Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
speakers in de lucht hangen kan een kleuter ook hoor maar subjes stapelen daar moet ge met 2 voor zijn, mijn turbosounds wogen een goeie 90 kilo (niet meer 100% zeker) wel da zet ge geen 3 hoog onder u eentje :p

DjProbe

Legacy Member
gij had turbosound ofwa ?
damm :)
why turbosound btw ?
da blaast vooral vind ik; maar toch nie zo zuiver kwa kwaliteit ?

b-slooc

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ge hebt der zo die ge achteraan ne camion kunt hangen, ne hangaap noemen ze da ook wel
:naughty: Ze noemen dat 'kooiaap'. Ook wel zo genoemd omdat het merk van die machiens kooiaap is

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
gij had turbosound ofwa ?
damm :)
why turbosound btw ?
da blaast vooral vind ik; maar toch nie zo zuiver kwa kwaliteit ?


Turbosound met labgruppen? Het mid is zelf zo sterk dat ge het serieus naar beneden moogt trekken, hang er wel gene crown op want dan hebde da idd. Labgruppen das ja... het einde he (imo dan)

Ge kunt veel doen met goede amps hoor.


@ b-slooc joe heif pm

en spijtig dat de electriek in't college zo slecht was, op alle mic's, achterkant mackies, amps en zelf mengtafel had ik statische electriek :s

ferre

Legacy Member
nieuw meubel :

DSC02211.JPG


DSC02212.JPG

1337mr.hanky

Legacy Member
das een gekocht meubel zeker?

@forcflow, ik hoop da gij daar nie dj mee wilt worden

edit: kunt ge daar ook mee scratchen met die discman?

1337mr.hanky

Legacy Member
ferre zei:
dat dacht ge maar, er zitten wat uurtjes in hoor, zagen boren vijzen vernissen schuren vernissen...
nice, hij leek nogal erg veel op een voorgemaakt meubel
neemt niet af dat hij mooi is

1337mr.hanky

Legacy Member
BaBsie zei:
nog één dagske omg :D :D :D :D (dan komt mijn gear aan) *excited*
ja zou je niet

mijn reloop was opgestuurd, komt de kerel zo trug thuis na een kleine vakantie, ziet die dat da packet voor zen deur stond en verkeerd adres had ingegeven, nu is die vandaag opnieuw opgestuurd (ik heb wel 25 euro terug gekregen :p)

Forceflow

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
das een gekocht meubel zeker?

@forcflow, ik hoop da gij daar nie dj mee wilt worden

edit: kunt ge daar ook mee scratchen met die discman?

Niet iedereen heeft evenveel geld om spullen aan te kopen. Ik wil geen dj worden, ik speel gewoon graag muziek.

Ik neem mijn mixes op oude tape-bandrecorder op. Heerlijk.

Babs

Legacy Member
Tis dus zover, kheb mijne gear geinstalleerd en tzieter lekker uit, al zeg ik het zelf :p
gelieve nie naar de bekabeling enzo te kijken, kmoet mij nen langere kopen aangezien ik het onderschat had. Alles staat hier niet hoe het zou moeten staan nog :s

mijn kast + gerief derop
SYNQIES!
mengpaneel (gemini umx SE)
noggies mengpaneel
de gehele setup ( zonder headset want mn pa was er mee gaan lopen :sop: )

De kast is dus perfect van grootte.

Checklist:
Goesting: check
Gear: check
Name: check
Skillz: errrrr... :lol: working on that one ;)

anyways, dees meid is enorm happy :) :)

skampy

Legacy Member
gadverdamme, proficiat, en bedank de community hier noig maar eens , want da's echt wel ne killer setup voor een beginner. Nice!

Babs

Legacy Member
skampy zei:
gadverdamme, proficiat, en bedank de community hier noig maar eens , want da's echt wel ne killer setup voor een beginner. Nice!

mja, bedank mijn spaarrekening ook maar verdorie :cry:

many thanks to everyone who helped me with my decision :bow: :bow: :bow: beer for all!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan