ComputerVISTA zei:
Zitten er piezo tweeters in?
geen moeilijke vragen gaan stellen he
nujah 350 euro voor een mengpaneeltje, ne versterker en 2 speakers is nu ook weer niet zoveel geld
maar gij zult wel van zelfde mening zijn dat als ge dan toch zo ne aankoop doet, koop dan iets deftigs
ik ben zelf ook nog aant twijfelen
denk dat ik mss eerst eens een paar actieve monitors koop die ik int begin gewoon als speakers gebruik
en dan een fullrange kasteke bijkoop (iets in de aard van electro voice qrx 212/75)
tis nu ook het probleem de juiste winkel te vinden waar ge dat kunt luisteren en waar ze genoeg van dat deftig materiaal verkopen