Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pana

Legacy Member
Net een splinternieuwe sl1210 mk5 op de kop kunnen tikken voor 300€ ^^
Moest er wel voor naar nederland.
Foto's van het gehele setje komen volgende week :)

ElemenTiM

Legacy Member
Decade zei:
Net een splinternieuwe sl1210 mk5 op de kop kunnen tikken voor 300€ ^^
Moest er wel voor naar nederland.
Foto's van het gehele setje komen volgende week :)




Wtf :wtf:
Er is toch niks aan ofzo? :)

Pana

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Wtf :wtf:
Er is toch niks aan ofzo? :)

Nope is van een nederlander die hem gewoon gebruikte om af en toe plaatjes te luisteren :p
op factuur is ie 2 jaar oud maar hij ziet er als nieuw uit.

Nuja, in nederland kom je wel meer goeie deals tegen hoor, je moet er enkel de reis voor over hebben.

Heb ook nog een afspraak lopende van 2 sl1200's met ortofon gold naalden + djm600 voor een 800€ :D. Zotte dingen :p

1337mr.hanky

Legacy Member
Decade zei:
Nope is van een nederlander die hem gewoon gebruikte om af en toe plaatjes te luisteren :p
op factuur is ie 2 jaar oud maar hij ziet er als nieuw uit.

Nuja, in nederland kom je wel meer goeie deals tegen hoor, je moet er enkel de reis voor over hebben.

Heb ook nog een afspraak lopende van 2 sl1200's met ortofon gold naalden + djm600 voor een 800€ :D. Zotte dingen :p
duitsland dan, daar kan je goede deals doen

Wover

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Lache :)
Ik woon 5 min verderop aan den henrad, ik vroeg me al af waar al dat lawaai vandaan kwam!

@Sabe: Sherlock :)

willen we anders eens een paar uur wisselen van turntables? Kwil wel eens op technics spelen :D

ComputerVISTA

Legacy Member
:rofl:

Vandaag een pro versterker op aangesloten en full throttle gespeeld.... De luster is uit het plafond gekomen en tegen de vlakte gegaan :rofl: :rofl: Mijn gezicht op dat moment was volgens mijn broer die me stond aan te juichen goud waard :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Nu op normaal vollume spelen ze voortreffelijk hoor voor hifi en surround gebruik alleen dankzij die hoorns moet ge ze niet veel geven om een fameuse dreun te veroorzaken

Jaws

Legacy Member
computer xp zei:
:rofl:

Vandaag een pro versterker op aangesloten en full throttle gespeeld.... De luster is uit het plafond gekomen en tegen de vlakte gegaan :rofl: :rofl: Mijn gezicht op dat moment was volgens mijn broer die me stond aan te juichen goud waard :D
bent ge al bij de buren gaan navragen hoeveel schade daar is? :p

1337mr.hanky

Legacy Member
straks op het nieuws, ne schok van 5 op schaal van richter in geraardsbergen :p

ComputerVISTA

Legacy Member
kvrees ervoor end e buren zijn atm niet thuis :D

Ik zie Frank De Bosere der al staan om te zeggen dat er een schokgolf is geweest op een wel zeer plaatselijke schaal :D

ElemenTiM

Legacy Member
dunno zei:
http://dunno.freehostia.com/Djgear/

Voila, eindelijk hostje gevonden.

2x SynQ Xtrm-1
1x Gemini UMX
1x Sennheiser HD 212 Pro

Versterker & 2 boxen van Technics.

En voor de rest 59 plaatjes.

Greetz!



Nice, maar staat die box daar ni lastig?
alle, het geluid komt toch achter u uit?

@Woverke: Als ge eens op Technics wilt draaien komde af he, maar kheb wel geen jump, enkel nog wa retro en rest house/electro :p

1337mr.hanky

Legacy Member
mooi voor te beginnen, ik raad u wel aan die beat indicators dicht te plakken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan