Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Als ik hier sommige setups zie krijg ik al rugpijn van het zien :p

mijn spelers staan op 1,50 meter, maarja ben dan ook bekan 2 meter :)

ShadesOfJae

Legacy Member
Beerend zei:
Posters van ILT, vind je meestal in platenzaken e.d. meer, paar maandjes voor het evenement zelf. Ik zelf heb 2 - tal jaartjes geleden eens promotiemateriaal aangevraagd bij Kozzmozz en sindsdiens krijg ik altijd posters en stickers toegestuurd van Kozzmozz, Retro Acid, Star Warz, Muzzic ... Een keertje ook eens nr de fuse gestuurd en toen kreeg ik ook wat promomateriaal opgestuurd.

Ik heb hier nog een hoop Kozzmozz & Star Warz posters liggen voor de geïnteresseerden. En nog eentje van ILT denk ik.

Geïntresseerd ben ik zeker en vast ! ;)

/Edit : Een poster van ILT (2003 of 2004 dacht ik) heb ik eens gevonden in den Bilbo in Antwerpen.

Sabe

Legacy Member
Beerend zei:
Posters van ILT, vind je meestal in platenzaken e.d. meer, paar maandjes voor het evenement zelf. Ik zelf heb 2 - tal jaartjes geleden eens promotiemateriaal aangevraagd bij Kozzmozz en sindsdiens krijg ik altijd posters en stickers toegestuurd van Kozzmozz, Retro Acid, Star Warz, Muzzic ... Een keertje ook eens nr de fuse gestuurd en toen kreeg ik ook wat promomateriaal opgestuurd.

Ik heb hier nog een hoop Kozzmozz & Star Warz posters liggen voor de geïnteresseerden. En nog eentje van ILT denk ik.

kzal ze is komen afhalen ^^
als u aanbod van logeren nog geldt ^^ ; D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
posters van ILT, gewoon afrippe langs de kant van de weg of in de muziekzaken in zo van die paketjes kopen waar de timetables instaan en de info enz, als ge da openvouwt hebt ge ook altijd die poster ;)

kheb ze al sinds 2002 allemaal :) buite dan die zwarte toen in 2002 denk ik (toen ware het zwarte en witte posters)

DevStyle

Legacy Member
ferre zei:
bij ID& T kon je ze gratis gaan halen

in de ID&Tstraat in Brussel?
Nee, kzou graag wat preciezere informatie willen hebben, zou er zelf ook graag willen hebben :)

Pana

Legacy Member
DevStyle zei:
in de ID&Tstraat in Brussel?
Nee, kzou graag wat preciezere informatie willen hebben, zou er zelf ook graag willen hebben :)

Nee in de emailstraat onder de internetbrug....

teknite

Legacy Member
allez allez, de manne van werchter... welke truck gade doen? of is't ergens anders da ge staat? closing party??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan