Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LugeR zei:Kwil ook ne poster van Tomorrowland![]()

weiqin zei:Kheb er nog ander![]()
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/Gear/P1010024.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/Gear/P1010025.jpg
Ik denk wel dak er nog over heb ... Moet ik eens ne keer goe voor zien ... Anders wilk er wel ene aan jou geven hoor![]()

LugeR zei:Waar halen jullie die posters dan ?
Beerend zei:Posters van ILT, vind je meestal in platenzaken e.d. meer, paar maandjes voor het evenement zelf. Ik zelf heb 2 - tal jaartjes geleden eens promotiemateriaal aangevraagd bij Kozzmozz en sindsdiens krijg ik altijd posters en stickers toegestuurd van Kozzmozz, Retro Acid, Star Warz, Muzzic ... Een keertje ook eens nr de fuse gestuurd en toen kreeg ik ook wat promomateriaal opgestuurd.
Ik heb hier nog een hoop Kozzmozz & Star Warz posters liggen voor de geïnteresseerden. En nog eentje van ILT denk ik.

Beerend zei:Posters van ILT, vind je meestal in platenzaken e.d. meer, paar maandjes voor het evenement zelf. Ik zelf heb 2 - tal jaartjes geleden eens promotiemateriaal aangevraagd bij Kozzmozz en sindsdiens krijg ik altijd posters en stickers toegestuurd van Kozzmozz, Retro Acid, Star Warz, Muzzic ... Een keertje ook eens nr de fuse gestuurd en toen kreeg ik ook wat promomateriaal opgestuurd.
Ik heb hier nog een hoop Kozzmozz & Star Warz posters liggen voor de geïnteresseerden. En nog eentje van ILT denk ik.

buite dan die zwarte toen in 2002 denk ik (toen ware het zwarte en witte posters)
die wil ik toch wel ens opgesteld zienDjProbe zei:nu nog @ home
straks @ city parade![]()
TechnoVoice systeemke
8 Toppen
8 Bassen
8 Subs
2 monitor's
totaal goe voor 30.000 watt![]()
http://users.pandora.be/TLA-productions/cityparade/

ferre zei:bij ID& T kon je ze gratis gaan halen

DevStyle zei:in de ID&Tstraat in Brussel?
Nee, kzou graag wat preciezere informatie willen hebben, zou er zelf ook graag willen hebben![]()
DjProbe zei:zal proberen foto'kes te namen![]()
BuZz.LiGhTYeAr zei:Werkt gij in onderaanneming?
)