Project Zero
Legacy Member
Hm wel nice meubelke, wel enkele opmerkingen!Borrrr zei:neenee, de platen worden gewoon niet in die richting gezet, 'de verhoudingen kloppen niet' alleen in de bak met dat plexi ervoor gaan die wel zo staan![]()
Ik heb in mijn meubel ook zo een rekske waar mijn platen langs elkaar staan; wel ik moet zeggen dat dat vreselijk onhandig is tijdens het draaien, als je snel een plaat moet hebben moet ge meestal eerst daar doorbladeren en u dan nog eens bukken ook

Ook moet ge vaak heel u hoes eruit halen enzo..
Dus ik had een tip misschien: in die bak waar plexiglas voorstaat, steek daar u platen in zoals ge ze in ne gewone platenbak steekt (en leg platen nooit op elkaar op ne hoop, das vreselijk slecht daarvoor
)In de onderste rekken kunt ge dan u platen langs elkaar zetten, vooraal dan platen die ge heel weinig of niet meer draait!
Bespaart u veel buk en zoekwerk

(mss was bovenstaande u bedoeling al, mja just notifying ^^)

majah ben daar ni zonen held in...