Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
..::SubZero::.. zei:http://img77.imageshack.us/img77/245/imgp0373844x6337sf.jpg
Heb voorlopig nog geen foto van bovenaan, maar vond het wel een mooie foto.
U ziet: 2x Denon DN-S3000's en een Reloop RMX40 mixer.
Q-Dance

weiqin zei:Veel vinyl hé Devon Rex ...
Maar als ik je speakers zo zien staan vraag ik me af of je geen last hebt van resonantie?
1337mr.hanky zei:2x technics sl1210 en ne rodec mixbox?
Djack zei:Ben ik nu aant flashen of is dat percies de Q vanQ-Dance
tis alleszinds netjes![]()

Sabe zei:ik denk het ook, en da lijkt zelf gemaakt te zijn ... papier en alkoolstif![]()
LexiC zei:ik dacht het niet. meen mij te herinneren dat er op de denonforums zo'n slipmats stonden, en dat is gewoon zo'n powerknop. het symbool dat dus vaak terugkeerd op toestellen om het aan te schakelen you know ;p


Sabe zei:k denk het ook, en da lijkt zelf gemaakt te zijn ... papier en alkoolstif
Ik dacht eigenlijk direct aan het logo van Stanton..::SubZero::.. zei:Hey iedereen!
Die slipmats heb ik zelf gemaakt. Dat is inderdaad de On/Off-button die op apparaten voorkomt.
b-slooc zei:Ik dacht eigenlijk direct aan het logo van Stanton



Flipkikker zei:nieuwe foto's
http://puutjuwelen.sohosted.com/fotoalbum/?album=blue_room&max=20#mid
kbesef net datk vergeten ben men platenbak te trekken
2* Synq Xtrm-1
2* Ortofon Concorde DJ S
1* Ecler Nuo 5
+- 130 platen (1 curverbak vol)

Flipkikker zei:
mjah, mss wel![]()

Kwil ook ne poster van Tomorrowlandweiqin zei:http://djforums.com/forums/showpost.php?p=745309&postcount=7334
Doorverwijzing naar ander forum ... FF te lui om alles te copy/pasten![]()
