Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
Real zei:
Ook als ge over het internet bij die mannen koopt?

Lijkt me straf.


mja ik koop nie over internet :)
ik koop altijd bij nen lokalen dealer,
maar wel aan internetprijzen, gewoon vragen :)
wie niet waagt ...

Babs

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
geilt @ technics ^^

stop er maar mee :tongue:

tis wel nice beerend, gebt een goe iets aan de haak geslaan :)
en dat die kerel zelf van gent et is komen brengen :wtf:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
stop er maar mee :tongue:

tis wel nice beerend, gebt een goe iets aan de haak geslaan :)
en dat die kerel zelf van gent et is komen brengen :wtf:


neen >_<

ik koop mij ooit nog technics en niemand houd mij daar in tegen

|M°B|Morbuus

Legacy Member
*kweil*, hoe komt ge aan da geld jom...

800 eur stuk die denons

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
klein foutje ge-edit, :p
tis met die 3500 review te lezen op aboutdj :p

|M°B|Morbuus

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
klein foutje ge-edit, :p
tis met die 3500 review te lezen op aboutdj :p
Lol ook just, kdacht al zo van, chien, die ziet er toch anders uit :p

Sabe

Legacy Member
Beerend zei:
Hier kom ik nu ook eindelijk eens posten. 2 topics mag wel eens :p

http://users.telenet.be/Adrenal/Gear/

JB Systems MX 4
2* Technics SL 1210 met 2* Concorde Silver Pro
Sennheiser HD 25-1
2* Stanton S-250

Tot nu toe is dit wel voldoende, ben blij dat ik na 1 jaar cd's, een half jaar 1 tt en 2 cd-spelers, eindelijk 2 draaitafels heb. Een hele verademing. Nu weer wat plaatjes kopen. Misschien na de vakantie nieuw mengpaneeltje, maar voorlopig doet m'n JB'tje zijn werk nog :)

nice, maar vanwaaar haalt ge al die affiches :( en in zo een mooie staat ...
fixed der is wa voor mij ; D

Desperatozz

Legacy Member
nice technics :p

gisteren per toeval even kunnen draaien op m5g's ... die bakken zijn toch nog altijd de verademing zene ... jawadde :D

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
LexiC zei:
@BuzZ, ge ebt echt een koopje gedaan!! ge zult u zeker nie beklagen.

mijn opstelling atm
klik
klik

true, enige wat mij (wa) tegenzit: verschuivende cue-punten. Ik probeer daarom zoveel mogelijk te draaien gelijk met vinyl.

NinjaTune

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
true, enige wat mij (wa) tegenzit: verschuivende cue-punten. Ik probeer daarom zoveel mogelijk te draaien gelijk met vinyl.

hoe bedoel je? ik heb daar geen last van...
> cd afspelen > pauze > op een beat heen en weer 'scratchen/bewegen' em er net voor stil houden, play drukken en mijn cue staat mooi, en telkens als ik op play druk start hij daar schoon. Je kan hem idd ook als met vinyl 'inscratchen'.

Ofwel bedoel jij het volgende (waar ik me ook aan erger)

als je liedje direct begint met beat en je hem dan wil 'inscratchen', gaat hij bij gelijk welke voorwaartse beweging je beat nemen, dus gelijk waar je na voor beweegt pakt hij je beat en das wel ambetant omdaje hem dan nie echt kan situeren. ma als je werkt met de pauze, en hem zo de beat laat vastleggen is er normaal geen prob, of merk ik toch alleszins geen verspringing van cue-punt.

sebbonny

Legacy Member
2x Technics SL1200 MKII(Opgepitcht naar 12%)
Rodec Mixbox MK2
Versterker: JB Systems VX400
Boxen: 2x JB Systems PSX-12

dsc00206small8wx.jpg


dsc00207small6va.jpg


dsc00208small6ai.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan