Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miesjel zei:Platen: misschien niet goedkoper dan vroeger, maar alles wordt wel massaal bijgeperst. Ik heb bepaalde platen jaren lopen zoeken om ze dan per ongeluk ergens tegen te komen. Dat was fun. Nu ga je naar de winkel en kan je zo goed als alles bestellen.
ComputerVISTA zei:Bij ons vroeger (een jaar of goh 8 a 10 geleden) was het 360 frank voor een Belgisch artiest op plaat en 400 tot 500 frank voor nen Hollander en daarboven kwamen Amerikanen en de rest van de wereld. Is dat duurder of goedkoper? Want kzou het nie weten.

0m3g4 zei:Mijn DJ-gear
het enige waar ik niet tevreden over ben is de HPS-2, na enkele dagen was er al een slecht contact tussen de draad en de jack... moet er continu mee wrunniken tot ik terug clear sound heb...
0m3g4 zei:Mijn DJ-gear
het enige waar ik niet tevreden over ben is de HPS-2, na enkele dagen was er al een slecht contact tussen de draad en de jack... moet er continu mee wrunniken tot ik terug clear sound heb...
2x technics sl1210 en ne rodec mixbox?Devon Rex zei:
..::SubZero::.. zei:http://img77.imageshack.us/img77/245/imgp0373844x6337sf.jpg
Heb voorlopig nog geen foto van bovenaan, maar vond het wel een mooie foto.
U ziet: 2x Denon DN-S3000's en een Reloop RMX40 mixer.

.eX3 zei:sjiek sjiek maar u tts zover uit elkaar?


