Babs
Legacy Member
ferre zei:er zullen nog wel meer mensen zijn met dezelfde gear hoor ...
yop

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ferre zei:er zullen nog wel meer mensen zijn met dezelfde gear hoor ...

plakt der ne sticker op, dan is ie origineelBaBsie zei:
Die CD-speler heb ik ook al een jaar of 6-7, nooit deftig mee kunnen werken.da_diablo zei:update gear @ http://www.kub-kuba.net/fotos/booth
Ik zou toch graag hebben dat een CD zou starten wanneer ge op play drukt en niet ne halve seconde laterda_diablo zei:idd, ik gebruik die dan ook zelden. ik heb die zelfs gewoon in bewaring gekregen. daarjuist even geoefend en zó moelijk is het toch ook niet hoor, tenzij je echt verwent bent
, geef mij dan maar vinyl.Of een pioneer cd-spelerke natuurlijk ^^Rayne Varga zei:Ik zou toch graag hebben dat een CD zou starten wanneer ge op play drukt en niet ne halve seconde later, geef mij dan maar vinyl.
Project Zero zei:Of een pioneer cd-spelerke natuurlijk ^^
ElemenTiM zei:
GeeKer zei:Waarom deze vreemde opstelling? Het lijkt mij echt niet aangenaam draaien die cd speler op die plaats..
