Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, mijn ouders hebben mijn setup betaald, en ik mag elke maand op hun kosten 10 plaatjes bestellen, de rest betaal ik wel zelf.computer xp zei:Als ik die setjes hier zo zie bij vele +- 16 jaarige ben ik verdomd jaloers, niet omdat ik het nu niet heb of zo maar omdat dat vroeger als ik die leeftijd had bij zowat alles wannebe dj's totaal uitgesloten was. Zelfs met bijwerken hadden ze hoogstens 2 draaitafelkes zonder pitch gewoon van een nonkel of tante gekregen hifi dingetjes, een heel oude realistic mengtafeltje dat meer kraakte dan wat anders en met moeite 1 of 2 totaal versleten crap speakertjes waar de woofers meestal al 20 keer vervavngen waren door conrad rommel
Jullie mogen verdomd blij zijn dat ge ind eze tijd leeft![]()

is er dan nog rest...?Real zei:Oh, mijn ouders hebben mijn setup betaald, en ik mag elke maand op hun kosten 10 plaatjes bestellen, de rest betaal ik wel zelf.![]()
![]()
![]()
![]()
Beerend zei:Real is net zo'n vinylschooier als wij allemaal hoor. Hij meende dat niet.


Beerend zei:Niet dat ik me direct aangesproken voel hoor, ben er nu 18, maar m'n ouders betalen hier niets en ik moet er verdomd hard voor werken & sparen om aan m'n gear te geraken. Ik moet vaak op m'n centen kijken en maanden sparen eer ik weer nieuwe gear kan kopen. Ik denk dat 't voor iedereen hier zo is.
hebt gij nog chance, ik vindt gewoon geen werk, en tis nie dat ik nie gezocht heb, tis overal vriendjespolitiek wssLexiC zei:idd, ik denk ook dat het te wijten is aan het feit dat de jongeren vandaag erg vaak weekend-werk, of een vakantiejob doen. Ikzelf heb er toch ook wel hard voor moeten werken om het geld bijeen te krijgen om een deftige set-up te kopen.
1337mr.hanky zei:hebt gij nog chance, ik vindt gewoon geen werk, en tis nie dat ik nie gezocht heb, tis overal vriendjespolitiek wss
weiqin zei:Overzicht
Efx 500
Platen
U ziet:
2 x SynQ XTRM-1 @ Ortofon Concorde
1 x Pioneer DJM-500
1 x Pioneer EFX-500
1 x Stanton S-350
1 x Gemini DJX-1
en een heleboel platen![]()
Meer foto's te vinden op: http://s4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/Gear/
![]()
ComputerVISTA zei:Als ik die setjes hier zo zie bij vele +- 16 jaarige ben ik verdomd jaloers, niet omdat ik het nu niet heb of zo maar omdat dat vroeger als ik die leeftijd had bij zowat alles wannebe dj's totaal uitgesloten was. Zelfs met bijwerken hadden ze hoogstens 2 draaitafelkes zonder pitch gewoon van een nonkel of tante gekregen hifi dingetjes, een heel oude realistic mengtafeltje dat meer kraakte dan wat anders en met moeite 1 of 2 totaal versleten crap speakertjes waar de woofers meestal al 20 keer vervavngen waren door conrad rommel
Jullie mogen verdomd blij zijn dat ge ind eze tijd leeft![]()


