Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
007neok007 zei:
jaja tis al goe, kben ook ni zo ervaren hé, in de winkel zeiden ze dat da goed was en hoe weet jij nu dat mijn geluidskwaliteit al ni goe is...


Omdat dat van die cloon merken zijn waar er honderden labeltjes kunnen op plakken en zodoende zal iedereen ze wel al gehoord hebben ergens met misschien een ander labeltje op plakken.

En Nooit luisteren naar wat ze u in een winkel aanraden, vertrouw enkel op die uitsteeksels aan uwe kop die ze oren noemen ;) Goede raad van nonkel VISTA :p

Sabe

Legacy Member
ff snel fotokes getrokken met de webcam in men laptop dus ni teveel verwachten ...
menne final scratch staat er ; D

binnekort nieuwe foto's van gear + laptop + volledige dj booth :)
nu moet ge het maar ff doen met de dees ^^

http://users.fulladsl.be/spb15219/dj_1.jpg
http://users.fulladsl.be/spb15219/dj_2.jpg
http://users.fulladsl.be/spb15219/dj_3.jpg

gear:

2 x bst (OEM) (worden normaal gezien binnekort vervangen door 2 technics + een OEM)
1 x jb system mX4
1 x stanton DJ PRO2000-S
2 x ortofon concorde pro
1 x final scratch 1.5
1 x asus laptop
1 x kenwood 300W versterker (dacht ik)
2 x 200W boxjes

Sabe

Legacy Member
LexiC zei:
toch 2 technics kopen? ging je niet met 3 oems draaien?

2 technics krijgen :p
1 oem verkopen
1 oem bijhouden

das dan 2 technics + 1 oem

maar tis nog ni zeker zu ...

w00p

Legacy Member
Dan zou ik beide oem's verkopen en gewoon nog een technics 2ehands kopen.
Om op 3 decks te draaien zou ge best 3 identieke decks hebben, anders zullen er gegarandeerd lompe situaties voordoen.

007neok007

Legacy Member
@vista Heb ik gedaan hoor ze hebben ze eerst laten horen en die kwamen er het beste uit. (Vele beter zelfs als de JB-systems)

Kunlun

Legacy Member
Sabe zei:
2 technics krijgen :p
1 oem verkopen
1 oem bijhouden

das dan 2 technics + 1 oem

maar tis nog ni zeker zu ...


élaba, mij ook ni vergeten hé ! :p :naughty:

Anyway, ik herken die FS precies van ergens :unsure: :lol:

ComputerVISTA

Legacy Member
007neok007 zei:
@vista Heb ik gedaan hoor ze hebben ze eerst laten horen en die kwamen er het beste uit. (Vele beter zelfs als de JB-systems)


Zitten er piezo tweeters in?

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zitten er piezo tweeters in?
geen moeilijke vragen gaan stellen he

nujah 350 euro voor een mengpaneeltje, ne versterker en 2 speakers is nu ook weer niet zoveel geld

maar gij zult wel van zelfde mening zijn dat als ge dan toch zo ne aankoop doet, koop dan iets deftigs

ik ben zelf ook nog aant twijfelen
denk dat ik mss eerst eens een paar actieve monitors koop die ik int begin gewoon als speakers gebruik
en dan een fullrange kasteke bijkoop (iets in de aard van electro voice qrx 212/75)

tis nu ook het probleem de juiste winkel te vinden waar ge dat kunt luisteren en waar ze genoeg van dat deftig materiaal verkopen

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
geen moeilijke vragen gaan stellen he

nujah 350 euro voor een mengpaneeltje, ne versterker en 2 speakers is nu ook weer niet zoveel geld

maar gij zult wel van zelfde mening zijn dat als ge dan toch zo ne aankoop doet, koop dan iets deftigs

ik ben zelf ook nog aant twijfelen
denk dat ik mss eerst eens een paar actieve monitors koop die ik int begin gewoon als speakers gebruik
en dan een fullrange kasteke bijkoop (iets in de aard van electro voice qrx 212/75)

tis nu ook het probleem de juiste winkel te vinden waar ge dat kunt luisteren en waar ze genoeg van dat deftig materiaal verkopen

Ben van diezelfde mening ja, goedkoop is dan ook meestal duurkoop! En wat was er zo moeilijk aan de vraag of er piezo tweeters in steken? :p

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ben van diezelfde mening ja, goedkoop is dan ook meestal duurkoop! En wat was er zo moeilijk aan de vraag of er piezo tweeters in steken? :p
voor iemand die der niks van weet is dit mss een zeer moeilijke vraag he
iemand die der iets van weet gaat dat natuurlijk weten en zal gewoon hoorn kopen

da_diablo

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En Nooit luisteren naar wat ze u in een winkel aanraden, vertrouw enkel op die uitsteeksels aan uwe kop die ze oren noemen ;) Goede raad van nonkel VISTA :p

JA! nooooit luisteren naar mensen die er hun boterham met verdienen en er dag-in/dag-uit met bezig zijn, luister liever online op een forum naar mensen die het als hobby doen, die je langs geen kanten kent en die dan nog als toppunt meestal geen ervaring hebben met het materiaal waar ze nota bene hun mening over uiten



das zo ruwgevat mijn mening over de reply's die hier komen op gear topics.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan