DjProbe
Legacy Member
Real zei:Ook als ge over het internet bij die mannen koopt?
Lijkt me straf.
mja ik koop nie over internet

ik koop altijd bij nen lokalen dealer,
maar wel aan internetprijzen, gewoon vragen

wie niet waagt ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real zei:Ook als ge over het internet bij die mannen koopt?
Lijkt me straf.


Tah_b00nz0r zei:geilt @ technics ^^


BaBsie zei:stop er maar mee![]()
tis wel nice beerend, gebt een goe iets aan de haak geslaan
en dat die kerel zelf van gent et is komen brengen![]()
Tah_b00nz0r zei:neen >_<
ik koop mij ooit nog technics en niemand houd mij daar in tegen


Lol ook just, kdacht al zo van, chien, die ziet er toch anders uitBuZz.LiGhTYeAr zei:klein foutje ge-edit,
tis met die 3500 review te lezen op aboutdj![]()

Beerend zei:Hier kom ik nu ook eindelijk eens posten. 2 topics mag wel eens
http://users.telenet.be/Adrenal/Gear/
JB Systems MX 4
2* Technics SL 1210 met 2* Concorde Silver Pro
Sennheiser HD 25-1
2* Stanton S-250
Tot nu toe is dit wel voldoende, ben blij dat ik na 1 jaar cd's, een half jaar 1 tt en 2 cd-spelers, eindelijk 2 draaitafels heb. Een hele verademing. Nu weer wat plaatjes kopen. Misschien na de vakantie nieuw mengpaneeltje, maar voorlopig doet m'n JB'tje zijn werk nog![]()
en in zo een mooie staat ...LexiC zei:
BuZz.LiGhTYeAr zei:true, enige wat mij (wa) tegenzit: verschuivende cue-punten. Ik probeer daarom zoveel mogelijk te draaien gelijk met vinyl.
