Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Project Zero

Legacy Member
Borrrr zei:
neenee, de platen worden gewoon niet in die richting gezet, 'de verhoudingen kloppen niet' alleen in de bak met dat plexi ervoor gaan die wel zo staan ;)
Hm wel nice meubelke, wel enkele opmerkingen!
Ik heb in mijn meubel ook zo een rekske waar mijn platen langs elkaar staan; wel ik moet zeggen dat dat vreselijk onhandig is tijdens het draaien, als je snel een plaat moet hebben moet ge meestal eerst daar doorbladeren en u dan nog eens bukken ook :)
Ook moet ge vaak heel u hoes eruit halen enzo..
Dus ik had een tip misschien: in die bak waar plexiglas voorstaat, steek daar u platen in zoals ge ze in ne gewone platenbak steekt (en leg platen nooit op elkaar op ne hoop, das vreselijk slecht daarvoor :))
In de onderste rekken kunt ge dan u platen langs elkaar zetten, vooraal dan platen die ge heel weinig of niet meer draait!
Bespaart u veel buk en zoekwerk ;)

(mss was bovenstaande u bedoeling al, mja just notifying ^^)

Kimme

Legacy Member
hi all

long time no see :D

waar is den tijd dat ik hier elke dag nog de spamgeit aan't uithangen was en men livesetjes postte toen ik nog niet al te lang bezig was...

nujah, kzal hier nog es nen update geven van mijn equip, is ondertussen een klein beetje veranderd...

was: een of ander mengpaneel :) + 2JB Systems Disco 2000 + Sennheiser rommelkoptelefoonke


is:

http://users.telenet.be/dj-kimme/images/equipment_big.jpg


wat men ziet:

Rodec MX240MKIII
4x Technics SL1200MKII in't LTD Gold gespoten + 4x Ortofon Concorde Pro
Pioneer EFX500 Effectenbakske
Sennheiser HD25
JBL Monitors


Ben eigenlijk ook ne keer curieus wie hier nog zit van de ouw garde van vroeger? Feel free to pm me ;)

Kimme

Legacy Member
het gebibber aan de lichtjes is den o zo stoeren shutter time van de camera traag zetten e ;) was eigenlijk de bedoeling :p majah ben daar ni zonen held in...

Kimme

Legacy Member
kweenie, de mannen die hier vroeger zaten toen ik hier nog regelmatig kwam...

gij :p
ZiNo
G-N9NE
Addow
DM
Spyder :D:D:D
enz

Kimme

Legacy Member
echt wel!

manman da's gewoon al 4 jaar geleden :) we worden oud :p

ma nu terug over naar de installatie zeker? voor da we hier onder ons botten krijgen van de mods :p

@Real! ahaaaa gij zit hier ook nog :D mjaja, wemme ons goe geamuseerd :D

Borrrr

Legacy Member
amaai lekkere gear!!
ik zie dat ge gaat draaien op die knalfuiv van chiro kodb ik kom es zien ;)

GigaTexel

Legacy Member
http://img164.imageshack.us/my.php?image=im006210po5.jpg

cheapass mixer
2* Pioneer CDJ-1000mk2
2* Technics SL-1200mk2
30 jaar oude kenwood versterker/tuner, speelt nog deftig voor zijn leeftijd

Pioneer HDJ-1000 is weeral kapot
altijd komt de isolatie aan de bovenkant los bij de verbinding aan de linkerkant
al paar keer zelf gemaakt, paar weken geleden door de verkoper laten opsturen
gemaakt, en nu weer kapot

TsD

Legacy Member
Real zijde tevreden van die mixer? Ben mischien van plan in de verre toekomst er ook zo een in huis te halen.

Desperatozz

Legacy Member
Kimme zei:
ema nu terug over naar de installatie zeker? voor da we hier onder ons botten krijgen van de mods :p

en ze worden precies nog volwassen ook zeg ;)
schrik vd mods ... zo hoort het :p

lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan