Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
@skampy

Ik gebruik mijn iBook ook nog voor andere dingen, maar heb geswitched omdat mijn pc crashte in de rector, en sinsdien heb ik gewoon bang, daarom mac os X. En die pio 909, da zal toch nog ne heele tijd duren, kheb niet zomaar 1000 euro uit mijn zak :). Mssch ask betaald krijg? mja dan moete mensen mij toch wel willen. Tjah

Vriendelijke Groeten
Jeremy

Edit: @Phreak
die usb soundcard is om op te nemen, maar ik zoek opneem programma voor mac die zonder spectogram of sound meters werkt, da verstoort de draaidingskes van serato. Audacity pakt teveel grafisch geheugen in.

TRFluffy

Legacy Member
kzou tohc maar es kijken naar uw instellingen van uw laptop want dat zou nie mogen... :p

aXl_

Legacy Member
Al 3 weken in het bezit van m'n eerste setup :). Hij is niet zo gesofisticeerd als sommige kwijl-setjes hier maar ik ben er best tevreden mee en het begint me na 3 weken (weekenden) toch al een beetje te lukken:

Gemini umx se
2 * Reloop RCD900-s
Stanton DJ Pro 2000s

fototje

Ik zou wel es moeten opruimen op dat bureau maar voorlopig stoort de rommel me nog niet :p

Anoniem09

Legacy Member
Ziet er lekker uit als beginnende setup. Hebben die reloop's instant start? Is dat ook zo'n OEM versie van jb systems cd200?

aXl_

Legacy Member
http://new-line.nl/webshop/view.asp?i=13203

instant start, scratch simulator, een 7-tal effecten en 4 sample banks waar je samples van 5 seconden in kan zetten. Die kan je dan over eender welke track (ook andere cd) spelen waarbij je de pitch van je sample ook onafhankelijk van je track kan regelen.

En ook seamless loop functie :)

edit: in principe heeft het ding ook een bpm-counter die een vrij goede schatting geeft maar hij is pas echt accuraat als je manueel met de beat mee "tapped" dus die gebruik ik eigenlijk nooit.

aXl_

Legacy Member
Alles tesamen heeft het me inderdaad 1015 euro's gekost (incl verzending). Het was niet goedkoop maar ik ben er op dit moment nog heel blij mee dus de investering waard :)

ComputerVISTA

Legacy Member
http://users.pandora.be/matenhen/foto's college/

2 mackie srm 450 voor front op statiefjes van puur alluminium :p, 2 bose 802 kasten als monitor voor de zang en spraak (andere kant) Behringer mengtafel en ne kilo micro's voor de drum, viool, blokfluit, vocal's, 3 gitaren en bas, en piano (direkt in mengtafel)

En ja crappy foto's omwille van de gsm waarmee ze getrokken zijn :p

publiek: +- 400 man (kinderen van 11 tot 18 (of zo iets)

ComputerVISTA

Legacy Member
Nog tonnen, het echte dj stuff is wel allemaal verkocht (rodec's, technicsjes, pio's etc...) Nu nog 4 van die mackies, mackie mengtafel, midas mengtafels, tonnen bekabeling, nog een hoop 18" subs zonder kisten alsook 15"ers ... Allemaal overschot van men eens zo mooie verhuurzaak :(

Hbe nog redelijk wat prolyte en eurotruss staan ook, nog een par 64 of 20 maar de rest van't licht is ook allemaal al lang weg...

DjProbe

Legacy Member
doede toevallig iets weg van die speakers (15" en 18")?

dam midas in de verhuur, daar zal ik alleen maar van kunnen dromen

NinjaTune

Legacy Member
computer xp zei:
Nog tonnen, het echte dj stuff is wel allemaal verkocht (rodec's, technicsjes, pio's etc...) Nu nog 4 van die mackies, mackie mengtafel, midas mengtafels, tonnen bekabeling, nog een hoop 18" subs zonder kisten alsook 15"ers ... Allemaal overschot van men eens zo mooie verhuurzaak :(

Hbe nog redelijk wat prolyte en eurotruss staan ook, nog een par 64 of 20 maar de rest van't licht is ook allemaal al lang weg...

wrom ben je ermee gestopt?!

ComputerVISTA

Legacy Member
LexiC zei:
wrom ben je ermee gestopt?!


Ziekte van mij (crohnische darmziekte waardoor ik niet meer deftig op ne ntrap kon lopen dus zeker geen set opbouwen) en gesjoemel door mijn partner-bedrijfsleider.

Geen schulden gedaan alleen geld aan overgehouden.

@djprobe: Nee hoor alles wordt stelselmatig verkocht, er is weer iemand geintresseert voor al die speakers en truss, en de midas daar heb ik iemand die er een optie op heeft.


Nuja die job die ik daar deed was voor een college die GEEN (as in 0.0 euro) budget had dus kon ik niet te veel doen he... ja ik kon meer maar dan moest er een vrachtwagen gehuurd worden en dat kon al niet.

1337mr.hanky

Legacy Member
wow die midas mixers op hun site zijn huge

computer xp zei:
Ziekte van mij (crohnische darmziekte waardoor ik niet meer deftig op ne ntrap kon lopen dus zeker geen set opbouwen) en gesjoemel door mijn partner-bedrijfsleider.

Geen schulden gedaan alleen geld aan overgehouden.

@djprobe: Nee hoor alles wordt stelselmatig verkocht, er is weer iemand geintresseert voor al die speakers en truss, en de midas daar heb ik iemand die er een optie op heeft.
geen zin om er terug mee te beginnen? of nog problemen met die ziekte?

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
wow die midas mixers op hun site zijn huge


geen zin om er terug mee te beginnen? of nog problemen met die ziekte?


En f*cking zwaar en freakin duur :p En heel lastig om alleen op een tafel te krijgen :p

Ziekte is cronisch he dus neen het zit er niet meer in, de stress van de zaak zelf he, maar het opstellen (op't gemakje) en mixen en afbreken (weer op't gemakje) lukt wel hoor... maar de stress van de zaak niet meer. :( spijtig genoeg hoor want das mijn LEVEN tedju :sad:

DjProbe

Legacy Member
tis idd duur :s
en ge moet ALTIJD me 2 zijn
vanaf dat ge ergens nen box moet opkrijgen, of alsde nen carre moet omhoog duwen, tgaat alleen ze ... maar duurt veel te lang :)

1337mr.hanky

Legacy Member
computer xp zei:
En hoe denkt ge die te vervoeren? da pakt serieus veel plaats in :p
ge hebt der zo die ge achteraan ne camion kunt hangen, ne hangaap noemen ze da ook wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan