :)
vet setje alleszinds :D
recordcase.de is een aanrader ;)
iemand tips voor een wat deftige hoofdtelefoon van rond de 100€ of minder?

Sabe

Legacy Member
Kimme zei:
yep, alle, ik werk daar ni meer ze, al van december ni meer... maar ik heb der wel een jaarke gewerkt jepz!

idd, ik ging is langskomen met ne maat van me die u kent ..

ne zekeren Hans (khad u da al eens gevraagd :p)

PapaGanz

Legacy Member
Borrrr zei:
jeuhj kheb mn setje binnen :)
ecler nuo2 + 2 synq xtrm1's
foto's zijn voor alsk vaste plaats heb gevonden :)
vet setje alleszinds :D
recordcase.de is een aanrader ;)
iemand tips voor een wat deftige hoofdtelefoon van rond de 100€ of minder?

Stanton DJ Pro 2000 !

DjProbe

Legacy Member
Borrrr zei:
heeft iemand meer info over recordcase.de ? blijkt in mijn geval nog goedkoper te zijn (=€20) dan djladen! toch toevallig geen scam-site ofzo? vind nl geen info erover :( (zijn toch twee extra vinyls hé :))


wa zoekte juist,
alsde pio gear zoekt, ik kan daar heel goedkoop aangraken,
én in belgie !

Borrrr

Legacy Member
kheb al een setje gekocht bij recordcase.. maar kan je ook aan hoofdtelefoons van pioneer geraken?

GeeKer

Legacy Member
Da was voor de warme dagen e, dan zijn die technics nog voor iet goe :p

Stimpy

Legacy Member
GeeKer zei:
Da was voor de warme dagen e, dan zijn die technics nog voor iet goe :p

ik wil gerust uw onderlegger ruilen voor een professionele onderlegger !
dan gaan uw fleskes nog beter staan en bespaart ge plaats
en kdoe da allemaal gratis in ruil voor uw technics onderleggerke:unsure:

DjProbe

Legacy Member
Borrrr zei:
kheb al een setje gekocht bij recordcase.. maar kan je ook aan hoofdtelefoons van pioneer geraken?

hdj 1000 ? (niet kopen, ik heb die, is echt nie zo goe ze ...)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Beerend zei:
:cool:

Wel serieus vette setup. 4 techs :scream:. In augustus en september vakantiewerk en dan zou er ook wel eens een nieuw mixertje bij kunnen komen, foto's dan! Ik heb de Synq smx 2 vdg kunnen testen in Sound-station, was wel fijn dingetje, mensen die hier al ervaring mee hebben ?

review op aboutdj.nl maar eens lezen ;)

Desperatozz

Legacy Member
Beerend zei:
:cool:

Wel serieus vette setup. 4 techs :scream:. In augustus en september vakantiewerk en dan zou er ook wel eens een nieuw mixertje bij kunnen komen, foto's dan! Ik heb de Synq smx 2 vdg kunnen testen in Sound-station, was wel fijn dingetje, mensen die hier al ervaring mee hebben ?

awel ... zal ik nekeer eerlijk zijn :p

mits ge uw OEMs hebt ingewisseld voor technicsen
kunde ook beter direct voor nen ecler of nen pio mixer sparen ipv eerst nen synq te kopen ...

pio400 of enen uit de nuo reeks ... de aanraders :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan