Real
Legacy Member
http://users.telenet.be/-real-/music/equipment/
Mijn eerste superoem.
De JB die op de foto staat wordt (hopelijk) nog deze week verkocht.
Daarna kan ik overgaan naar de aankoop van ofwel een Reloop RMX-40 DSP, ofwel een 2e superoem. Dilemma.

Mijn eerste superoem.

De JB die op de foto staat wordt (hopelijk) nog deze week verkocht.
Daarna kan ik overgaan naar de aankoop van ofwel een Reloop RMX-40 DSP, ofwel een 2e superoem. Dilemma.



.
:'(