jerre555
Legacy Member
@skampy
Ik gebruik mijn iBook ook nog voor andere dingen, maar heb geswitched omdat mijn pc crashte in de rector, en sinsdien heb ik gewoon bang, daarom mac os X. En die pio 909, da zal toch nog ne heele tijd duren, kheb niet zomaar 1000 euro uit mijn zak
. Mssch ask betaald krijg? mja dan moete mensen mij toch wel willen. Tjah
Vriendelijke Groeten
Jeremy
Edit: @Phreak
die usb soundcard is om op te nemen, maar ik zoek opneem programma voor mac die zonder spectogram of sound meters werkt, da verstoort de draaidingskes van serato. Audacity pakt teveel grafisch geheugen in.
Ik gebruik mijn iBook ook nog voor andere dingen, maar heb geswitched omdat mijn pc crashte in de rector, en sinsdien heb ik gewoon bang, daarom mac os X. En die pio 909, da zal toch nog ne heele tijd duren, kheb niet zomaar 1000 euro uit mijn zak
. Mssch ask betaald krijg? mja dan moete mensen mij toch wel willen. TjahVriendelijke Groeten
Jeremy
Edit: @Phreak
die usb soundcard is om op te nemen, maar ik zoek opneem programma voor mac die zonder spectogram of sound meters werkt, da verstoort de draaidingskes van serato. Audacity pakt teveel grafisch geheugen in.



ad: