The Entity
Legacy Member
ZiNo zei:
'k heb dezelfde stereo

had die ook op mijn installatie hangen maar toen is ene bassbox aan de zijkant gesneuveld

nu gelukkig mijn active monitors voor een pak beter geluid
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZiNo zei:


Inderdaad, lawaai maakt zone stereo genoeg. Maar voor echt zuivere sound pak je best iets anders.The Entity zei:'k heb dezelfde stereo
had die ook op mijn installatie hangen maar toen is ene bassbox aan de zijkant gesneuveld
nu gelukkig mijn active monitors voor een pak beter geluid
da_diablo zei:we praten over advies, en over meningen geven van materiaal da ge nog nooit int echt hebt gezien


(van op p28)mijn beginners set-up waardak al maandje of 3 mee doe
http://users.pandora.be/wolfway/temp/TT1.jpg
http://users.pandora.be/wolfway/temp/TT2.jpg
http://users.pandora.be/wolfway/temp/TT3.jpg
http://users.pandora.be/wolfway/temp/TT4.jpg
http://users.pandora.be/wolfway/temp/TT5.jpg




skampy zei:ik zou die Nuo2 zeker geen overkill noemen. Laat toe heel creatief te zijn met mixen, cutten, effecten,... Misschien niet direct allemaal dingen waar je je vanaf dag 1 op toelegt, maar da's een blok kwaliteit en zal zeker nog dienen als je gevorderd bent.

Stimpy zei:hm ook es mijn bazaar posten mss
http://users.pandora.be/unatco/DJ/DSCN2757.JPG
wel wat rommelig en lelijke ouw posters![]()

Stimpy zei:euh oranje buizen met een plaat erop
kheb geen deftigen meubel
why?
kon ni goe zien wa het was.