hoe bedoel je? ik heb daar geen last van...
> cd afspelen > pauze > op een beat heen en weer 'scratchen/bewegen' em er net voor stil houden, play drukken en mijn cue staat mooi, en telkens als ik op play druk start hij daar schoon. Je kan hem idd ook als met vinyl 'inscratchen'.
Ofwel bedoel jij het volgende (waar ik me ook aan erger)
als je liedje direct begint met beat en je hem dan wil 'inscratchen', gaat hij bij gelijk welke voorwaartse beweging je beat nemen, dus gelijk waar je na voor beweegt pakt hij je beat en das wel ambetant omdaje hem dan nie echt kan situeren. ma als je werkt met de pauze, en hem zo de beat laat vastleggen is er normaal geen prob, of merk ik toch alleszins geen verspringing van cue-punt.