Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Real zei:
http://users.telenet.be/-real-/music/equipment/

Mijn eerste superoem. :woohoo:
De JB die op de foto staat wordt (hopelijk) nog deze week verkocht.
Daarna kan ik overgaan naar de aankoop van ofwel een Reloop RMX-40 DSP, ofwel een 2e superoem. Dilemma. :( :( :(

Na drie lange jaren eeftem dan toch zijn eerste oempje :applause:
alé proficiat me den aanschaf, en ik zou voor den 2de TT gaan want me ene zijde nie veel en cd'tjes zuigen :tongue:
trouwens, als ge vakantiejob doet kunde dan die reloop kopen en ebde nog wa geld over om mp3tjes te kope za!

Djack

Legacy Member
BaBsie zei:
Na drie lange jaren eeftem dan toch zijn eerste oempje :applause:
alé proficiat me den aanschaf, en ik zou voor den 2de TT gaan want me ene zijde nie veel en cd'tjes zuigen :tongue:
trouwens, als ge vakantiejob doet kunde dan die reloop kopen en ebde nog wa geld over om mp3tjes te kope za!

Bij hem was het aan geldtekort.
Hij moest NIET aan papa's en mama's mouwen gaan blijten voor het te mogen :).
Dit is niet aanvallend bedoelt. Als jij commentaar op Real geeft moet je ook wat commentaar trug kunnen verwachtten ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Djack zei:
Bij hem was het aan geldtekort.
Hij moest NIET aan papa's en mama's mouwen gaan blijten voor het te mogen :).
Dit is niet aanvallend bedoelt. Als jij commentaar op Real geeft moet je ook wat commentaar trug kunnen verwachtten ;)

ooit gehoord van sparen? als ge minder plate koopt kunde automatisch sparen

Tah_b00nz0r

Legacy Member
awel...

real koopt platen, regelmatig enz... als hij nu eens 2 maanden nix zou kopen had hij waarschijnlijk zeker een 200€ samen gehad :)

als ik 2 maanden geen platen zou kopen zou ik met gemak 200€ kunnen bijhouden :) tis enkel een kwestie van u leren in te houden xD

Djack

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
awel...

real koopt platen, regelmatig enz... als hij nu eens 2 maanden nix zou kopen had hij waarschijnlijk zeker een 200€ samen gehad :)

als ik 2 maanden geen platen zou kopen zou ik met gemak 200€ kunnen bijhouden :) tis enkel een kwestie van u leren in te houden xD

En zoals ge zelf wel weet is dat redelijk moeilijk.
Als ge al gear hebt staan, kunt ge beter vinylkes kopen eh ...
Er zijn altijd wel liedjes waar je van denkt "Fuck, die moek hebben"
en dan kan je het gwn niet weerstaan.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Djack zei:
En zoals ge zelf wel weet is dat redelijk moeilijk.
Als ge al gear hebt staan, kunt ge beter vinylkes kopen eh ...
Er zijn altijd wel liedjes waar je van denkt "Fuck, die moek hebben"
en dan kan je het gwn niet weerstaan.

ik weet het maar al toe goed mjah dan moe je karakter ebben :) iets wa ik ni zo hard heb dus sparen is voor mij moeilijk mjah :) beetje karakter tonen, dan hebde een leuke bevrediging erna

NinjaTune

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik weet het maar al toe goed mjah dan moe je karakter ebben :) iets wa ik ni zo hard heb dus sparen is voor mij moeilijk mjah :) beetje karakter tonen, dan hebde een leuke bevrediging erna

het harde leven van een deejay =) mja das eigenlijk persoonlijk afwegen dat je moet doen. als je toch al gear hebt (ook al ist brol), ofwel muziek kopen ofwel je gear upgraden. een waar dj-dilemma :)

GeeKer

Legacy Member
BaBsie zei:
cd'tjes zuigen :tongue:

Wacht tot je elke weekend 3 zware plate zakke moet mee sleuren, dan zal het lang leven cd'tjes zijn! ;) mr ne rookie kunnen we dat niet kwalijk nemen e :p

.eX3

Legacy Member
real koop u ineens nen 2e superoem imo is dat een logischere keuze en het staat gewoon mooier

Buzz, die MAC40 zijn echt wel beesten :)

maar nuo 5 is atm veel vooruitstrevender, t nadeel is wel dat ze niet in een 12" case passen :)

Real

Legacy Member
.eX3 zei:
real koop u ineens nen 2e superoem imo is dat een logischere keuze en het staat gewoon mooier
Mor ik koop de laatste tijd veel mp3's, dus ik draai zowiezo al wat meer met CD's.
+ De RMX-40 staat in promotie voor 349eur :(
+ Menne huidige mixer stinkt :(

DjProbe

Legacy Member
Real zei:
Mor ik koop de laatste tijd veel mp3's, dus ik draai zowiezo al wat meer met CD's.
+ De RMX-40 staat in promotie voor 349eur :(
+ Menne huidige mixer stinkt :(


geloof mij ... kijk niet naar de promoties ...
die promo prijzen kunde altijd krijgen, zélfs al is de promotie gedaan :cool:

TRFluffy

Legacy Member
hier eerst nieuw mixer, dan tt's en dan extra cdj. dit alles in een tijdspanne van wss fucking 500000 jaar :s :'(

tenzij ik eens een man word en ga werken...

of bekend word met plaatjes te maken en geld verdien met plaatjes gaan draaien... zoals felix project... of zo... brol verkoopt!

Anoniem07

Legacy Member
DjProbe zei:
geloof mij ... kijk niet naar de promoties ...
die promo prijzen kunde altijd krijgen, zélfs al is de promotie gedaan :cool:
idd, gewoon uwe mond op vriendelijk manier open doen. En wat babbelen enz :p sociaale vaardigheden kunnen wonderen doen ;) Zie wel dat het geen echt commercieele winkel is (zoals media markt ofzo)

Real

Legacy Member
DjProbe zei:
geloof mij ... kijk niet naar de promoties ...
die promo prijzen kunde altijd krijgen, zélfs al is de promotie gedaan :cool:
Ook als ge over het internet bij die mannen koopt?

Lijkt me straf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan