Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Decade zei:Net een splinternieuwe sl1210 mk5 op de kop kunnen tikken voor 300€ ^^
Moest er wel voor naar nederland.
Foto's van het gehele setje komen volgende week![]()

ElemenTiM zei:Wtf![]()
Er is toch niks aan ofzo?![]()

. Zotte dingen 
duitsland dan, daar kan je goede deals doenDecade zei:Nope is van een nederlander die hem gewoon gebruikte om af en toe plaatjes te luisteren
op factuur is ie 2 jaar oud maar hij ziet er als nieuw uit.
Nuja, in nederland kom je wel meer goeie deals tegen hoor, je moet er enkel de reis voor over hebben.
Heb ook nog een afspraak lopende van 2 sl1200's met ortofon gold naalden + djm600 voor een 800€. Zotte dingen
![]()
1337mr.hanky zei:duitsland dan, daar kan je goede deals doen
ElemenTiM zei:Lache
Ik woon 5 min verderop aan den henrad, ik vroeg me al af waar al dat lawaai vandaan kwam!
@Sabe: Sherlock![]()

bent ge al bij de buren gaan navragen hoeveel schade daar is?computer xp zei:
Vandaag een pro versterker op aangesloten en full throttle gespeeld.... De luster is uit het plafond gekomen en tegen de vlakte gegaan![]()
Mijn gezicht op dat moment was volgens mijn broer die me stond aan te juichen goud waard
![]()

dunno zei:http://dunno.freehostia.com/Djgear/
Voila, eindelijk hostje gevonden.
2x SynQ Xtrm-1
1x Gemini UMX
1x Sennheiser HD 212 Pro
Versterker & 2 boxen van Technics.
En voor de rest 59 plaatjes.
Greetz!

hoe bedoel je?1337mr.hanky zei:mooi voor te beginnen, ik raad u wel aan die beat indicators dicht te plakken
