Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElemenTiM

Legacy Member
GeeKer zei:
Waarom deze vreemde opstelling? Het lijkt mij echt niet aangenaam draaien die cd speler op die plaats..




Er is niets onaangenaams aan.
Als ik die cd-speler rechts van m'n draaier zet, duw ik altijd op een of ander knopje als ik de draaier bijpitch => niet echt handig als er een cdtje draait!
Zet ik hem naast de linkse, dan zitk weer tegen de plaat als ik m'n cd pitch..
Dus daar staat hij echt wel het beste, die tafel is niet extreem hoog dus ik kan overal goed aan :)

ElemenTiM

Legacy Member
Desperatozz zei:
bwoa, cd speler vanvoor, of vanachter ... is een eigen keuze e :)

ma mits ge die cd speler minder nodig hebt als de mixer zou'm achter de mixer plaatsen logischer geweest zijn



ACHTER m'n mixer?
Hij zou nogal een post pakken, denk ik :p

Real

Legacy Member
Da's nochtans de meest logische setup, mixer vooraan en cd-speler achteraan.

ComputerVISTA

Legacy Member
De kast zelf is een 35 a 40 jaar oude bak waar ik ooit mee begon te verhuren, die wordt nu binnenkort opgeschuurt en krijgt een bruine laag verf en vanvoor zwart dat ze bij de rest passen (want er staan langs beide zijden 1tje)

De speakers is de gereconde maar originele 200 watt rms JBL e130 speaker. Vroeger hadden ze geen enorme wattages nodig, waarom? Omdat ze met rugbrekende hoorns werkte :p

Dat in samenwerking met die 45° horizontaal en 60° verticaal hoorn = kapotte ruiten. Maar dat hoeft niet want 't is hifi dus blijft dat op een normaal vollume staan en last but not least staat die enkel aan als de 5.1 aan staat, muziek dan gaat die nooit mee opspelen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Bon: We hebben een probleem. De 2 subs zijnop hun volle even benut geweest, ik ken hun kracht in open lucht maar niet in een kleinere kamer....

O_o

Beneden dreunde alles mee. En er zijn 2 stukken kalk naar beneden gekomen van't plafond. Ook boven zijn er in de keuken 2 glazen gevallen die van de trillingen van't aanrecht kwamen en last but not least hobbelde gans de vloer mee op het 1ste verdiep en ik heb het niet over trillen maar echt op en neer gaan.

Ze zijn goed gekeurd :evil:

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo een kracht gehoord in 1 ruimte .... 'k was zelf wa verschoten wat een punch ik in men gezicht kreeg.

1337mr.hanky

Legacy Member
dat wordt plamuren precies, mjah wa verwacht ge, 200watt rms in een kleine ruimte (en begin nie te zagen van watt wil niks zeggen he)

ComputerVISTA

Legacy Member
watts willen toch niks zeggen hoor, die speakers hebben 1 al een enorme hoorn wat versterkt + ze staan in een hoek die als extra hoorn functioneert :D

Dat alles bij elkaar -> oppassen :p

btw: 2 x 200 want ze waren het alletwee en ze stonden maar op een hifi amp die maar 2 x 60 kan leveren, ik wil niet weten wat dat geeft full throttle o_O

TsD

Legacy Member
leuk begin van filmke woverke:p

wat een schijtverkrachting van tony montana wel:p

aXl_

Legacy Member

ElemenTiM

Legacy Member
Woverke zei:
daalakker, bij krakelaarsveld en molekens enz, dicht aan den afrit herentals-industrie



Lache :)
Ik woon 5 min verderop aan den henrad, ik vroeg me al af waar al dat lawaai vandaan kwam!

@Sabe: Sherlock :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan